Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مفهوم بهبودی جنسی های گمنام

امروز من از شهوت آزاد هستم. دیگر از اعمال . که قبلا داشته ام احساس ترس و گناه نمی کنم و برای به خواب رفتن نیازی به ارضاء شدن نیست. بیشتر از خودم مراقبت می کنم.

امروز مراقبت از خودم بخشی از آزادی و شادی است که آن را مدیون بهبودی ام می دانم. بهبودی تنها به معنای پاکی نیست بلکه به معنای راه جدید زندگی می باشد.

گذشته ها گذشته است و آنچنان اهمیتی ندارد. دیگر از گذشته نمی هراسم و از آن عبور کرده ام. هرچه اصلاحات بیشتری در زندگی ام صورت می گیرد، کمتر نسبت به گذشته احساس گناه می کنم. وقتیکه دیگر در وجودتان برای انجام اشتباهات گذشته خمار نباشید، آن زمان است که گذشته شما با بن بست مواجه می شود و دیگر تأثیری بر شما نخواهد داشت .

دیگر احساس بی فایده بودن را ندارم، ترحم قدرت بسیار کمتری در زندگیم دارد.

به واسطه انجمن SA تمایلات من به تدریج به این سمت و سو سوق داده شد: "پروردگارم، هرکجا که تو برای من برگزینی من همانجا خواهم بود. یاری ام ده تا فقط آنچه را تو خواهانی به انجام رسانم."

نگرش تازه ی من به زندگی این است که من هدفی دارم و می دانم که همه چیز رو به بهبودی است.

من دیگر زیر فشارهای روانی آنچنان وحشت زده نمی شوم. دیگر مشکلاتِ دو چندان مرا درهم نمی شکند و میدانم افرادی هستند تا به کمک من بیایند.

همه چیز قبل از اینکه به انجامشان برسانم اتفاق افتاده است. تلاش می کردم تا پاک بمانم، رابطه ی دوستی برقرار کنم، عشق را پدید بیاورم، با قدرت خود خیلی چیز ها را انجام دهم. SA به من آموخت که تنها خداوند است که می تواند تمامی این ها را به انجام برساند.

وقتی به جلسات می پردازم و قدم ها را کار می کنم، زمانیکه راهنمایم با من کار می کند، و من راهنمای کسان دیگری هستم، روز به روز پیشرفت را در زندگی ام به وضوح مشاهده می کنم. من می دانم که بهبودی حاصل می شود، واینکه شما نیز بهبود پیدا خواهید کرد. همه ی ما می توانیم آنچه را که خداوند از ما انتظار دارد را در آغوش بگیریم.

اینک از خداوند سپاسگذارم که می توانم شهوت را بدرستی تشخیص دهم. اما من فکر نمی کنم که تمایلات . بد باشد؛

خداوند ما را موجوداتی آفریده که دسته ای با دسته ی دیگر از لحاظ . متفاوت هستیم. این بیماری من است که تمایلات .، من را به شهوت سوق می دهد و باعث می شود که تمایلات به شکلی که وجود ندارند در من ظاهر شوند.

اینک من باور دارم که اگر تفکرات و احساسات . دارم یا اگر احساس کردم که مجذوب کسی شده ام، این بدین معنی نیست که من انسان بدی هستم و نباید این احساسات را داشته باشم. این مسیری هست که خداوند من را در آن قرار داده است.

اگر با خود بگویم "اوه خدای من، این فقط یک احساس . است و آن را رها کنم و کاری در راستای آن انجام ندهم و بدان عمل نکنم، آن احساس خودبخود از من دور خواهد ماند. این برداشتی است که موجب شده تا من بتوانم بر شهوت خود غالب آیم."

زمانی که به خود اجازه می دهم تا احساس را تجربه کنم آن وقت است که احساس صمیمیت بیشتری با خداوند می کنم. اما من این طرز فکر را برای افراد تازه وارد به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنم زیرا دور شدن و غلبه بر شهوت که برای مدتی کسب می کنند کلید رهایی آنها است. اما من معتقد هستم که خداوند در آینده ی من تمایلات . سالمی را مدنظر دارد.

من تنها منتظر می مانم و قدم های بزرگ بر نخواهم داشت. اینکه می دانم خداوند در آینده چه چیزهایی برایم تدارک دیده است به من امیدواری می دهد. این اتفاق حالا روی نخواهد داد.

ارزشهای اخلاقی و خصلت های شخصیتی مان که سابقا ما را در زندگی راهنمایی می کردند جای خود را به جستجوی خودمحورانه لذت دادند.
در درون خود گیر افتاده بودیم و بارها و بارها حد و مرزهای خانوادگی ،اجتماعی ، شخصی و قانونی را زیر پا گذاشتیم.
د رمعتاد جنسی، شهوت روابط جنسی را از یک غریزه طبیعی به یک اجبارغیرطبیعی تغییر داده بود.
در نتیجه ما به معضل برخوردیم.
اعمال و احساساتی که ما باور داشتیم برای زندگی کردن بدانها شدیدا نیاز داریم در حال کشتنمان وتخریب تمامی عشقمان بودند.
در نقطه ای درطول این مسیر ما متوجه شدیم که شهوت بزرگتر از مشکلاتی شده که بوسیله شهوترانی سعی در اجتناب ازآنها بودیم.

زمانی که ما شروع به شهوترانی می کردیم دیگر نمی توانستیم متوقفش کنیم.
ما کنترلی نداشتیم و رفتارهایی را که زمانی فقط تخیلشان می کردیم اکنون رفتارهایی بودند که بروزشان می دادیم.
روابطی را که زمانی برایشان ارزش قائل بودیم به نسبت تخیللات جنسی و شهوت در درجه دوم قرار گرفتند.
ما گیر افتاده بودیم.

مشکل ما با شهوت شبیه مشکل الکلی ها با الکل است.
همانطور که یک الکلی نسبت به نوشیدن الکل حساسیت دارد، ما هم نسبت به کوچکترین جرعه شهوت حساسیت داریم.
به این دلیل است که همیشه شهوت به شهوت بیشتر منجر می شود و سرانجام ما را به خود معتاد می کند. ز
مانی که اعتیاد جنسی ام فعال بود، مقاومت درمقابل میل به شهوت برایم غیر ممکن بود و حتی بدتر از این هم اتفاق افتاد.
شهوت ما را درون رفتارهایی که به خود قول داده بودیم انجام ندهیم، غرق کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan