Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

آدرس جلسات قم"coDA"

قم"coDA"
گروه حضور بانوان قم
چهارشنبه ها 15 الی 16:30
قم،میدان پلیس،فلکه آسایشگاه،بطرف خ بهاءالدین،سالن جنب آسایشگاه
شماره نماینده:موجود نیست
قاسم
18 May 24 , 10:20

سلام .راستش چندباراومدم کلاس ولی نمیفهمم چیزی.بایدچیکارکنم که ازکلاس لذت ببرم ودرک کنم .

مسعود
04 March 22 , 04:25

سلام عزیزان من به لطف خدا قدم ها وسنت هارو دارم کار میکنم ولی متاسفانه دوازده مفاهیم واسم صقیل و سخته لطفا راهنمایی بفرمایین ممنونم

پاسخ :

سنت ها را کار کنید و در جلسات اداری شرکت کنید برایتان لذت بخش و قابل درک میشود
محمد
02 March 22 , 14:34

حالم خوب نیست متادون مصرف میکردم تو روز ۱۴ هستم پا درد امونمو بریده دعا کنید برام خیلی وسوسه میشم 

پاسخ :

تبریک محمد عزیز حتما به جلسه برو و شماره همدردها رو بگیر و زمان وسوسه با دوستان بهبودی تماس بگیر
امیر علی
29 December 21 , 02:24

سلام من ۱۲ساله تریاک میکشم واقعا میشه ترک کرد مگه تو این جلسات چی میگن 

خیلی دلم  میخواد بیام ولی روم نمیشه میشه راهنماییم کنید اینم شمارم 09359724267

خسته شدم دیگه 

اسماعیل
18 March 21 , 13:49

باسلام خدمت دوستان من بعد یکسال و سه ماه دوهفت هستش لغزش کردم و امروز دو روزه سم زدایی رو شروع کردم بچها دعام کنید ترخدا به دعاتون احتیاج دارم

پاسخ :

سلام اسماعیل عزیز همیشه موفق باشید
شادی
22 January 20 , 20:56

سلام شمارشو بذاریدلطفا

پاسخ :

09393891064 مسول آدرس جلسات
نرگس
09 February 19 , 20:42
سلام آدرسی ک اینجا گذاشتید درست؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan