Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت اعضای SA در قدم یک"5"

5- از خیلی وقتها پیش من مشکلم را "اعتیاد جنسی" نامیده بودم. من می دانستم که در برابرش عاجزم. من چندین بار تلاش کردم که متوقفش کنم ولی هر بار شکست می خوردم. در طول سالها من اکنون پذیرفته ام که این رازهای تاریک قسمتی از زندگی من می باشند.
آگاهی یافتن از برنامه SA به من احساس امید بخشید.
در اولین جلسه ام به سرعت با آنهایی که درباره عجز شخصی شان در برابر شهوت و رفتارهای شهوانی مشارکت می کردند، ارتباط برقرار کردم. آنها به من گفتند که تنها یک نیروی بزرگتر از آنها می تواند در رهایی از شهوت به آنها کمک کند. با این حال من توضیحات آنها درباره غیرقابل اراده بودن زندگی را متوجه نمی شدم. حتی زمانی که قدم اولم را انجام دادم و از حضورم در انجمن چهار ماه می گذشت نمی توانستم آشفتگی های زندگی ام را بیابم.
سه ماه بعد به یک مرکز بهبودی مختص اعتیاد جنسی رفتم. به مشاورم گفتم که عجزم را در قدم یک متوجه می شوم ولی نمی توانم غیرقابل اداره بودن (آشفتگی) زندگی ام را ببینم. او با صدایی آرام این مسئله واضح را برایم آشکار کرد و گفت: دلیل اول اینکه تو در یک مرکز روانشناسی هستی که طول دوره مراقبت 35 روز خواهد بود و بیست هزار دلار برایت هزینه خواهد داشت. پس به نظر می رسد که زندگی ات کمی غیرقابل اداره است.
من با اکراه پذیرفتم ولی گفتم: بجز این مورد، مورد دیگری از آشفتگی نمی بینم و او پاسخ داد: شما به مدت پنج هفته سر کار نخواهی رفت و 800 مایل از همسرت دور هستی. موارد واقعی ای که او اشاره کرد، به من کمک کرد تا انکارم را بشکنم. من لیستی از حدود 30 مورد که اعتیاد جنسی زندگی مرا غیرقابل اداره کرده بود، گردآوری کردم. وسعت تخریبی که بیماری ام داشت مرا تحت تاثیر قرار داد.
زمانی که پاکی من در طول سالها کارکرد قدم بیشتر شد، من حتی موارد دیگری را یافتم که زندگی ام تحت تاثیر اعتیاد جنسی غیرقابل اداره شده بود. من تا زمانی که مدتی از بهبودی ام را سپری نکرده بودم، برایم بسیار گیج کننده بود و نمی توانستم آشفتگی هایم را به وضوح ببینم.
در بازنگری هایم متوجه شدم که من واقعا نمی خواستم اقرار کنم که به اندازه هر شخص دیگری در SA بیمار هستم. من فکر می کنم که بیماری ام می خواست به من بقبولاند که تا حدودی با دیگران متفاوت هستم. خبر خوب این است که من امروز مجبور نیستم با آن همه آشفتگی زندگی کنم.
زندگی من در بهبودی سندی است که نشان می دهد من تا زمانی که به جلسات می روم، قدمها و سنتها را در تمام امور زندگی ام عملی می کنم، با راهنمایم مرتب تماس می گیرم و راهنمایی هایش را اجرا می کنم و اجازه می دهم خداوند زندگی ام را اداره کند، آرامش و پاکی دارم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan