Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ابزارهای کم درآمدان گمنام

ابزارهای کم درآمدان گمنام
1- ثبت زمان: ما باید به اینکه چگونه وقتمان را می گذرانیم آگاه باشیم. ما برای افزایش آگاهی از زمان و حفظ تمرکز بر روی اهداف و اقدامات لازم برای تحقق آنها، زمان را ثبت می کنیم.
2- جلسات: ما در جلسات UA منظم شرکت می کنیم تا تجربه، توانایی و امید خود به اشتراک بگذاریم و در نتیجه به خودمان و دیگران در بهبودی از کم درآمدی کمک کنیم.
3- راهنما و رهجو گرفتن: ما فعالانه به دنبال یک راهنما خواهیم بود که دوازده قدم را کار کرده باشد و تمایل داشته باشد که ما را در بهبودیمان هدایت کند.
4- آگاهی از دارایی ها: ما مرتباً آنچه که دیگر به دردمان نمی خورد را دور می ریزیم تا این اعتقاد را پرورش دهیم که زندگی سرشار از فروانی است و ما قادر خواهیم بود آنچه بدان نیازمندیم را برای خود تأمین کنیم.
5- خدمت: خدمت کردن برای بهبودی ما ضروری است. با خدمت کردن به دیگران و انجمن است که می توانیم آنچه را سخاوتمندانه به ما داده شده را حفظ کنیم.
6- اهداف: ما برای هر کدام از جنبه های زندگی مان اهدافی را تعیین می کنیم، آنها را می نویسیم؛ پیشرفتمان را اندازه می گیریم و بابت دستاوردهایمان به خودمان جایزه می دهیم.
7- جلسات عملکرد: ما جلساتی را با دیگر اعضای UA تشکیل می دهیم تا دربارۀ مسائل مربوط به درآمدمان با آنها بحث کنیم و اقداماتی را برنامه ریزی کنیم که به کامیابی بیشتر در زندگی مان منتهی شود.
8- یار عملکرد (Action partner): ما منظم با یار عملکردمان تماس می گیریم و درباره مسائل درآمدی و عملکردهای خود صحبت می کنیم تا نسبت به یکدیگر مسئولیت پذیری، استمرار و حمایت را تضمین کنیم.
9- استطاعت پرداخت: ما فقط برای امروز قرض نمی گیریم. بدهکاری به کم درآمدی می انجامد.
10- ارتباط: ما برای کسب حمایت و کاهش انزوا و افزایش تعهد برای انجام عملکردهایمان، با دیگر اعضای UA ارتباط برقرار می کنیم.
11- نشریات: ما برای ارتقای درکمان از این بیماری اجباری و فرایند بهبودی، نشریات دوازده قدمی را مطالعه می کنیم.
12- پس انداز: پس انداز نشانۀ ایمان ما به آینده است و پذیرش این واقعیت است که پول ابزاری حیاتی برای چشم انداز کامیابی ماست. ما در هر مقیاسی که برایمان مقدور است برنامه پس انداز می ریزیم و آن را دنبال می کنیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan