Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

جنبه دیگر قضیه

یک روز در حین جلسه متوجه شدم که تا سرحد مرگ تحت تأثیر تمام برنامه الکلی های گمنام قرار گرفته و سرحال آمده ام. الا بخش روحانی آن. بعد از اتمام جلسه، یکی از اعضای انجمن نزد من آمد و گفت : "من از آن قسمت گفته های شما که درباره علاقه تان به تمام بخشهای برنامه بود خوشم آمد، ولی ما وقت کمی داریم، چرا در مورد قسمت روحانی صحبت نمی کنید؟"
و به صحبت های خودش خاتمه داد.

مودستو، کالیفرنیا

نیاز بی پایان

در عمل مشکل بود که خدا را به عنوان قدرتی برتر و بی عیب و نقص در نظر بگیرم. چون واقعاً سخت بود که اجازه دهم بر زندگی ام مسلط شود و مرا تحت کنترل خود در آورد. به هر حال، با تلاشی خاضعانه توانستم به آرامی اراده او را در بعضی از لحظات بپذیرم و همین پذیرش اراده او بود که باعث شد تسکین یابم. به این ترتیب دیگر ذهنم آشفته و سرگردان نبود، همینطور قلبم مالامال از شادی و در هر نفس احساس خوشحالی ام نمایان بود.
شگفت انگیز ترین موضوعی که به آن رسیدم این بود که دعا کارساز است. با چنین دریافتی بود که خدا را به عنوان خالق محبوب پذیرفتم. کسی که علاقه خاصی به من دارد و اگر غیر از این بود نه باعث می شد که من با الکلی های گمنام آشنا شوم و نه شانس های زیادی برای منحرف نشدن به من می داد. او صبور و مهربان است.
فهرستی از مسائل اخلاقی و امور روزمره، کمبودهای فراوان موجود در سرشت انسان را مشخص می کند ولی با این حال ما هنوز به عنوان انسان نمی توانیم همه کاستی های موجود در شخصیت آدمی را نشان دهیم. بنابراین شب هنگام از او به خاطر سلامتی طول روز تشکر می کنم و در کنار این تشکر از او می خواهم تا اشتباهات مرا در طول روز ببخشاید و در جهت اصلاح شخصیت به من کمک کند. می دانم که قدرت کشف خطاهایم را ندارم، پس از او می خواهم تا در کشف اشتباهاتم مرا یاری رساند.
خلاصه آن که نیاز به دعا نیازی بی پایان است!
کراچی، پاکستان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan