Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت اعضای SA در قدم سوم"6"

6- اولین باری که قدم سه را خواندم، این اندیشه برایم مبهم به نظر می رسید. با این حال متوجه شدم که کارکرد قدم می بایست خود خواسته و با دقت باشد. بنابراین واژه های این قدم را بدقت بررسی کردم. قدم 3 نمی گوید که خواست و زندگی ام سپرده شده اند، بلکه می گوید "من تصمیم گرفتم". این عبارت برای من به چه معنا بود. زندگی من شدیدا تحت تاثیر کارها و اعمالی است که انجام می دهم. بنابراین برای من زندگی به معنای اعمالم است. خواسته های من متاثر از چیزهایی است که به آنها فکر می کنم. بنابراین خواست من به معنی افکارم است. قدم سوم من تصمیمی در جهت سپردن افکار و اعمالم به مراقبت خداوندی است که درک می کردم، این تصمیم همچنین به معنی کارکرد مابقی قدمها نیز بود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan