Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت اعضای SA در قدم دوم"3"

3- من بعد از چند هفته پاکی شگفت زده شدم که چرا شهوت نمی کنم من هنوز می خواستم شهوت کنم ولی این کار را انجام نمی دادم. نظر من این بود که نیروی برتر باعث توقف شهوت من شده و من در حال گوش دادن به نیروی برتر بودم، این قدم دوم من بود. وقتی من زن زیبایی می دیدم فورا به جهت مخالف آن نگاه می کردم، من باور داشتم که نیروی برتر است که نگاه من را بر می گرداند زیرا من هنوز می خواستم که نگاه کنم. در آن زمان عبارتی برای خود انتخاب کردم. نیروی برتر در حال حفاظت از پاکی جنسی من می باشد. من حدود دو ماه پاک بودم که خیلی عصبی شدم. من با دیگران بحث می کردم که فقط می خواهم به زنان نگاه کنم، هیچ چیز دیگر نمی خواهم. من مشتم را محکم به زانویم می کوبیدم و می گفتم چرا فقط نمی توانم نگاه کنم. صدای خدا را شنیدم و آن صدا به من گفت "تو اصلا نمی توانی" من آن جواب را پذیرفتم و پاک ماندم.

علی
29 October 17 , 09:20
امروز قدرت خداوند برایم به اثبات رسیده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan