Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت اعضای SA در قدم سوم"5"

5- در هتلی به فاصله 800 مایل از خانه ام در حال گذراندن آخر هفته ام با خدمت به یک گروه کوچک از معتادان جنسی پاک بودم. زمانی که در اتاق کنفرانس که در نزدیک سکوی آسانسور در طبقه ام کار می کردیم ما کودکانی را می دیدیم که از کنار پنجره مان در حال دویدن بودند و همدیگر را صدا می زدند. دست روی بازوی همکارم گذاشتم و از او خواستم که با من بیرون بیاید. در آنجا به سوی نرده ها خم شدم و به او گفتم که نیاز به صحبت با او دارم. امروز من از حضوراین کودکان در اطرافم آگاه هستم، من خودم هم بچه دارم و به کودکان نیز واکنش نشان می دهم. ولی من همچنین کودکان را مورد تجاوز جنسی قرار داده ام. تا آنجا که می توانم بگویم که من در حال تجربه هیجان جنسی نیستم، من در حال کلنجار با تمایلات شهوانی ام نیستم، ولی این انرژیی که در اطرافم احساس می کنم می تواند به این موارد منتهی شود. بنابراین می خواهم قبل از آنکه به آن نقطه برسد آن را به خدا بسپارم. به همراه تو به عنوان شاهد من عاجزی ام را به خدا اقرار می کنم. من از خدا می خواهم که در این بامداد به من تسلیمی در برابر تمایل به شهوت بدهد. من به باز کردن فکر و ذهنم نزد تو و خداوند ایمان دارم. من از تو بابت گوش دادن تشکر می کنم. من این چیزها را بدون وقفه گفتم. در تمام این مدت ما با هم ارتباط چشمی برقرار کرده بودیم. او از من بابت مشارکت تشکر کرد و سرکار خود بازگشتیم. من آن روز صبح و برای بقیه آن هفته با مشکلی مواجه نشدم. این یک راهی است که من می توانم خواست و زندگی ام را به مراقبت خدا بسپارم، من عاجزی ام را به یک معتاد جنسی دیگر با قاطعیت بیان می کنم. من این را به خدا می سپارم. من می دانم که با خدا دیگر تنها نیستم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan