Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

انجمن کودا

مسیر بهبودی ما با انجمن کودا تأمین شده است، افراد انجمن وابستگان ناشناس، همراهان ارجمند سفر ما در این مسیر ناشناخته می باشند.
در جایی که احساس تنهایی و ناتوانی می کنیم، می توانیم در انجمن احساس صمیمیت و اقتدار داشته باشیم.
یکی از عالی ترین موهبت های برنامه کودا سفری است که با یکدیگر طی می کنیم.
تلاش می کنیم تا یک دیگر را درک و حمایت کنیم.
قادریم که توکل و ایمانمان را در زندگی دوباره آغاز کنیم، به عزت و اعتماد به نفس دست یابیم، درافرادی که این برنامه را به کار گرفته اند و برای پشتیبانی به کودا وصل شده اند، رشد و تغییر را مشاهده می کنیم.
چهره های جدید در کودا همیشه مورد استقبال قرار می گیرند. آنها به ما امیدواری می دهند.
افراد زیادی را می شناسیم که برای بهتر زیستن با ما سفر کرده اند، هرچه تعداد ما بیش تر شود، قدرت و اعتماد در کودا قابل درک می شود، در انجمن ما پذیرش وجود دارد، از قضاوت و نصیحت کردن پرهیز می کنیم، با عشق، حمایت و امنیتی که کودا برایمان فراهم می کند، می توانیم ویژگی های بیماری خود را توضیح دهیم و منابع آن را کشف کنیم. یاد می گیریم که حمایت و راهنمایی دیگران را بپذیریم و به یک قدرت برتر یا به تعبیر خودمان به خداوند اعتماد کنیم. گذشته تلخ خود را تأیید می کنیم و می پذیریم که سر منشأ آن کجا بوده؛ این امر برای بسیاری از ما در سوء استفاده ها یا بی توجهی ها یافته می شود، که در روابط مبهم کودکی خود تجربه نموده ایم.
ممکن است تمایل نداشته باشیم که این تجربیات را «سوء استفاده» و «بی توجهی» بنامیم، اما باید آن ها را به عنوان بخشی از گذشته ی شخصی خود بدانیم. این مسائل نه تنها به صورت روحی و جسمی بلکه به صورت جنسی، معنوی و روحانی برای دوران کودکی ما شناسایی شده و به کار گرفته می شود.
این دوستان به ما به عنوان بزرگ تر از خودشان، احترام می گذارند، در توانایی عشق ورزیدن به خود و دیگران و دوست داشته شدن اثر می گذارند.
اغلب در موقعیت های قرار می گیریم که بر سلامت جسم و روح ما و دیگران تأثیر منفی می گذارد.
برخی از ما قادر نیستیم که احساساتمان را شناسایی کنیم و مسیر خطرناکی را که در آن هستیم درک نمی کنیم و در واقع این مسئله را انکار می نامیم

ایمان
10 November 19 , 22:37

سلام؛به همگی'قابل توجه رقیه خانم که فرموردن من احتمالااختلال شخصیت مرزی دارم..من خودم یکی ازنزدیکترین افرادخانوادم این اختلال روداشت وجلسه روانکاوی هرجلسه۲۰۰هزارتومن بود وباوجودپرداخت کلی پول ورفتم به جلسات؛زیادتغییری نکرداما ازوقتی به این اجمن رفت اونقدتغییرکرد که شد الگوی هممون و مام وقتی دیدم این همون ادمه که روانشناس و روانکاوم نستونستن کاری براش بکنن والان یه ادم کاملا دیگه ای شده...واسه همین ماهم ترغیب شدیم وجلسات رو رفتیم وخداروشکر من خودم زندگیمو مدیون این انجمن هستم؛وخاستم به اون ابجیم رقیه خانم بگم اگه شهرشون جلسه کودا نداره میتونه تو گروه جازی کودا شرکت کنه؛این لینک گروه مجازی انجمن کوداهستش @CoDAPartnershipGroup

وقتی عضوشدین از راهنماهای خانم کمک بگیرین تابااصول جلسه ومسیرخودشناسی اشنابشید.

این هم لینک تلگرام آدرس جلسات کودای ایران

 

 

@CoDAIRAN

رقیه
08 October 19 , 15:16

سلام معذرت میخوام چرا تو شهر تبریزجلسات ندارید ما که نمی تونیم تا شهرهای دیگه بیاییم چطور شرکت کنم میشه راهنمایی کنید

 

پاسخ :

سلام اطلاعی از جلسات در تبریز نداریم دوستان اگر اطلاعی دارن لطفا در همین پست مرغوم بفرمایید
رقیه
08 October 19 , 15:12

من احساس میکنم بیماری شخصیت مرزی دارم خانواده‌ام رو اذیتی میکنم میخوام درمان شم ولی پولی ندارم هزینه جلسات روان شناس ها خیلی زیاده

نازیلا
26 June 16 , 16:24
آیا ابن کلاسها مختلط است و فرقش با نارانان چیه؟

پاسخ :

عموماً سه نوع انجمن گمنام وجود دارد که حمایت و برنامه بهبودی را به آنهایی که  درمعرض آسیب بیماری اعتیاد قرارگرفته اند پیشنهاد می نمایند. هریک از این انجمن ها با جنبه ونوع خاصی از اعتیاد سر و کارداشته و در قالب انجمن های مواد مصرفی، انجمن های اعتیادهای رفتاری و انجمن های حمایت از خانواده معتادان گنجانده می شوند. در این بخش اطلاعاتی درخصوص هدف اصلی هر یک از این انجمن ها ارائه شده است تا بنا بر نوع اعتیادتان شما بتوانید از حمایت آن ها در مسیر بهبودی بهره مند شوید.

 
١. انجمن های مواد مصرفی:

یک برنامه بهبودی و حمایت برای  کسانی است که اعتیاد اصلی شان به مواد تأثیر گزار بر ذهن مانند اعتیاد به تریاک، اعتیاد به هروئین، اعتیاد به مواد روانگردان و اعتیاد به الکل می باشد.

 
٢. انجمن های رفتاری:

یک برنامه بهبودی و حمایت برای  کسانی است که اعتیاد اصلی شان به رفتارهای معتاد گونه و مخرب همانند اعتیاد به عشق و سکس، اعتیاد به قمار، اعتیاد به پرخوری، و هم وابستگی می باشد.

 
٣. انجمن های حمایت خانواده:

یک برنامه بهبودی و حمایت برای  کسانی است که اعتیاد مواد مصرفی و یا اعتیادهای رفتاری عضوی ازخانواده و یا یکی از دوستانشان، در زندگی آنها تأثیر گذاشته است.

نازیلا عزیز جلسات هم وابستگان یا کدا  به صورت مختلط و غیر مختلط برگزار میشود از طریق اپلیکیشن میتوانید آدرس جلسات رو ملاحظه کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan