Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

بی پروا و جدی

ما در برداشتن بعضی از این قدمها طفره رفتیم و تصوّر کردیم میتوانیم راهی آسانتر پیدا کنیم ، لیکن نتوانستیم . صمیمانه از شما تقاضا داریم که از ابتدا کاملاً بی پروا و جدّی باشید . بعضی از ما سعی کردیم که به عقائد کهنه خود بچسبیم امّا هیچ نتیجه ای نگرفتیم ، تا آنکه کاملاً تسلیم شدیم .

saeed
17 April 22 , 02:45

سلام من سعید هستم 41 ساله از خوزستان اهواز میخوام پاک بشم 8 ماهه زنم بخاطر اعتیادم تقاضای طلاق کرده و همراه دو پسر 4 ساله ام منو ترک کردن و داره مراحل قانونی رو دنبال میکنه این مدت نتونستم دست از مصرف بردارم با اینکه خیلی دارم تاوان میدم و زندگیم داره از هم می پاشه اما تا حالا هیچ اقدامی نکردم نیاز به کمک دارم باید چکار کنم لطفا منو راهنمایی کنید سم زدایی برام شده یه غول بی شاخ و دم 

پاسخ :

لطفا به یکی از جلسات بروید دوستان شما را راهنمایی میکنن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan