Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

هشت ابزار بهبودی در پر خوران گمنام

۱- خدمت کردن:

این ابزار باعث میشود که ما در جلسات شرکت کنیم زود تر بیام و از همه دیرتر بریم چون خدمت قبول کردیم نمیتونیم غیبت کنیم و باعث این میشود درمیسر بهبودی باشیم ما مسئولیت پذیر میشویم و اون سرویس هایی که اخر جلسه به تازه واردان میدیم شاکله ذهنمون میشود و باعث مشود انها را از یاد نبریم

۲- استفاده از نشریات پرخوران گمنام:

در پاک موندن من خیلی حایز اهمیت است من با مطالعه میتوانم بیماری خودم رو بشناسم و با ساختار انجمن اشنا شوم وبهتر دز مسیر بهبودی باشم و در مواقعی که دسترسی به راهنما - جلسه - دوستان بهبودی و یا اینترنت ندارم که در جمع شما باشم میتوانم با مطالعه نشریات از بیماری برای پرخوری استفاده نکنم و جلوی وسوسه رو بگیرم کلا نشریات تجربه همدردانی است که از این بیماری رنج میبرند

۳- مشارکت کردن صادقانه:

یکی از راهای جلوگیری از وسوسه اقرار صادقانه هست در اینجا بیشتر توضیح دادم

۴- جلسه امدن و حاشیه نشینی نکردن:

یعنی اینکه من اول جلسه بیام و با هم دردانم مشارکت کنم یک گوشه نرم و کار به کسی نداشته باشم

همیشه در جلسات فعال باشم

۵- گمنامی:

حفظ تمام چیزهایی که میشنوم میبینم اصول انجمن را به بیرون از انجمن یعنی اجتماع و مردم عادی بازگو نکنم

۶- کار کرد ۱۲ قدم پرخوران گمنام:

اشنایی با قدم ها

۷- راهنما گرفتن :

کسی باشد که بتواند به او اعتماد کند وتمام مشکلات را با او در میان بگذارد تا از طریق او و نیروی برتر در این مسیر حرکت کند

۸- رهجو گرفتن:

وقتی به درک و فهم و داشتن تجربه و عملکرد نسبی در پرخوران رسیدیم لازم است برای بیمه شدن بهبودیم انهارا به تازه وارین انتقال دهم تا بتوانم یک پرخور دیگر را کمک کنم تا بیماری را در یک نقطه کم رنگ کنم

نظری
14 November 14 , 19:53
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

پاسخ :

تشکر چشم حتما
زیبا
01 October 14 , 22:43
سلام من تازه با انجمن آشنا شدم الان یک ماه پاکم اما راهنما ندارم بعد از چند وقت پاکی باید راهنما بگیرم آیا میشود راهنمای آقا انتخاب کنم 
من هر روز به سایت زیباتون میام و پست های جدیدوزیباتون رو میخونم 
تشکر بابت زحماتتون

پاسخ :

با سلام تشکر بابت ابراز علاقتون نسبت به این سایت وتبریک بابت یک ماه قطع مصرف موادوخوشامدبه شما برای عضویتتون در انجمن معتادان گمنام
در رابطه با سوالتون خدمتتون عرض کنم که زمان خاصی برای گرفتن راهنما در انجمن تعریف نشده اما پیشنهاد میشه که از همون روز اول بهتره که حداقل با یک راهنما به صورت موقت در ارتباط باشید
در رابطه با سوال دوم قطعیتی برای جنسیت راهنما درانجمن وجود نداره اما پیشنهاد میشه که بهتره راهنما هم جنس باشه
دختری از تبار تسنیم
14 September 14 , 21:42
سلام
خدا قوت
به نظرم اگه متن های کوتاه تری بگذارید، افراد بیشتری استفاده می کنن.
موفق باشید...

پاسخ :

تشکراز شما چشم حتما
ناشناس
10 September 14 , 01:28
خدا خیرتان بدهد. امیدواریم در خدمت به مردمان این مرز و بوم موفق و موید باشید.

پاسخ :

تشکر از شما ناشناس عزیز بنده هم برای شما بهترینها رو آرزو میکنم
ناشناس
05 September 14 , 03:41
با سلام رضا هستم امشب تولد یک سالگیم رو جشن گرفتم این مطلب رو که گذاشتین منو برد به روزی که به یکی از این کمپ های اجباری فروخته شدم چقدر ازیتم کردن آخرشم یه پول از خانوادم گرفتن بعد ولم کردن حالم از همه انجمنی ها بهم میخورد دوباره مصرف کردم تا یک سال پیش که یکی از دوستانم که الان هشت ساله پاکه اومد و برام توضیح داد که انجمن معتادان گمنام با این کمپ ها فرق میکنه من فکر میکردم چون اینا میگن انجمنی هستن پس انجمن معتادان گمنام اینان خدا رو شکر که با انجمن معتادان گمنام آشنا شدم وگرنه معلوم نبود با این دیدی که من پیدا کرده بودم نسبت به انجمن معتادان گمنام دیگه راه نجاتی برام وجود داشت یا نه؟

پاسخ :

 دوست همدردم رضای عزیز تولدت مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan