Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت اعضای SA در قدم دوم"2"

2- راهنمایم به من گفت نیروی برتر من هر چیزی که است در برابرش زانو بزنم. من در برابر مغزم که سالها برایم کار کرده بود زانو زده بودم. مغزی که به من این امکان را داده بود که موفق به نظر برسم و مرا از مخمصه ها نجات داده بود، همچنین این امکان را به من داده بود که هر موقعیتی را دستکاری کنم تا بتوانم با آن زندگی کنم. من به گفتن اینکه من قرار نیست این احساسات را تجربه کنم مسیر خروج از این احساسات را می یافتم و از افکارم هم به همین طریق خارج می شدم. من می توانستم بعضی از موقعیتها را توجیه کنم تا بتوانم بر آنها غلبه کنم. من چگونه بفهمم که این همان چیزی است که باور دارم؟ زیرا زمانی که مشکل داشتم به آن رجوع می کردم. من به خانه پرستشم که "من" بود می رفتم. من به خودم معتاد شده بودم.
شهوت خدای دیگری بود که من به آن چسبیده بودم. شور و هیجان شهوت در روزهای ناخوشایند به من امید می بخشید. من به شهوت اعتماد می کردم. من در صورتی که رابطه کنونی ام با همسرم به نتیجه نمی رسید به تصاویر ذهنی از همسر آینده ام پناه می آوردم. من شدیدا نیاز به تایید دیگران داشتم تا خلاء عمیق درونم را پر کنم. من بیش از حد در برابر نظرات مردم نسبت به خودم حساس بودم، من برای بیرون بردن زباله هم نیاز به هلهله و تشکر پر سر و صدای دائم داشتم. می بایست حق با من بود. من توانستم بگویم که تقریبا در مورد همه چیز در زندگیم در اشتباه بودم. اگر من این را اقرار می کردم، "من" یعنی آن چیزی که بسیار باورش داشتم منهدم می شد. من به SA آمدم و شروع به خواندن روزانه نشریات کردم و در چندین جلسه در هفته شرکت می کردم. من یک راهنما گرفتم و تحت راهنمایی او قدمها را کار کردم، من شهوت نکردم، من تماسهای زیادی با اعضای انجمن گرفتم، یک چیزی در حال اتفاق افتادن برای من بود که من در آن دخیل نبودم. قدم دوم به من این امکان را داد تا چشماتم را ببندم، نفس عمیقی بکشم و در آغوش نیروی برترم قرار بگیرم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan