Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ دوازده ﮔﺎﻧﻪ ( ﻓﺮم ﮐﻮﺗﺎه) VII

“دوازده گام ” الکلی های گمنام اصولی هستند برای بهبودی شخصی . سنت های دوازده گانه وحدت اعضا را تضمین می کنند . “دوازده مفهوم برای خدمات جهانی ” که در سال ۱۹۶۲ توسط Bill.W یکی از بنیان گذاران سازمان نوشته شده تعدادی از اصول مربوط به هم را عرضه کی کند تا اطمینان حاصل کند که عناصر مختلف ساخترا خدماتی الکلی های گمنام جوابگو باقی مانده و در برابر کسانی که به آنها خدمت می کند مسئول باقی بماند .

“فرم مختصر مفاهیم ” که در زیر می اید در سال ۱۹۷۴ توسط “کنفرانس خدمات اجتماعی ” تهیه شده است .

۱)- مسئولیت نهایی و اختیارات کامل خدمات جهانی الکلی های گمنام همواره در وجدان جمعی کل اعضای ماست .

۲)- کنفرانس خدمات عمومی الکلی های گمنام ، برای تقریبا همه مقاصد هملی ، به صورت صدای فعال و وجدان موثر تمامی انجمن ما در امور جهانی آن در آمده است .

۳)- برای تضمین رهبری موثر ، ما باید به هر کدام از عناصر الکلی های گمنام کنفرانس ، هیئت خدمات عمومی و شرکت های خدماتی ، اعضاء ، کمیته ها ، و مدیران اجرایی – یک “حق تصمصم گیری ” سنتی اعطا کنیم .

۴)- در تمام سطوح مسئولیت ، ما باید یک “حق شرکت کردن ” سنتی داشته باشیم که به ما اجازه دهد به نسبتی معقول در برابر مسئولیت های خود ، دارای نماینده با حق رای باشیم .

۵)- در تمامی ساختار سازمانی ما ، یک “حق استیناف ” سنتی باید غالب باشد تا بدین طریق عقاید اقلیت شنیده شود و شکایات شخصی از توجهه دقیق برخوردار شود .

۶)- کنفرانس این مساله را به رسمیت می شناسد که قوانین اصلی و مسئولیت های فعالانه که به عنوان هیئت خدمات عمومی عمل می کنند به اجرا در آید .

۷)- “اعلامیه و اساسمان هیئت خدمات عمومی ” ابزارهای قانونی هستند که به هیات امنا اختیار می دهند امرو خدمات جهانی را مدیریت و اداره کنند . ” اعلامیه کنفرانس ” یک سند قانونی نیست : این اعلامیه رای رسیدن به تاثیر نهایی خود بر سنت و کمک های مالی الکلی های گمنام تکیه دارد .

۸)- هیئت امنا برنامه ریزان اصلی و اداره کنندگان سیاست های کلی و مالی هستند . آنها حق نظارت بر خدمات جداگانه و دائما فعال را داشته و این اختیار را از طریق توانایی خود در انتخاب همه مدیران بر این نهادها اعمال می کند .

۹)- رهبری خدمات خوب در تمامسطوح بخاطر عملکرد و ایمن آتی ما غیر قابل چشم پوشی است . رهبری خدمات جهانی اولیه که زمانی توسط بنیانگذاران سازمان اعمال می شده است لزوما باید توسط هیئت امنا بر هده گرفته شو .

۱۰)- هر مسئولیت خدماتی باید با یک اختیار خدماتی معادل آن همراه باشد ئ در این مورد دامنه آن اختیار به خوبی تعریف شده باشد .

۱۱)- هیئت امنا همیشه باید دارای بهترین کمیته ها ، مدیران خدماتی ، مدیران اجرایی ، مسئولان ومشاوران ممکن باشد . ترکیب ، صلاحیت ها ، مراحل اجرای عملیات ، و حقوق و وظایف موضوعاتی است که همیشه باید تحت توجه شدید آنها باشد .

۱۲)- کنفرانس روح و سنت الکلی های گمنام را رعایت کرده و مراقبت می نماید که هرگز در خطر تبدیل شدن به مرکز ثروت و قدرت در نیاید ، که تهیه منابع و ذخایر عملیاتی کافی اصل اساسی سیایت مالی آن را تشکیل دهد ، که هیچ کداماز اعضاء خود را در موقعیتی قرار ندهد که بدون داشتن صلاحیت نسبت به دیگران اختیار داشته باشد ، که از طریق بحث ، رای ، و هنگامی که ممکن باشد با اکثریت آرا ، همه تصویمات مهم خود را اتخاذ کند ، که اعمال آن هرگز جنبه تنبیه شخصی نداشته و هرگز مخالفت عمومی را تحریک نکند و هرگز کارهای دولت را به عهده نگیرد ، و مانند انجمنی که به آن خدمت می کند ، همیشه در اندیشه و عمل دمکراتیک باقی بماند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan