Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

سختی هایی که در راه رهایی از شهوت متحمل می شویم

سختی هایی که در راه رهایی از شهوت متحمل می شویم بهایی است که ما باید برای روابط عاطفی سالم پرداخت کنیم .

ما در گذشته به ندرت یک رابطه عاطفی سالم و عادی را داشته ایم ، و اکنون هم زمانی که تمایل به داشتن یک رابطه عاطفی با یک جنس مخالف را داریم تمام توقعات ما از الگوهای گذشته بر می خیزد .
 
آنچه ما از داشتن یک رابطه عاطفی با یک جنس مخالف می خواهیم ، تقاضایی نابجا از شهوت برای ارضا بیماری مان است .
 
بهبودی ما زمانی کامل است که علاوه بر هشیاری جنسی در برگیرنده رهایی ازروابط بیمار گونه عاطفی هم باشد .
 
با ورود مان به برنامه متوجه شدیم که شهوت نیروی عشق و محبت را در ما کشته بود ، شهوت ابتدا ما را معتاد و سپس عشق را فلج کرده بود و ما را مسموم کرده بود و همین امر باعث مسمویت دیگران هم شده بود و باعث شده بود ما از داشتن یک ارتباط صمیمی و واقعی با دیگران محروم باشیم ؛ بستر ازدواج هم از این امر مستثنا نیست.
 
چگونه ممکن است که ما به شهوت آلوده باشیم و این آلودگی بر روی روابط مان با همسرمان اثر نگذارد ؟
 
صبر داشته باشید ! بازده حرکت به سوی بهبودی و رهایی از شهوت در زندگی ، یکی از با ارزشترین چیزهایی است که نیروی برتر به ما هدیه می دهد .
 
تجربه ما نشان می دهد که نیازی نیست حتما با یک جنس مخالف ارتباط عاطفی داشت ، هر کدام از ما که احساس ناراحتی میکند و از خلا عاطفی رنج میبرد می تواند از طریق صداقت و دنبال کردن 12 گام و 12 سنت و برقراری یک رابطه عاطفی سالم و بدون وابستگی با راهنما و دیگر اعضا احساس بهتری داشته باشد .
 
ما با رهایی از شهوت  و سپردن آن به نیروی برترمان به خود فرصت خالی بودن را داده و این خلا را با برقراری یک رابطه عاطفی با خداوند پر می نمائیم .
 
 ما تا زمانی که با خدا ارتباط عاطفی برقرار نکنیم به بهبودی نخواهیم رسید و وقتی ایمان روز افزون مان را بوسیله تسلیم به نیروی برترمان کشف کردیم ، آن گاه ، آن چیزی را که تا کنون نیاز داشتیم را به دست خواهیم آورد و فقط روابطی را برقرار می کنیم که روح مشتاق را ارضا می کند .
 
زندگی همراه با رهایی برای همه ما در دسترس می باشد .


 برگرفته از نشریه پرسش و پاسخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan