Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

فقط برای امروز

سعی می کنم فقط برای امروز زندگی کنم و مشکلات تمامی طول عمر را به یکباره بر دوش نکشم . من می توانم یک مشکل را برای 12 ساعت تحمل کنم . اما اگر فکر کنم که باید تا آخر عمر با آن بسازم برایم درد آور و غیر قابل تحمل خواهد بود

فقط برای امروز خوشحال خواهم بود .

فقط برای امروز میخواهم خودم را با آنچه هست وفق بدهم و سعی نمی کنم خودم را با خواسته هایم سازگار کنم . پس وقتی خوشبختی به سمتم می آید با آغوش باز به آن خوش آمد گفته و آن را با زندگیم تطبیق می دهم

فقط برای امروز روح و روان خود را تقویت می کنم . مطالعه میکنم و چیزهای مفید یاد میگیرم . من دیگر می خواهم کرد که نگذارم بیماریم بر من تسلط داشته باشد. من هرچیزی که نیاز به تلاش و اندیشه و تمرکز دارد را برای خود می خواهم

تنها امروز روح و روان خود را از سه طریق به تمرین وا میدارم :

یکم _ یک نیک برای کسی انجام میدهم نمی گذارم که او یا هیچ کس دیگری بفهمد که من آنرا انجام داده ام و اگر کسی فهمید آن را به حساب نمی آورم

دوم _ تنها امروز میخواهم بشاش باشم و به همان خوبی دیده شوم که بنظر میرسد

سوم _ لباس مناسب بپوشم ، آرام صحبت کنم ، رفتار مؤدبانه داشته باشم ، انتقاد پذیر باشم ، عیب جویی نکنم و سعی میکنم فقط خودم را تغییر دهم نه دیگران را

فقط برای امروز برنامه ای خواهم داشت شاید نتوانم دقیقا از آن پیروی کنم اما به هر حال آنرا خواهم داشت . امروز از خدا میخواهم تا مرا از دوبلا نجات دهد : دودلی و عجله .
فقط برای امروز نیم ساعت با خود خلوت میکنم و سعی میکنم چشم انداز بهتری از زندگی داشته باشم .

فقط برای امروز ترسی نخواهم داشت . مخصوصا از لذت بردن بخاطر آنچه که زیباست واهمه نخواهم داشت و باور دارم که گوئی من به جهان تقدیم شده ام


فقط برای امروز

فقط برای امروز ، سعی می کنم که فقط برای امروز زندگی کنم ، نه اینکه بخواهم تمام مشکلاتم را به یکباره حل کنم . من این توانایی را دارم که برای این لحظه کاری انجام دهم ، اما اگر بخواهم تصمیم بگیرم که این کار را برای همۀ مدت زندگیم ادامه دهم ممکن است مایوس و دلسرد شوم .
-فقط برای امروز ، سعی می کنم که شاد باشم . باور دارم که شادی ارتباطی به رفتارها و سخنان دیگران و یا اتفاقاتی که دور و بر من می افتد ندارد . شادی نتیجه این است که من با درون خودم در صلح و آشتی باشم .

فقط برای امروز ، می کوشم تا خودم را با اتفاقات آنگونه که هستند سازگار سازم ، نه اینکه برای تغییر آنها مطابق خواست خودم زور بزنم . من خانواده ام ، دوستانم ، کارم و شرایط زندگیم را همانگونه که هستند می پذیرم .

فقط برای امروز ، هم از سلامتی جسمم مراقبت می کنم ، هم فکر و ذهنم را به کار می اندازم ، و هم متونی روحانی را مطالعه می نمایم .

فقط برای امروز ، کار نیکی برای کسی انجام میدهم ، اما نمی گذارم که او مرا بشناسد و اگر این را فهمید ، آن کار را به حساب نمی آورم . امروز حداقل یک کار را که تمایلی برای انجام آن ندارم انجام خواهم داد . همینطور چند کار محبت آمیز کوچک برای همسایگانم خواهم کرد .

فقط برای امروز ، برخوردم را عوض می کنم و با دیگران مهربان خواهم بود . در ارتباط با دیگران با ملاحظه و با توجه خواهم بود ، آرام صحبت خواهم کرد ، و تا آنجا که در توان دارم خوب ظاهر خواهم شد . از انتقادهای غیر ضروری و عیبجویی پرهیز خواهم کرد ، همچنین هیچ اقدامی برای تغییر و اصلاح دیگران نخواهم کرد و تنها به خودم خواهم پرداخت .
-فقط برای امروز ، برنامه ای خواهم داشت . شاید این برنامه را دقیقا اجرا نکنم اما به هر حال برنامه ای خواهم داشت . امروز تلاش می کنم تا خود را از دو بلای « عجله » و « تردید » رها سازم .

فقط برای امروز ، گفتنِ اینکه « اگر وقت کافی داشتم » را متوقف خواهم کرد . من هیچگاه وقت برای انجام کارها پیدا نمی کنم . اگر برای انجام کاری نیاز به زمان دارم باید خودم آن زمان را برای خودم فراهم سازم .

فقط برای امروز ، زمان آرامی را به مراقبه اختصاص خواهم داد تا در آن به نیروی برترم ، به خودم ، و به همسایگانم بیندیشم . در آرامش کامل ، حقیقت را جستجو خواهم کرد .

فقط برای امروز ، ترس هایم را رها می کنم . مخصوصا ترس از شاد بودن ، و ترس از لذت بردن از چیزهایی که خوب و زیبا و دوست داشتنی هستند .

فقط برای امروز ، خودم را با دیگران مقایسه نخواهم کرد . خودم را می پذیرم و تا سر حد توانم زندگی خواهم کرد .

فقط برای امروز ، این باور را انتخاب می کنم که میتوانم همین امروز را لبریز و لبالب زندگی نمایم .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan