Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت اعضای SA در قدم دوم"5"

5- من بابت معجزه بهبودی بسیار سپاسگذارم. قدرتی خارج از من وجود دارد که عظیم تر از من است و آماده، خواهان و تواناست که مجازات اعتیادم را ساعت به ساعت و روز به روز به تاخیر بیندازد. این قدرت خداوند است. من به کلنجار رفتن با غیرقابل اداره بودن نواقصم ادامه می دهم این نواقص حسادت، عصبانیت و تنبلی بودند. زمانی که هر کدام از این نقصها رو می شد و من آن را تسلیم می کردم، او قدرتی که این نقص بر من داشت را می کاست. من هنوز هم با آن احساس قدیمی که من آدم خوبی نیستم دست و پنجه نرم می کنم. خداوند مدام به من نشان می دهد که من آدمی خوب و کمک رسان دیگران هستم. من سپاسگذارم که یک عضو پاک SA هستم و می دانم که من فقط دیوانه هستم و انسان دیو سرشتی نیستم و خداوند از من به خوبی مراقبت می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan