Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت اعضای SA در قدم دوم"4"

4- زمانی که شهوت به من حمله ور می شود افکارم مغشوش می شوند و به تخیلاتم سرعت بخشیده می شود و سناریوهای مختلفی را تصور می کنم که بسیار واقعی و ممکن بنظر می رسند. بسیاری از این افکار توسط احساسات من تحریک و حمایت می شوند. در بحبوحه حمله شهوت من نمی توانم به وضوح فکر کنم و دیوانگی ام را در تخیلاتم ببینم. با خود می گویم او مطمئنا از من می خواهد که ماشینم را متوقف کنم و بروم و او را در آغوش بگیرم. راه حلی که من برای خود یافتم این است که فکر نکنم و فقط بپرسم کار صحیح بعدی که من باید انجام دهم چیست؟ جالب اینجاست که همیشه عمل صحیح بعدی برایم آشکار است.
سوال کردن از خودم که عمل صحیح بعدی چیست، مرا از تخیلات خارج کرده و به واقعیت بر می گرداند. این کار اغلب پاکی و زندگی ام را نجات داده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan