Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

فایل هــای صوتی

دعای آرامش


دریافت


معتاد کیست؟



دریافت

برنامه معتادان گمنام چیست؟


دریافت

چرا اینجا هستیم؟


دریافت


چگونگی عملکرد


دریافت


چه باید کرد؟


دریافت


بهبودی و لغزش


دریافت


ما بهبود پیدا میکنیم


دریافت


فقط برای امروز زندگی به روال برنامه


دریافت


الهامات تازه ایی خواهد شد


دریافت

همدرد
22 April 24 , 23:25

سلام دوستان . ۱۰ سال مصرف کردم و ۴ سال ب ۲ مصرف کردم دوباره چند ماهی خیلی کم تریاک و ب۲  مصرف کردم تا تصمیم به ترک گرفتم . واقعیت اینه که برای خودمان یه غول ساخته ایم . با چند عدد قرص که از داروخانه گرفتم و یه هفته مصرف کردم تونستم کنار بذارم . به قول یکی از دوستان ۱۴ سال مصرف کردیم ۱۴ روز نمیخوای اذیت بشی. تو اینترنت جستجو کردم نوشته بود کسانی که بدون شربت و دارو میتونند ترک کنند فقط ۱۲ درصد افراد هستند .گفتم باید جزو ۱۲ درصد باشم. ولی عزیزان دل به قول مهدی اولیایی بیماری ما روحیه.  یک بعدش جسمی هستش که فک میکنم خیلی راحتر از بقیه درمان میشه. از اون به بعد قسمت روحی و روانی عذاب میده که با جلسات و سی دی ها میشه فقط کنترل کرد. به امید رهایی همه همدردان عزیز

فرامرز
19 April 24 , 23:23

سلام دوستان هم دردم فرامرز هستم مصرف متادون و قرص خواب الان ۲ماهه پاکم، بعداز ۲سال ۹ماه ۱۷روز پاکی لغزش کردم ۳سال مصرف کردم الان دوباره ب حلقه سبز پیوستم خداروشکر که ۲ماهه پاکم، الان دیگه واقعا جرررررررر خورم از پایین تا بالا کلا جرررررر خوردم ایشالا ک خداکمکم کنه دیگه طرف هیچ نوعش نرم ازشمادوستان همدرد هم میخام برام دعا کنید،،خدااااااااایا شکرت،خدایا خیلیییییییی دمت گرم

حسن
08 April 24 , 14:41

من حسن 42ساله متاهل ،12,سال ترامادول مصرف میکردم از روزی یک ترامتدول صد شروع شد وبه روزی یک خشاب رسید ،تا اینکه یک شب تشنج کردم وخیلی ترسیدم هر طور بود مصرفمو به روزی 6عدد رساندم وهشت سال درهمین مصرف ماندم ولی بعضی اوقات از فشار عصبی زیاد به ده عدد میرسید،تا اینکه یه انفاق منو به خود اورد وخود معرف به کمپ ترک اعتیاد رفتم وبعد از پانزده روز پاک شدم والان 35روز پاکم ....ولی روال زندگیمو تعقیر ندادم ،من یک مسافر کشم ،الان سرکار نمیرم از کارم میترسم ،از لغزش میترسم کمکم کنید چه کنم دوسدارم به روال زندگی وکار برگردم ...همسرم قصده جدایی دارد ،پسر ده ساله ام افسرده شده پسر پاک صادقمو یک درغگو بار اوردم ....ولی این روزها خدا رو بیشتر حس میکنم که چقدر مهربان وبخشندست

حسن
08 April 24 , 14:39

من حسن 42ساله متاهل ،12,سال ترامادول مصرف میکردم از روزی یک ترامتدول صد شروع شد وبه روزی یک خشاب رسید ،تا اینکه یک شب تشنج کردم وخیلی ترسیدم هر طور بود مصرفمو به روزی 6عدد رساندم وهشت سال درهمین مصرف ماندم ولی بعضی اوقات از فشار عصبی زیاد به ده عدد میرسید،تا اینکه یه انفاق منو به خود اورد وخود معرف به کمپ ترک اعتیاد رفتم وبعد از پانزده روز پاک شدم والان 35روز پاکم ....ولی روال زندگیمو تعقیر ندادم ،من یک مسافر کشم ،الان سرکار نمیرم از کارم میترسم ،از لغزش میترسم کمکم کنید چه کنم دوسدارم به روال زندگی وکار برگردم ...همسرم قصده جدایی دارد ،پسر ده ساله ام افسرده شده پسر پاک صادقمو یک درغگو بار اوردم ....ولی این روزها خدا رو بیشتر حس میکنم که چقدر مهربان وبخشندست

مجید
31 March 24 , 01:49

سلام مجید هستم معتاد 

خسته
25 March 24 , 01:30

سلام دوستان پیامم میاد

احمد
21 February 24 , 20:36

سلام من احمد هستم

با ۵۰ روز پاکی که هرشب ۵سیسی شربت می خورم 

احساس درد شدید دارم 

لطفا مرا راهنمایی کنید

پاسخ :

احمد عزیز به جلسه بروید و از دوستان بهبودی کمک و راهکار بگیرید
وحید
09 January 24 , 02:33

سلام بر همه یه انجمن ی هایه جهان. منم منت ممنون خدا هستم پاکم. ولی دوستان حقیقت مشروب میخورم. برام دعا کنید. سپاس فراوان. 

Shahrooz
16 October 23 , 21:05

به‌امیدِ‌روزی‌که‌سقف‌ِ‌هیچ‌خونه‌ای‌به‌واسطۀ‌مصرف‌موادمخدرخراب‌نشه.......

به‌امید‌روزی‌که‌دیگه‌اشک‌ازچشمهای‌هیچ‌مادری،بخاطربیماریه‌اعتیاده‌فرزندش‌نریزه....

به‌امیدروزی‌که‌چشمهای‌هیچ‌کودکی‌بخاطر‌مصرف‌موادمخدر‌توسط‌والدینش،اشک‌آلودنشه....

پروردگارا، خود را تقدیم تو میدارم،

با من کن و از من ساز آنچه خود اراده کنی،

از اسارت نفس رهایم کن تا انجام اراده ات را بهتر توانم،

مشکلاتم را بگیر، تا پیروزی بر آنها شاهدی باشد برای تمام کسانی که با قدرت تو، عشق تو و راه تو یاریشان خواهم نمود.

باشد که همیشه در راه تو گردن نهم.

                «آمین»

 

حامد
12 October 23 , 15:58

همدرد های عزیز سلام من ۶ روز مصرف نکردام ولی درد دارم امید ب زندگیم صفر شده

پاسخ :

سلام حامد عزیز جلسه برو همه چی درست میشه کمی صبور باش دوست همدردم
امید معتاد
24 June 23 , 00:54

باسلام به دوستان همدرد من پس ازشیش ماه توبرنامه لغزش کردم حالم ازنظرروحی و جسمی داغونه بااین که کلاس میرم نمیدونم چطوری قطع مصرف کنم زندگیم رفته توانزواگوشه گیری واسم دعاکنید قطع مصرف کنم هم قرصامو هم تریاکو

ایمان
16 June 23 , 15:34

با سلام خدمت تمام همدردان عزیز.چه کسایی که پاک هستن.و چه کسایی که مصرف میکنن.با کسایی که لغزشی برنامه دوازده قدم هستن احساس همجواری بیشتری دارم.چهار سال پاک بودم و مصرف کردم.نزدیک شش سال تو عذاب بودم.خداوند به کمک شما همدردان فرصت دوباره بهم داده.و امروز هشت ماه و دوازده روز که مصرف نمیکنم.امیدوارم خداوند به همه شما کمک کنه تا از لذت پاکی برخوردار باشید.ارزوی قلبی من بهبودی و سلامتی شما همدردانم هستش.ایمان از رشت

محمد
06 April 22 , 10:45

سلام من یک هنگام خوب میخوام

عقیل اقولی
11 March 22 , 00:38

باسلام عقیلم معتاد .سپاسگذار خداوند به خاطر هدیه پاکی .الهی شکر .من یه لغزشی هسم ولی حرکت از نو کردم و الان ۶۰روزه پاکم .افکارم خرابه تو خونه برادرم مصرف کنندس .نگاهش، بوش .حتی نفس کشیدنش روم تاثیر منفی میزاره .راهکار میخام .ممنون از انجمن وهمه شما دوستان بهبودی‌...

 

پاسخ :

تبریک به شما عقیل عزیز با راهنمات مشورت کن و دوربینات رو رو برادرن خاموش کن و سعی کن بیشتر وقتت رو در طی روز بیرون از خانه و کنار همدردانت باشی حتما راهنما بگیر و قدم ها رو کار کن موفق باشی
محمد
24 February 22 , 09:06

سلام دوستان پاک.محمدم یک معتاد.من بعد از ده  سال پاکی وهفت سال قطع نیکوتین لغزش کردم فقط بخاطر دوری از جلسات وبچه های انجمن.الان خداروشکردوباره پاک شدم.

پاسخ :

تبریک محمد عزیز و تشکر از تجربه شما
مجتبی 30تهران
10 February 22 , 21:09

سلام به دوستان هم دردم من بداز7سال لغزش برگشتم به بهبودی خیلی خیلی لغزش کردم این بارخداوندمهربان کمک برنامه پاک هستم الان نزدیکه 18ماه هست پاکم ازدواج کردنم ایمان داشته باشیدبه برنامه خداوندهمیشه کنارماست دوستتدارم 🤗🤗🤗🤗

پاسخ :

تبریک مجتبی عیزیز
سعید
21 January 22 , 18:38

من 5سال است مصرف شیره دارم الان لغزش کردم  یک سال است ازدواج کردم خوانواده وزنم را دارم ازدست میدم توروخدا دعا کنین واسم وراهنمایی لازم دارم

پاسخ :

سعید عزیز به یک جلسه بروید دوستان شما را راهنمایی میکنند
مراد
02 January 22 , 16:13

سلام دوستان امیدوارم در راه پاک بودنم خداوندکمکم کند سی روزه پاکم دعا گویی همه عزیزان هستم

پاسخ :

تبریک به شما مراد عزیز
حسین
25 December 21 , 15:53

شکرت خدا بابت امروز

هادی مرادی
22 November 21 , 14:24

پیام ما امید ، وعده ما رهایی از اعتیاد فعال

 

 

 

سعید
17 October 21 , 23:37

1400/07/25

سلام وقت بخیر شکر الله 10روز پاکم دعا کنید روزای پاکیم رقماش بیشتر بشه 

به امید روزی که هیچ معتادی نباشه 

 

پاسخ :

تبریک به شما
محسن
07 August 21 , 23:38

سلام به شما خدمتگذار ان ای منم ۵۸روز پاکم وجلسه شرکت میکنم عضو لغزشی هستم تازه فهمیدم موادمخدر بدون من هیچی نیست زندگیم امروز موادمخدر تاپشت در همه خونه ها رفته اون کس که آگاهی از انجمن نداشته باشه  معتادمیشه اگه خودش نه پسرش حتما گرفتار میشه وبقیه اعضای خانواده باید سطح اگاهی روبالابردفقط جلسه راهنما وقدم امروز زندگیم  روبه رواله وحالم خیلی خوب بخاطر این حال قشنگ ازتون ممنونم مادامیکه این راه دنبال کنم از هیچ چیز واهمه نخاهم داشت

پاسخ :

تشکر محسن عزیز موفق باشید
رسول فرهمند
30 July 21 , 17:07

سلام دوستان منم ۴۴پاکم لطفا دعام کنید ۴روزاومدم پیش خانواده ام حس وحالم خوبه ولی سرما خوردم راهکارش چیه 

پاسخ :

تبریک رسول عزیز به پزشک مراجعه کنید و دکتر را از وضعیت حساسیت به داروها مطلع کنید 
Antezare parvaz
17 July 21 , 18:12

باعرض سلام عرض ادب خدمت شما عزیزان ودوستان من یک معتاد هستم. عزیزان به کمکتون نیاز دارم یه جوان هستم خدایی خیلی دلم میخواد ازاین مواد لجن ساز نجات پیدا کنم چون دیگه زندگیمو دارم ازدست میدم خانوادم دوتا بچم که خدا این نعمت الهی به من بخشیده من قدرشو ندونستم توتاریکی پاگذاشتم الان ازتون میخوام کمکم کنید پاک بشم ازهمه مهمتر پاک بمونم. خدا اجرتون بده.

پاسخ :

سلام و تبریک به شما لطفا به یکی از جلسات نزدیک محل زندگیتان بروید همدرهایمان در آنجا آماده کمک و راهنمایی شما هستند

پوریا
08 July 21 , 23:31

با سلام پوریا هستم یک معتاد سه سال ترامادول و متادون مصرف میکردم یک روز خسته شدم و پیام الهی بهم رسید و الان ب یاری خدا و اراده روحانی خودم پانزده روزه پاکم.... 

پاسخ :

تبریک به شما 
Moraf
29 June 21 , 11:59

سلام بابت این فایلهای صوتی از همه کسانیکه در ضبط ونگهداری سهیم هستن تشکر میکنم سپاسگزار همه دوستان هستم

 

اسدالله
02 June 21 , 01:56

سلام من چند سالی است  امدم تو برنامه ان ای .جلسه هم میرم.ولی نیتونم پاک بمونم..چیکار کنم

عباس بختیاری
01 June 21 , 03:35

سلام خدمت همدردان عزیزم من بعد از 11 سال لغزش کردم الان سه سال تو عذاب هستم مصرف خوب و موفقیت آمیزی ندارم ودلایل لغزشم اعتیاد شدید به سکس بود الانم احساس میکنم که مصرف کنم ولی فقط به خاطر سکس ورابطه زناشویی اون یازده سال از زندگی بهترین دوران زندگی من بود تا با قرص تاخیری آشنا شدم که منجر به مصرف مواد وحتی کارهای ک قبلاً هم نکرده بودم شد الان حدود چند ماه است که شربت اپیوم مصرف میکنم کمک میخوام که سکس را اولویت زندگی قرار ندم بهترین موقعیت شغلی ازدست دادم زنم از اینگونه سکس طولانی که من میخوام ناراحت است خلاصه اینکه دارم نابود میشم به خاطر زیاده خواهی از شما طلب دعا دارم واز خداوند متعال اجابت دعای شما همدردان عزیز دلم واسه خودم تنگ شده واسه عباس واقعی به حال حیوانات قطبه میخورم که چرا اونا پاک هستند و من نه چرا نمیتونم از زیاد خواهی و فکرهای مخرب خودم بگذرم وبه سوی بعد چهارم زندگی پرتاب شوم 09363419224 هر کس در این زمینه میتونه بهم کمک کنه ممنون میشم ومن بتونم بهش اعتماد کنم ودرونمو خالی کنم 

عباس بختیاری
01 June 21 , 03:29

سلام خدمت همدردان عزیزم من بعد از 11 سال لغزش کردم الان سه سال تو عذاب هستم مصرف خوب و موفقیت آمیزی ندارم ودلایل لغزشم اعتیاد شدید به سکس بود الانم احساس میکنم که مصرف کنم ولی فقط به خاطر سکس ورابطه زناشویی اون یازده سال از زندگی بهترین دوران زندگی من بود تا با قرص تاخیری آشنا شدم که منجر به مصرف مواد وحتی کارهای ک قبلاً هم نکرده بودم شد الان حدود چند ماه است که شربت اپیوم مصرف میکنم کمک میخوام که سکس را اولویت زندگی قرار ندم بهترین موقعیت شغلی ازدست دادم زنم از اینگونه سکس طولانی که من میخوام ناراحت است خلاصه اینکه دارم نابود میشم به خاطر زیاده خواهی از شما طلب دعا دارم واز خداوند متعال اجابت دعای شما همدردان عزیز دلم واسه خودم تنگ شده واسه عباس واقعی به حال حیوانات قطبه میخورم که چرا اونا پاک هستند و من نه چرا نمیتونم از زیاد خواهی و فکرهای مخرب خودم بگذرم وبه سوی بعد چهارم زندگی پرتاب شوم 09363419224 هر کس در این زمینه میتونه بهم کمک کنه ممنون میشم ومن بتونم بهش اعتماد کنم ودرونمو خالی کنم 

حمید رضا معتاد
11 May 21 , 04:21

سلام دوستان من لغزش کردم واسم دعا کنید

....
04 April 21 , 02:24

من خسته شدم می‌خوام ترک کنم اما چرا نمیتونم دلم تنگ شده برای روزایی که صبح وتا شب تو حالت عادی و طبیعی بودم دلم تنگه بچه هامه .من یه مادرم ولی اراده ندارم بهم حاکم شده.چرا میگم مادرم....مادر اسمش پاکه من ۲۴سالمه چهار ساله اعتیاد دارم هنوز ک هنوزه تو این جهنم اعتیاد دارم نابود میشم

پاسخ :

تبریک به شما امیدوارم به زودی تمایلتون به قطع مصرف منجر شود آرزوی بهبودی برای شما دوست همدرد را داریم لطفا به جلسات بروید حتی اگر در حال مصرف هستید
تینی
05 January 21 , 10:22

باسپاس فرازان از زحمات شما سپاسگذارم////// باور کنید یا نکنید ذر اوج نا امیدی و با حالی که گم کرده بوذم نا امید خودم را اماده مردن به بهترین شکل ممکنش که همون مصرف مواده راضی و از ناچاری پذیرفته و با افسوس اماده کرده بوذم اما اینبارهم خداوند با بهترین ابزار ممکنه به کمکم اومد.

این ابزار همین فایلهای صوتی صفحه شمابود که تونست سرودسد که نه سال هیچ گروهی یا شخصی و یا کلی نشریات جورواجور و از همه رنگ و مدل نتونسته بوذبهم بده و امروز و دراینجا گرفتمش سلولی.

پاسخ :

بسیار عالی باعث خوشحالی ما شدید دمتون گرم با همین قدرت امید ادامه بدین 
Online_office
13 September 20 , 01:07

ممنون عالیه

پاسخ :

تشکر دوست همدرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan