Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ﺳﻨﺘ ﻬﺎی اﻟﮑﻠﯽ ﻫﺎی ﮔﻤﻨﺎم

از نظر کسانی که اکنون در حمایت الکلی های گمنام است این انجمن تفاوت بین بدبختی و هشیاری و در بسیاری موارد بین مرگ و زندگی را نشان داده است و البته برای الکلی هایی که هنوز به آنها دسترسی نداشته است هم ، این مطلب می تواند صادق باشد .

بنابر این تا کنون هیچ جمعیتی به اندازه ما به اینکه دائم موثر باشیم و یه یکدیگر بستگی داشته باشیم نیاز نداشته است . ما الکلی ها می دانیم که باید با یکدیگر همکاری کنیم و متفق باشیم و الا اکثر مان بالاخره در تنهایی از بین می رویم . ما معتقدیم سنت های دوازده گانه الکلی های گمنام ، بهترین جواب تجربه ما به این سوال است که ” چطور جمعیت الکلی های گمنام می تواند بهترین کاربرد را داشته باشد ؟” و “چطور می تواند یکپارچه بماند و از میان نرود ؟”

در صفحه بعد ، “سنت های دوازده گانه ” الکلی گمنام بصورت خلاصه ایکه اکنون در میان ما متداول است . بنظر خواهد رسید ، این فرم ، فشرده متن اصلی و کامل سنت های دوازده گانه الکلی های گمنام است که برای اولین بار در سال ۱۹۴۶ به چاپ رسید . از آنجا که متن کامل از صراحت و ارزش تاریخی بیشتری برخوردار است ، آنرا نیز در صفحات بعد منظور کرده ایم .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan