Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

فقط برای امروز افسردگان گمنام

فقط برای امروز سعی می کنم زندگی کنم و مشکلات تمامی طول عمر را به یک باره بر دوش نکشم . من می توانم یک مشکل را برای دوازده ساعت تحمل کنم ، اما اگر بخواهم فکر کنم که باید تا آخر عمر با آن بسازم برایم درد آور و غیر قابل تحمل خواهد بود.

 

فقط برای امروز خوشحال خواهم بود در واقع بیشتر مردم به همان اندازه که خودشان می خواهند خوشحال هستند .

 

فقط برای امروز خودم را با شرایط موجود وفق می دهم و سعی نخواهم کرد که شرایط را به میل خود تغییر دهم . سعی می کنم سرنوشت را همان طور که اتفاق می افتد قبول کنم و خودم را با آن تطبیق دهم .

 

فقط برای امروز روح و روان خود را تقویت می کنم ، مطالعه کنم ، چیزهای مفید یاد می گیرم ، ذهن خود را بدون استفاده نمی گذارم مطالبی را می خوانم که نیاز به سعی و فکر و تمرکز داشته باشد.

 

فقط برای امروز روح و روان خود را از سه طریق به تمرین وا می دارم :

1- یک کار نیک برای کسی انجام می دهم اما نمی گذارم که او یا هیچ کس دیگری بفهمد که من آن را انجام داده ام و اگر کسی فهمید آن را به حساب نمی آورم .

 

2- می خواهم خوشرو باشم و به همان خوبی دیده شوم که به نظر می رسد .

 

3 لباس مناسب بپوشم ، آرام صحبت کنم ، رفتار مودبانه داشته باشم ، انتقاد پذیر باشم ، عیب جویی نکنم و سعی کنم فقط خودم را تغییر دهم نه دیگران را .

 

فقط برای امروز برنامه ای خواهم داشت ، شاید که این برنامه را مو به مو اجرا نکنم اما به هر حال برنامه ای خواهم داشت . امروز از خدا می خواهم که مرا از شر دو آفت عجله و دودلی نجات دهد.

 

فقط برای امروز نیم ساعت با خود خلوت می کنم و سعی می کنم با دید بهتری به زندگی نگاه کنم .

 

فقط برای امروز ترسی نخواهم داشت ، مخصوصا" از لذت بردن به خاطر آن چه زیباست واهمه نخواهم داشت و باور دارم که گویی من به جهان تقدیم شده ام

آصف
20 April 16 , 21:49
عالی بود  انشالله مستدام داشته باشه

پاسخ :

تشکر آصف عزیز
Reza
28 June 15 , 19:59
سایتی ندارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan