Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ﭼﻄﻮر ﺑﺎ اﻟﮑﻠﯽ ﻫﺎی ﮔﻤﻨﺎم ﺗﻤﺎس ﺣﺎﺻﻞ ﮐﻨﯿﻢ؟ VI

در بیشتر شهر های آمریکا و کانادا گروههای الکلی های گمنام وجود دارند . آدرس ما از طریق راهنمای تلفن ، روزنامه ، پلیس و یا کلیسا می توانید پیدا کنید . در شهر های بزگ گروهها معمولا دفتری دارند تا الکلی ها و خانواده هایشان بتوانند برای ترتیب دادن مصاحبه و بستری شدن در بیمارستان ها غیره از آن استفاده کنند ، این دفاتر بنام (A.A و یا Alcoholics Aninymous) در دفتر تلفن ثبت شده است .

مرکز خدمات جهانی الکلی های گمنام در آمریکا – شهر نیویورک است و هیات امنا خدمات عمومی ، معتمدین ، مسئولین دفتر عمومی ، شرکت خدمات جهانی و مجله ماهانه ما (Grapevine) در همین مرکز هستند .

اگر نمی توانید الکلی های گمنام را در اطراف خود پیدا کنید با دفتر مرکزی ما تماس بگیرید تا فورا آدرس نزدیکتریم گروه را برایتان ارسال کنیم . در صورتی که گروهی در نزدیک شما وجود نداشته باشد ، از شما دعوت خواهد شد از طریق نامه نگاری که تاثیر در بیمه هشیاری شما درارد با ما مکاتبه کند . اگر شما دوست یا فامیلی دارید که الکلی است و تمایلی نسبت به الکلی های گمنام از خود نشان نمی دند ، پیشنهاد می کنیم با دفتر مرکزی گروههای خانوادگی “الانان ” تماس بگیرید . این دفتر که مرکز جهانی گروههای خانوادگی الانان است اکثرا از زنان ، شوهران و دوستان اعضای الکلی های گمنام تشکیل شده است . شما می توانید آدرس نزدیکترین گروه منطقه خود را از طریق این دفتر پیدا کنید و در مورد مشکلا و مطالب خود با آنها مکاتبه کنید .

Al-Anin Family Group Inc.

Box 862 Midtown Station

New York N.y 10018-0862 U.S.A

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan