Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

مشارکت اعضای SA در قدم یک"2"

2- من متوجه شدم که تلاش برای کار کردن این برنامه بدون راهنما بی فایده و مایوس کننده است. من توانستم تشخیص دهم که قدم یک درباره قسمت "ما" در برنامه SA صحبت می کند. با آن ذهن معتاد جنسی و مشتاقم و بدلیل آنکه دستورالعملهای دوازده گام را داشتم، فکر می کردم اگر فقط به جلسات بروم می توانم این برنامه را به تنهایی بدون راهنما انجام دهم. من تمایل پیدا کردم به حمایت گروه اعتماد کنم.
انجمن مکانی بود که می توانستم زباله های احساسی ام را تخلیه کنم. من فراموش کرده بودم که بهترین افکارم مرا در مخمصه ای که زندگی می نامیدم گرفتار کرده بودند.
من در اثر استمرار لغزشهایم نتوانستم پاکی ام را حفظ کنم. تا اینکه تمایل پیدا کردم به عضو دیگری آنقدر اعتماد کنم تا از او بخواهم راهنمایم شود و به دستورالعمل ها و واکنش هایش درباره کارکرد قدم گوش دهم. سرانجام در همه رمز و رازهایم به او اعتماد کردم. راهنمای من به من کمک کرد متوجه شوم که کارکرد چهار قدم اول بدون کمک دیگران به معنی ناقص بودن قدم اول است. با پیروی کامل از راهنمائی هایش لغزشهایم متوقف شد و بدین ترتیب اولین پاکی من در سنین بزرگسالی شکل گرفت. من قدم یک را با هدایت راهنمایم دوباره بازنویسی کردم. این بار تصمیم گرفتم ترازنامه قدم اولم را در گروه خانگی ام بخوانم. برای من پذیرش گروه، محکوم نکردن و تنبیه نکردن من حتی زمانی که تاریک ترین رازهایم را فهمیدند ملموس ترین چیزی بود که من درباره عشق بلاعوض تجربه کردم. من به جهت خواندن ترازنامه قدم اولم احساس آزادی واقعی کردم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan