Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت اعضای SA در قدم یک"4"

4- خانواده من اخیرا به یک شهر جدید نقل مکان کرد بودند. همسر من برای بار دوم باردار بود. من به مدت 28 سال درگیر رفتارهای اجباری جنسی بودم. شهوت به تدریج ولی به طور قطع محدودیت و خفقانش را بر زندگی من بیشتر کرد. من یک بار دیگر امیدوار شدم که تغییر مکان و شغل ممکن است باعث توقف شهوت کردن من شود. چیزهایی که در عوض نصیبم شد بیشتر شدن شدت و تعداد دفعات شهوت کردنم بود. بدلیل انکه زمان کمی برای شهوت کردن داشتم نیمه شبها زمانی که خانواده خواب بودند بیدار می شدم و آن رفتارهای خاصم را انجام می دادم. در این نقطه از حد و مرز دیگری عبور کردم.
در طول روز زمان زیادی را صرف خیال پردازی می کردم که شبها چه کار کنم. افکار شهوانی من تبدیل به افکار مخرب و ظلمانی ای شدند. من با اطمینان فکر می کردم که زنده نخواهم ماند تا وضع حمل همسرم را ببینم. زندگی من برای بسیاری از مردم عالی به نظر می رسید. هیچکس نمی توانست تصور کند که زندگی من تا چه اندازه غیرقابل اداره شده بود. من سخت کار می کردم تا این حقیقت را از دیگران و خصوصا خودم پنهان کنم.
من در حال اداره یک زندگی دوگانه ای بودم که هرآنچه برایم عزیز بود را به مخاطره می انداخت. اشتغالات فکری شهوانی من باعث عبور من از حد و مرزها یکی پس از دیگری شد. برای مثال من به خودم قول دادم که هیچگاه در محل کار شهوت نکنم. با این حال من دقیقا این کار را انجام دادم و از زمانی که ارتقای شغلی یافتم ماهها این کار را انجام دادم. مدیر من وارد اتاقم می شد و نزدیک شخصی که با او شهوت می کردم می شد و نام مرا صدا می زد.
من تا از دست دادن کارم، روبرویی با عواقب قانونی، افشاگری اجتماعی و جدا شدن از خانواده ای که دوست داشتم تنها چند قدم فاصله داشتم.
خواندن کتاب معتادان جنسی گمنام به من کمک کرد متوجه شوم که کن یک معتاد جنسی هستم و نمی توانم به تنهایی پاک شوم.
انجمن SA به من کمک کرد تا درک کنم که شهوت همان قدرتی است که پشت رفتارهای شهوانی من است و تنها مسیر آزادی، پیروزی پیشرونده بر شهوت است. من تلاش کرده بودم تا رفتارهای اجباری ام را متوقف کنم ولی آنها فقط علائم مشکل اصلی من بودند. مشکل اصلی من شهوت بود. در پایان SA به من آموخت که نمی توانم در گودال رنجش زندگی کنم.
دوازده قدم و دوازده سنت برای ممن شفاف کردند که می بایست بهبودی ام را با پذیرفتن ضعفهای مخربم بهمراه تمام عواقب شان آغاز کنم.
دوازده قدم و دوازده سنت همچنین به من کمک کردند که متوجه شوم اگر به برنامه معتادان جنسی بچسبم، همچون کسی که در حال غرق شدن است و یک وسیله نجات را محکم می چسبد، می توانم بهتر شوم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan