Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

تمام این گنجها

بنابه دلایل بسیاری خودم را مشغول کارکردن در جلسات خانواده های الکلی ها کردم. می‌خواستم از خانه فرارکنم. می‌خواستم تمام دردهایم را در یک برنامه درمان کنم. آنچه پیدا کردم عشق بلاشرط، پذیرش، آرامش،‌عقل و شهامت بود. فرصتی پیدا کردم تا استعدادهایم را برای پیشرفت کردن بررسی کنم. وقتی احساس تعلق پیدا کردم، فهمیدم هر وظیفة کوچکی که انجام می‌دهم، به من کمک می‌کند تا یک احساس مالکیت را تجربه کنم.

میخواستم از همراهی دوستانی که هدفهای معنوی داشتند لذت ببرم. روابط دوستانه بر اساس سنتهای دوازده گانه پیدا کردم. ترکیبی از ایده‌آلها و مرزهای نجات که در زندگی خصوصی‌ام به آن خیلی احتیاج داشتم، می‌خواستم فکری را از مغشوش بودن دور نگهدارم. آنچه پیدا کردم، این بود که اگر روی برنامه کمک کردن تمرکز کنم، مشغول تراز آن خواهم بود که ذهنم را با مشکلات دیگران پر کنم. همین روش برای وقتی که می‌خواستم مشکلاتم را در خانه حل کنم مناسب بود. وقتی که تمرکز خود را از روی مشکلاتم برداشتم، زندگی‌ام آرامتر شد و مشکلاتم راه حلهای خدادادی خود را پیدا کردند.

وقتی عکس العمل نشان دادن به انتقادهای منفی رامتوقف کردم. عکس العملهایی را که خودم انجام داده بودم، مطالعه کردم. اطلاعات مفیدی را راجع به خودم به دست آوردم که به من کمک کرد اعتماد به نفس خود را بسازم. وقتی سعی می‌کردم ارزش خود را بعنوان یک انسان بسنجم فهمیدم که این کار نقاط ضعف و قوتم را بزرگتر جلوه می‌دهد. تمام این خودآگاهی‌ها کمک کرد که آن شخص کامل که آرزو داشتم، بشوم. وقتی خواستم یاد بگیرم که چطور یک ایده را شکل بدهم و آن را در ذهن خود نگهدارم، فرصتهای زیادی پیدا کردم.

فهمیدم که می‌توانم ایده‌های مؤثری داشته باشم. آنها را بیان می‌کنم و به دیگران اجازه می‌دهم ایده‌های مؤثر خود را داشته باشند.

قصد نداشتم وقت و انرژی زیادی را صرف رساندن پیام کنم. درست مثل وقتی که نتوانستم جواب رد به کسانی بدهم که جلسات خانواده های الکلی ها و یک زندگی بهتر را به من معرفی کردند شوق و احساسات و دعوت آنها بود که مرا به سمت این راه زندگی هیجان انگیز و پاداش دهندة‌ جلسات خانواده های الکلی ها راهنمایی کرد.

بیشتر از هرچیزی می‌خواستم که بهبودی را به دست بیاورم و حفظ کنم. آنچه پیدا کردم، شادی سهیم شدن آن بود. به همان صورتی که دیگران دست و دلبازانه خدمت به من را با عشق و احترام و مهربانی هدیه کردند. وقتی فکر می‌کردم که خیلی کمتر به دست می‌آوردم تمام این گنجها را پیدا کردم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan