Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

اراده خداوند

آگاهی و دانشی که ما از طریق دعا و مراقبه بوجود می آید شمه ای از خواست و اراده خداوند برای ما می باشد . کل هدف ما از دعا و مراقبه این است که جویای آگاهی از اراده نیروی برتر برای خود و البته قدرت اجرایش شویم . اما اولین کاری که نیاز است انجام دهیم شناسایی هدفی است که خداوند برایمان در زندگی تعیین کرده است .

به مقدار زیادی روشن بینی نیاز است تا بتوانیم اراده خداوند را درک کنیم . اکثر ما درمی یابیم که راحت تر است تا تشخیص دهیم که چه چیز های خواست و اراده خداوند برای مانیست تا اینکه تشخیص دهیم چه چیز هایی خواست و اراده او هست که اصلاً ایرادی هم ندارد . در واقع این خود شروع بسیار خوب است که می تواند ما را به سمت اگاهی بیشتر از خوست و اراد خداوند برای ما رهنمون سازد . اول از همه و واضحتر از همه این است که خواست و اراده خداوند برای ما این نیست که لغزش کنیم . ما می توانیم این واقعیت ساده را بسط دهیم و به این نتیجه برسیم که انجام هر کاری که ممکن است منتهی به لغزش ما شود نیز خواست واراده خداوند یرای ما نمی باشد .

قدم یازده کتاب راهنمای کارکرد قدم

پوریا (یک معتاد)
28 February 22 , 01:19

سلام. از صمیم قلب آرزوی محقق شدن قطع کامل مصرف مخدر و گام نهادن در بهبودی و ماندن ابدی در این راه برای شما و تمامی همدردها را دارم. ولی لازم دونستم بگم که ترک خانگی به لحظ آماری، ضریب موفقیت در پاکی و بهبودی خیلی کمی داره(بسیار ناچیز) بطوریکه موفقیت با این راه در حد 0% (0درصد) در نظر گرفته شده. کسانی بودند که موفق بودند و هنوز در مسیر بهبودی اند ولی آمارشان در مقابل شکست خوردگان این روش و سایر روشها، بقدری ناچیز بوده که 0درصد در نظر گرفته شده. 

حسین
20 February 22 , 19:35

سلام دوستان من دارم قطع مصرف میکنم داخل خانه الان سه روز هست که مصرف نکردم بخاطر کارم نمیتونم برم جلسه و آنلاین شرکت میکنم انشالله که همه ما ومعتادان در حال اعضاب را به این حلقه بپیوندند

پاسخ :

تبریک حسین عزیز دمت گرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan