Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت اعضای SA در قدم سوم"1"

1- زمانی که اولین بار قدم سوم را در کتاب سفید خواندم فکر کردم که این قدم ساده ترین قدم دوازده قدم است. بهرحال فقط یک تصمیم است من تصور کردم که این قدم همانطور که در یک داستان شخصی به نام "سرشار از احساسات" (AA ص 369 ص 374) خواندم که تجربه اش را بیان کرده بود و گفته بود 5 دقیقه وقت می گیرد. با این وجود زمانی که من دعای قدم 3 را می خواندم اتفاقی نیافتاد. راهنمایم پیشنهاد کرد که دقیقا مانند دیگر تصمیمات مهم زندگی ام، احتمالا تصمیم گیری جهت سپردن خواست و زندگی خود به مراقبت خداوند چیزی فراتر از رویدادهای پیشین است.
من درباره آنچه راهنمایم گفت فکر کردم و آنقدر سعی و کوشش کردم که قدم سه در زندگی ام کارآمد شد. زمانی که درباره سپردن خواست خود به مراقبت نیروی برتر جدی شدم یک راهنما گرفتم. عمل بعدی ای که در راستای قدم سوم انجام دادم، گوش دادن به پیشنهادات راهنمایم بود. در این نقطه بود که من اولین نشانه خودم را دیدم که چیزی فوق طبیعی در حال اتفاق افتادن بود. در طول قدم 3 زمانی که من با اشخاص دیگری هر روز صبح تجدید پاکی را شروع کردیم از نقطه عطف دیگری دراین قدم گذشتیم. ما متعهد شدیم که خواست و مراقبت از زندگیمان را هر روز به خدا بسپاریم. پس از مدتی من به بیشتر این اشخاص نزدیک شدم و گروهی از دوستان برنامه ای را شکل دادیم که با آنها می توانستم همه چیز را مشارکت کنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan