Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ما...جنسی های گمنام

ما امروز به واسطه برنامه درک می کنیم که تنها نیستیم و هرگز هم تنها نبوده ایم .
امروز به واسطه برنامه و برقراری یک رابطه آگاهانه با نیروی برتری که خود درک می کنیم از احساس جدایی ، تنهایی و انزوا رها گشته ایم .
ما شاید هرگز متوجه نشویم که خواست خداوند چیست ولی همین حالا می دانیم که خواست خداوند چه چیزی نیست !
خداوند در این لحظه از ما می خواهد که شهوت نکنیم ، صداقت داشته باشیم و اصول روحانی برنامه را عمل کنیم و نقش عمده و واقعی مان که همان عمل کردن به دستورات خداوندمان است را بازی کنیم .

شاید بتوان با مثال زیر مسئله را روشن تر کرد : تصور می کنیم که این دنیا و زندگی ما مثل یک فیلم است که خداوند کارگردانی آن را بعهده دارد . او فیلم نامه را بر اساس دانش و تدبیر خود نوشته و به هر شخص به اندازه ی استعداد و تواناییش نقشی محول کرده . او دیالوگ و نقشی را به من داده و من باید آن را درصحنه اجرا کنم و هیچ شخص دیگری نمی تواند نقش مرا بازی کند ؛ چون این نقش بر اساس خصوصیات و استعدادهای من به من محول گردیده پس من هم سعی می کنم نقش خودم را خوب بازی کنم . با اجرای دقیق خواست کارگردان و بازی کردن نقشم هر چند به نظر ناچیز بیاید ، باید بدانم که در نقش خودم اول هستم تا او هم از من راضی باشد .

شنیدن صدای خداوند و درک اراده ی او نیاز به صبر و امید و یک دل پاک دارد .

ما با بیرون راندن خیلی از ناخالاصی ها ، خواسته ها و آرزوهای پوچ ، ترس ها ، انتظارات و توقعات بی جا و هزاران هزار بیگانه که در درونمان حضور دارند به مرور الهام و هدایتی را از درون احساس می کنیم و خود را به جریان این هدایت الهی درونی می سپاریم و این فرآیند از لحظه ی اول حضورمان در برنامه آغاز می شود و با کارکردن قدم 11 به اوج خود می رسد .
قدم 11 به ما پیشنهاد می کند که از راه دعا و مراقبه به خداوندی که خود درک می کنیم نزدیکتر شویم و تنها طالب آگاهی از خواست او و قدرت اجرایش شویم .

در برنامه بهبودی 12 گامی یکی از راه های مهم در راه درک اراده خداوند پا فشاری و مصر بودن در دعاست ، ما باید هر روز دور نمای میل و اراده خداوند را در تمامی اعمال روزانه خود بگنجانیم و بوسیله دعا و مراقبه از خداوند قدرت انجام اراده اش را طلب کنیم .

اگر یک عضو تازه وارد هستیم و هنوز شروع به کار کردن قدم ها نکرده اید می توانید بوسیله مشورت کردن با راهنما از خواست خداوند آگاه شوید .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan