Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

قدم یازدهم

ما از راه دعا و مراقبه، خواهان ارتقاء رابطه آگاهانه خود با خداوندی که درک می کردیم شده، و فقط جویای آگاهی از خواست او برای خود، و قدرت اجرایش شدیم.

برای رهایی از اعتیادی با قدرت و بزرگی نیکوتین، نیازمند تمامی کمکهایی که می تواند به ما شود هستیم. کمک قدرتی فراتر از نیروی شخصی خودمان، از طریق دعا و مراقبه برایمان میسّر است. با تمرین روزانه دعا و مراقبه، کانالی را برای حضور نیروی برتر در زندگیمان باز می گذاریم.

می توانیم در هر لحظه به قدرت و کمک خدا تکیه و به او اعتماد کنیم.

قسمت دوم این قدم: "جویای آگاهی از خواست او برای خود" به سادگی قابل انجام است. قسمت مشکل، فهمیدن خواست خداست. ما از طرق گوناگون از خواست خدا آگاه می شویم، اما با این وجود بسیاری اوقات این خواست آشکار او را نادیده می گیریم.

وقتی به دلیل مصرف نیکوتین سرفه می کنیم یا گلودرد می گیریم، این شاید طریقی باشد که خداوند به ما می گوید، کارمان اشتباه است. به هر شکلی که پیام بیاید، می توانیم مطمئن باشیم که مصرف نیکوتین خواست خدا نیست. او می خواهد که ما سالم و آزاد باشیم. او نمی خواهد که ما گرفتار یک ماده خطرناک و کشنده مانند نیکوتین باشیم. خواست خدا برای ما قطع مصرف نیکوتین است.

وقتی باور کنیم که می خواهیم خواست خدا را انجام دهیم، می توانیم از او بخواهیم کمکمان کند تا خواستش را انجام دهیم. وقتی که اجبار به مصرف نیکوتین داریم می توانیم از او درخواست کنیم تا این اجبار را از ما بگیرد.

خداوند همیشه با ما است و خواهان کمک به ما می باشد.

این مهم است که بدانیم، لازم است حرکت کنیم. با رفتن به جلسات و گوش دادن به مشارکت دوستان بهبودی که مشکل ما را دارند، ‌چگونه در ترک باقی ماندن را می آموزیم. یاد می گیریم که چه چیزی به آنها کار داده است و چه چیزی به آنها کار نداده است. متوجه دامها می شویم و راه های خنثی کردن آن ها را می آموزیم. ما از پشتیبانی گروه برخوردار می شویم. در صورتی که تمایل داشته باشیم، کارهای بسیاری هستند که می توانیم انجام دهیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan