Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ما منحصر به فرد هستیم

قدم یازدهم را به چهار قسمت تقسیم کرد. دعا کردن،‌صحبت کردن با خداست راجع به اینکه تصمیم او برای من چیست. تمرکز کردن فقط گوش کردن و تمرکز کردن روی قدرت خداوند است که درون من است. ارتباط آگاهانه این است که در اعماق وجودم به حضور خداوند ایمان داشته باشم. آگاهی و قدرت وقتی به دست می‌آید که راه‌های متفاوت را متوقف کنم و شروع کنم به گوش کردن به ارادة‌ خداوند. از این طریق، من رابطة‌ عمیق‌تری را با خداوند برقرار کنم. می‌توانم قدرت، دانایی و عشق و آرامش او را احساس کنم. شهامت قبول کردن اراده‌اش را با عشق وفروتنی، آرامش، مهربانی و گاهی اوقات با شوخ طبعی به دست می‌آورم.

دعای من این است که هرکسی عشق، قدرت و دانائی و فهم یک قدرت مافوق را پیدا کند، دعا می‌کنم که هرکس عشق بلاشرط را در راه دوست داشتن خود بیابد، همه بدانند که ما منحصر به فردیم و فرزندان خداوند هستیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan