Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

برنامه ی شیشه ای های گمنام چیست؟

شیشه ای های گمنام انجمنی متشکل ازافرادی است که اعتیاد به شیشه مشکل اصلی زندگی شان بوده است . تنها لازمه ی عضویت تمایل به پاک ماندن و هدایت به سمت یک زندگی هشیارانه است. هیچ شرط وشروطی برای عضویت وجود ندارد . هرگروه بوسیله ی کمکهای داوطلبانه ی اعضا،متکی به خود می باشد.

اعضای شیشه ای های گمنام برای درمیان گذاشتن حمایت وهمدلی وایجاد یک فضای امن برای پاک ماندن، بطور مرتب گرد هم می آیند . این یک برنامه ی پرهیز کامل ازمصرف شیشه ، الکل ،مواد استنشاقی وهمچنین هرنوع مواد روان گردان است


آیا شما دارای اختلالات شیشه هستید؟


آیا محرک یک مشکل درزندگی شماست؟ آیا شما یک معتاد هستید؟

می توانید به این سؤالات پاسخ دهید. برای بسیاری ازما که شکست را پذیرفته ایم ، جواب بسیار روشن است. بله ما با محرک مشکل داشتیم وخودمان نتوانستیم مشکلاتمان را حل کنیم. ما باید شکست را می پذیرفتیم تا پیروز شویم . محرک به ما دستور می داد.


ما نمی توانستیم مواد مصرفی خود را کنترل کنیم . چیزی که درآخرهفته یا گاه گاه استفاده می کردیم ، به مصرف روزانه تبدیل شد.به زودی دریافتیم که هیچ کس قادرنیست به ما کمک کند. درحقیقت ازبی قدرتی برای حل مشکلاتمان رنج می بردیم .


بعضی ازما ازمحرک به عنوان وسیله ای برای کارکردن بیشتروسخت تراستفاده می کردیم . اما نمی توانستیم کاررا به پایان برسانیم . دیگران برای ساعتها به دست وصورت خود « وَر» می رفتند یا موهای خود را

می کشیدند. بعضی ازما میل . غیرقابل کنترلی داشتیم .عده ای ازما ، فکر می کردیم ونقشه می کشیدیم وکاری درآن مورد انجام نمی دادیم اما خودمان را خیلی مشغول می کردیم ونمی توانستیم به موقع سر کاربرویم .


خودمان را با این افکارفریب می دادیم که : خوبه که تا آخرشب ها بیدار بمانیم، واین که شیشه تحت کنترل ماست وهروقت که بخواهیم می توانیم آن

را کنار بگذاریم. یا نمی توانیم ازعهده ی ترک کردن برآییم. و این که مصرف، درزندگی ما تأثیری نمی گذارد.


ممکن است دوستی را می دیدیم که به زندان افتاده بود . یا خانه ویا کارش راازدست داده بود ویا اعتماد خانواده اش را ازدست داده ویا مرده بود. اما افکار بسته ی ما نمی پذیرفت که ما نفربعدی هستیم که این عواقب در انتظارش است .

بسیاری ازما هیچ راه گریزی را نمی دیدیم وباور داشتیم که تا هنگام مرگ مصرف خواهیم کرد.

به طور کلی اگر برای یک لحظه با خود صادق بودیم ، درمی یافتیم که مصرف مواد، ظاهراُ باعث مشکلات برطرف نشدنی درزندگی ما می شود.

تنها راه خروج ازمشکل این بود که ما شهامت پذیرش اعتیاد به محرک را داشتیم . تنها دوست آن زمان ما داشت ما را می کشت .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan