Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

نارانان چیست؟

گروه خانواده نارانان یک انجمن غیر انتفاهی از زنان و مردانی است که سالهای زیادی را صرف درمان بیماری اعتیاد خانواده و دوستان خود کــــــرده اندما خانواده هایی هستیم که وابستگی و سعی در تغییر دادن دیگران مشکل اصلی زندگیمان بوده است و اکنون در حال بهبودی می باشیم و به طـــورمرتب گرد هم می آییم تا به کمک هم بهبودی خود را حفظ نمائیم . برنامه مان مرکب از اصولی است که بسیار ساده بیان شده اند و ما ...می تــــــوانیمآنها را در زندگی روز مره خود بکار گیریم . نکته بسیار مهم این برنامه عملی بودن آن است . در گروه های خانواده نارانان هیچ شرط و شروطی وجــــودندارد . ما به هیچ سازمانی وابسته نیستیم هیچ حق عضویتی نمی گیریم و با هیچ سازمانی سیاسی ، مذهبی و یا انتظامی ارتباطی نداریم . هــــــر. کس مایل باشد بدون در نظر گرفتن سن ، مذهب ، نژاد و جنسیت می تواند به ما بپیوندد

رامین
09 April 22 , 19:23

با سلام و خسته نباشید خدمت همه شما همدرد های عزیزمن دانش آموخته دکترای بیولوژی هستم و مدرس دانشگاه، باید عرض کنم تمام راهکارهای n,a با اینکه ساده بنظر میرسند اما بسیار علمی و آکادمیک هم می‌باشند و ضمنا از تجربیات دوستان همدرد در تمام این کره خاکی ، گرد آوری شده و بینهایت کاربردی هستش. اما کسانی می‌توانند در انجمن موفق بشوند که بعد از تمایل به قطع مصرف ، بیماری اعتیاد رو بپذیرند و انکار نکنند و به این وضعیت برسند که در مقابل اعتیاد ، عاجز و درمانده هستند و راهی جز پذیرش ندارند.

موبایل برای همیاری ، همدردان09217795424

09121277182

 

 

 

 

میلاد
09 December 21 , 02:21

دوستان به نظر من برنامه na فقط برای کسانی هست که به آخر خط رسیده اند و هیچ راهی جز تسلیم شدن ندارن 

Hunter Wilson
30 November 21 , 17:05

سلام همدرد هستم درحال حاضر در عذاب و روزهای سختی رو سپری میکنم و به شدت دنبال پاک شدن و مهتر از همه پاک موندن کمک کنید یه راهنمای خوب من تو قدم سه لغزش کردم کمک کنید واسه همه ارزوی پاکی بالا مبخام 

 

زهرا
29 November 21 , 22:21

سلام من زهراهستم معتاد.تصمیم حدی به قطع مصرف دارم درگلپایگان ساکن هستم ادرس جلسات رو برام بفرستید خاهش میکنم دوتابچه پسردلرم.

پاسخ :

زهرای عزیز آدرس جلسات در بخش یوندهای سایت هست
مرتضی
09 November 21 , 13:17

با سلام به دوستان زحمت کش آدرس جلسات نارانا  رو خواستم بچه اهوازم 

مرتضی
09 November 21 , 13:16

با سلام به دوستان زحمت کش آدرس جلسات نارانا  رو خواستم بچه اهوازم 

پاسخ :

مرتضی عزیز تو بخش پیوند های سایت آدرس موجود میباشد
امین
22 October 21 , 05:52

سلام امین هستم همدرد من از انژیوی کنگره ۶۰ استفاده میکنم و ارادت خاصی هم به ان ای و رجویانش دارم به امید رهایی تمامی معتادان کره خاکی ممنون

پاسخ :

تشکر از شما امین عزیز موفق باشید
مهراور
20 October 21 , 22:32

من ساکن کلن المان هستم پسر بیست و شش ساله ام در اثر مصرف ماری جوانا همان گل دچار روان پریشی شدید شده است خودش نه اعتیادش نه بیماری ناشی از اعتیادش را نمی پذیرد در اینجا این انجمن چه کمکی می‌تواند به ما بکند ممنون 

پاسخ :

مهر آور عزیز تا زمانی که قطع مصرف نکند نمیتواند به پذیرش برسد انجمن بعد از قطغ مصرف میتواند مثمر ثمر باشد فرزندتان را تحت درمان قرار بدین تا قطع مصرف کند بعد میبایست به جلسات بیاید راهنما بگیرد قدم کار کند تا انشالله بهبود پیدا کند
بنام خدامنم یک گمنام
22 July 21 , 23:52

بزگترین ارزوم توزندگی ترگ موادمخدره هم شیشه هم سورمصرف میکنم به قران خیلی خستم خیلی حالم ازاین موادهاوخودم بهم میخوره زن ویه دختر۱ساله دارم تومجردی ۱۰سالپاک بودم زن که گرفتم خودمادباره بدبخت کردم نمیدونم چرامیرم کنپ ترک میکنم تاازدرپامابیرون میزارم فکرم کلادورم میزنه به هیچ چیزجزاینکه یکبارمصرف کنم به هیچ چیزی فکردیگه نمیکنم خیلی دلم میخوادیه راه کارخوب بگیرم کمکم کنیدیه راه کارخوب به بدیندایشالله خدایه پاکی بی تاریخ به شما بده صدقه سرشما اگه منم لیاقت دارم به منم بده که ارزومه

پاسخ :

سلام و تبریک به شما دوست همدردم تمام کسانی که به انجمن می آیند تا مدتی وسوسه مصرف را تجربه میکنند و بسیار آسیب پذیر هستند که با گرفتن راهنما و کارکرد قدمها این وسوسه از آنها گرفته میشود تنها راهکار برای شما دوست همدردم اینکه بعد از خارج شدن از کمپ یا قطع مصرف به جلسه بروید و راهنما بگیرید فراموش نکنید ما در تنهایی محکوم به فنا هستیم به امید دیدار شما در جلسات موفق و پیروز باشید
مادر معتاد
20 July 21 , 20:28

سلام.پسر ۳۹ساله معتاد دارم که مدت۱۵ساله به بعضی از مواد مخدر مثل تریاک واخیرا هروئین رو اورده .واقعا به مرز جنون رسیده ام ونیاز به یک درمانگر برای خودم دارم که چگونه بتوانم بااوزیر یک سقف زندگی کنم.الان در جلسات na شرکت میکنه قدم یک رو هم شرکت میکنه ولی لغزش داره نمیدونم چکار کنم

پاسخ :

سلام مادر عزیز به یکی از جلسات نارانان تشریف ببرید مادران بسیاری در هر جلسه حضور دارن که سالهاست به کمک برنامه هم توانستن به معتادشان کمک کنن هم به خودشان آنجا شما را راهنمایی خواهند کرد
مریم
30 June 21 , 00:48

سلام دوست عزیز ادرس جلسات نارانان در شهریار ولطف میکنید بدید یا شماره تماس ممنونم

پاسخ :

مریم عزیز آدرس جلسات را در پیوند های سایت قرار دادیم
گمنام
28 May 21 , 18:57

سلام .میخاستم ببینم در اصفهان کلاسها کجاست .لطفا یه آدرس یا شماره  بهم بدید....

پاسخ :

آدرس جلسات
شهین
07 May 21 , 11:09

شوهر م ۱۸ ماه پاک  من چطوری جلسات شما بیام

پاسخ :

آدرس جلسات
مادر یک معتاد
07 February 21 , 14:24

دوستی اینجا عنوان کردن که پایه و اساس نارانان پوچ و بی معنی هست میخواستم بگم پسر من هم همینطور فکر میکرد و راههای زیادی را امتحان کرد ونتیجه نگرفت مگر در na   واینکه راهنما میگه بکن و نکن   پسرم بدون اجازه راهنما آب نخورد تا دوسال الان ۴ ساله پاکه و دیگه به شدت اول کمک نمیخواد  سلامت عقل داره  و الان قهرمان ورزشیه و خودم هم عضو فعال نارانان  فقط بر اساس تجربه زندگی با معتاد  پس بپذیر که داری بیماریتو انکار میکنی و نیاز به جلسه داری      ممنونم 

گمـــــــنام
14 January 21 , 04:11

سلام خسته نباشید من دنبال این جلسات نارانان هستم لرستانم خرم آباد متاسفانه انگار جلسه ایندارن اینجا میشه یه راهنمابهم معرفی کنید 

پاسخ :

سلام آدرس جلسات نارانان در بخش پیوندها هست 
Fatima
01 January 21 , 02:58

سلام من زنجان زندگی میکنم من همسرم ب دام اعتیادگرفتارهستن میخواهم کمکش کنم اما خودم بیشتر ب کمک نیازدارم زیرا هیچ لذتی ازاین دنیا نمیبرم هیچ هدفی حتی هیچ چیزدیگرنمیتواند روی مرا بخنداندااحساس نامیدو شکست خورده هارو دارم اما من میخواهم نفس بکشم زنده بمانم و زندگی کنم و لذت ببرم لطفا راهنماییم کنید 

پاسخ :

سلام لطفا به یک جلسه نارانان بروید آدرس را لینک کردیم بخش پیوند ها در جلسات حتما به شما کمک خواهد شد
همدرد
19 December 20 , 17:49

سلام، وقت بخیر،من همسر یک معتاد هستم،نوع مواد مصرفی همسرم رو تاکنون ندیدم اما وسایلی از اون دیدم که مطمئن هستم معتاد هست،همسر من توهمات زیادی داره و عملا زندگی رو برای من غیر ممکن کرده، یه پسر چهار ساله پارم،با توجه به این که همسرم و خودم جز افرادی هستیم که در اجتماعی که زندگی میکنیم همه ما رو میشناسن،نمیتونم به جلسات نارانان برم،ایا من از همسرم جدا بشم برای خودم و پسرم بهتر نیست؟

خیلی ممنون میشم پاسخ م رو بدید من واقعا نمیتونم به جلسات برم،اما مطالب سایت بسیار مفیدتون رو میخونم 

پاسخ :

با سلام خدمت شما همدرد عزیز به یک جلسه در یک محله دیگر بروید که شما را نمیشناسند و راهنما بگیرید راهنما یا دوستان حاظر در جلسه به شما کمک میکنن که بهترین تصمیم را بگیرید 

آدرس جلسات را در پایین همین صفحه لینک کردیم موفق باشید به امید روزی که در همین صفحه پیام بهبودی شما را داشته باشیم
گمـــــــنام
19 December 20 , 06:43

سلام،من دو تا بچه ی کوچک دارم از گلپایگان استان اصفهان پیام میدم شوهر اعتیاد زیاد به شیره و تریاک داره و زندگی رو به منو بچه ها سخت کرده خواهش میکنم شمارو به خدا کمکم کنید ...

پاسخ :

سلام به یکی از جلسات نارانان بروید آنجا بهتون میگن چکار کنید موفق باشید
حیدری
12 December 20 , 19:16

سلام خسته نباشید همسرم ۲۰روز هست ترک کرده چطوری کمکش کنم

پاسخ :

سلام به جلسات نارانان بروید
بهار
19 September 20 , 07:25

سلام من فردیس زندگی میکنم میخام توی گروه خانوادگی معتادان گمنام شرکت کنم میشه آدرس و ساعتش و بمن بگید.ممنون

پاسخ :

سلام بهار عزیز آدرس جلسات را لینک کردیم
امیر
23 August 20 , 11:47

سلام لینک گروه نارانان کرمانشاه روبفرستین ممنون

 

پاسخ :

در همین صفحه پیوند شده
رضویان
29 July 20 , 16:51

سلام من همسر یک معتاد به شیشه هستم هیچ اطلاعی در مورد این جلسات ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید ساکن شهر جدید پرند هستیم 

در مورد این جلسات بیشتر توضیح بدید امروز 2روزه ک همسرم در حال ترکه میخوام کمکش کنم تا دیگه لغزش نداشته باشه با این حساب که 7سال هم پاکی داشته .

پاسخ :

تبریک به شما و همسرتان آدرس جلسات نارانان را در همین صفحه پیوند کردم به جلسه بروید آنجا به شما میگویند چطور میتوانید به خودتان و همسرتان کمک کنید
خاطره
22 June 20 , 04:03

سلام، من همسرم یک‌ماهه که ترک‌کرده. افسریه هستیم میخوام آدرس جلسات جنوب شرق رو داشته باشم. دوس ندارم اشتباهی کاری انجام بدم که باز لغزش کنه.ممنون میشم کمکم‌کنید 

پاسخ :

سلام لطفا به آدرس جلسات رجوع کنید

http://meeting.na-iran.org
نیما
18 May 20 , 22:01

سلام 

ادرس انجمن شیراز کجا هست؟ 

با اون شماره ای که درج شده بود تماس گرفتیم اما جواب ندادند

میترا
04 March 20 , 12:56

سلام.من میخواستم بگم من واقعا به انجمن معتادان گمنام و نارانان ایمان دارم تا کنون هیچ اصول و علمی نتونسته به یک معتاد و خانواده اش کمکی کنه جز نارانان و na.به امید روزی که همه معتادا ترک کنن و na ای بشن

امید وآرزو
09 February 20 , 01:40

سلام وخداقوت به دست اندر کاران انجمن نارانان من سه ماهه دراین جلسات شرکت میکنم همسرمن تایک سال پیش مصرف کننده بود ودرحال حاضر قرص B۲مصرف میکنن خداروشکر رفتن من به این جلسات روحیه ام تاحدودی عوض کرده من احتیاج به یک راهنمادارم ‌ شهر قزوین 

سمیه
25 December 19 , 07:28

سلام همسرم درحال ترک متادونه

میخوام کلاس هم بیاد برای  روحیه اش

فقط از  ساعت ۸شب به بعد

ساکن فردیسم 

مهدی
20 August 19 , 09:55

سلام تو زنجان برنامه نارانان دریم.ممنون میشم از کمک تون

هاجر
18 August 19 , 13:13

سلام من تو شهرجدید پرند جلسات نارانان شرکت میکنم اودم سمت شهرک رضویه مشریه ادرس جلسات میخوام ممنون میشم.

هاجر
18 August 19 , 13:09

سلام من تو شهرجدید پرند جلسات نارانان شرکت میکنم اودم سمت شهرک رضویه مشریه ادرس جلسات میخوام ممنون میشم.

سودابه
20 June 19 , 09:54
ادرس کلاسای نارونای در پردیس جاجرودو میخاستم

پاسخ :

دوشنبه     آسمان     مشارکت     ۱۵ الی ۱۶:۳۰     خ سراج ، زیر پل سراج ، خ رحمتی، جنب شهرداری ناحیه ۷، سرای محله اوقاف، سالن همایش زیرزمین
راه زندگی     ۱۵:۳۰ الی ۱۷     فاز ۲ پردیس ، جنب بلوار ابن سینا ، پارک شهریار ، دخل فرهنگسرا ی شهرداری  – داخل سالن
نرمین
18 June 19 , 01:35
سلام نارانان کرج کجاست

پاسخ :



کرج  شنبه   پرواز

قدم     ۱۲ الی ۱۳:۳۰     

بلوار هفت تیر- چهار راه کارخانه قند- فرهنگسرای کوثر – آمفی تئاتر
----------------------------------------------------
دوشنبه صداقت
مشارکت     ۱۲ الی ۱۳:۳۰
-----------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
چهارشنبه رهایی  مشارکت

(نارانان آقایان)
    ۱۷ الی ۱۸:۳۰     بلوار هفت تیر – چهارراه کارخانه قند – فرهنگسرای کوثر – اتاق آموزش
 
-----------------------------------------------------
 

کرج  سه شنبه راه سبز

قدم     

۱۰:۳۰ الی ۱۲
    

کرج – میدان امام حسین-بلوار شیمیایی –پارک چمران- نماز خانه
---------------------------------------------------------
چهارشنبه  شفق
  ۱۴:۳۰ الی ۱۶     پیشاهنگی – خیابان ولیعصر – کوچه تبریزی(سیزدهم شرقی)حسینیه امام زمان
 

 ----------------------------------------------------

فردیس شنبه ایمان
مشارکت     ۸:۳۰ الی ۱۰     

فردیس – بین فلکه اول ودوم – خیابان امام حسن – مهدیه ال یاسین
-----------------------------------------------
سه شنبه رشد
قدم     ۹ الی ۱۰:۳۰

پنج شنبه ترنم
ناراتین دختران     ۱۰ الی ۱۱:۳۰

---------------------------------------------------------
ملارد     یکشنبه شهامت

قدم     

 

۱۴ الی ۱۵:۳۰
    

جاده ملارد – خیابان اهری – ایستگاه آبرسانی به سمت پیک – کوچه خرداد – پلاک ۴ – واحد ۱

چهارشنبه شکوه مشارکت
 
---------------------------------------------------
 

گوهر دشت شنبه طلوع
    قدم     ۱۰  الی ۱۱:۳۰     

گوهردشت – فلکه اول – میدان طالقانی – خیابان چهارم انقلاب ( اقاقیا ) انتهای خیابان – مسجد صاحب الزمان
پنج شنبه راه نو
    مشارکت     ۱۵ الی ۱۶:۳۰
-------------------------------------------------
مشکین دشت     یکشنبه نیایش
مشارکت     ۸ الی ۹:۳۰     مشکین دشت – خیابان اصلی – بلوار شیرازیان – پارک فدک – روبروی مسجد جامع – فرهنگسرای شهید زارع
-----------------------------------------
گرمدره     دوشنبه   صلح
مشارکت     ۱۵ الی ۱۶:۳۰     گرمدره-خیابان مهدیه-فرهنگسرای گرمدره
گمـــــــنام
14 June 19 , 00:27
سلام قصد مهاجرت به شهر ملایر دارم.
لطفاا ادرس جلسه نارانان در شهر ملایر را بدین.

پاسخ :




ملایر

 یکشنبه

مشارکت     ۹:۱۵الی۱۰:۴۵     خیابان شهدا – انتهای کوچه سالاری – بیت الرقیه

چهارشنبه     مشارکت     ۱۹:۳۰ الی۲۱     ۱۷:۳۰ الی 19
پروانه.
27 February 19 , 12:10
سلام، خسته نباشید، لطفا آدرس کلاسهای نارانان در شهر قزوین رو بفرمایید.

پاسخ :

لطفا قبل از مراجعه به جلسه با شماره (۰۹۱۹۱۹۳۴۹۱۳) تماس حاصل فرمایید.

( ساعت پاسخگویی ۹ الی ۱۳ – ۱۶ الی ۱۹ )
شهرستان     روز     فرمت     ساعت     آدرس
قزوین     شنبه

نیایش
          ۱۰ الی ۱۱:۳۰     خیابان نوروزیان – حکمت ۶۲ – فرهنگسرای پردیس
سه شنبه

امید
          ۱۶ الی ۱۷:۳۰     ولیعصر-بلوار شهید بهشتی- روبروی پارک سوار کوچه نبوت – مرکز بهداشت شهید بلندیان
پنج شنبه

طلوع
          ۱۷ الی ۱۸:۳۰     چهار راه راهنمایی ورانندگی خیابان نواب   کتابخانه نواب بعد از ظهر
 

آبیک
     چهارشنبه

بینش
          ۹ الی ۱۰:۳۰     خبابان مطهری-(آموزش و پرورش سابق) – کوچه وادیپور – مسجد قمر بنی هاشم
دوشنبه

دانش
          ۱۶ الی ۱۷:۳۰     روستای احمد آباد – مسجد حضرت ابو الفضل – کتابخانه
شهر صنعتی البرز     دوشنبه

رهایی
          ۱۰ الی ۱۱:۳۰     خیابان شهرداری-فرهنگسرای کوثر
جلسات ناحیه:

چهارشنبه­ های اول هر ماه ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰

مکان : قزوین – ولیعصر-بلوار شهید بهشتی- روبروی پارک سوار کوچه نبوت – مرکز بهداشت شهید بلندیان
سپیده
28 July 18 , 21:57
نارانان فقط مخصوص کسانی است که اعتیاد دارند؟ لطفا منو راهنمایی کنید برای شرکت در این جلسات در منطقه یک 

پاسخ :

سلام سپیده عزیز نارانان برای خانواده معتادان است اگر شما اعتیاد مصرفی دارید میبایست به معتادان گمنام تشریف ببرید اگر الکل مصرف میکنید تشریف ببرید الکلی های گمنام آدرس تمام جلسات مورد نیاز شما در اپلیکیشن بخش آدرس جلسات هست موفق باشید
زهرا
03 July 18 , 22:23
سلام خسته نباشید من همسرم naهست میخوام تو جلسات نارونان شرکت کنم برای اینکه چطوری بتونم باهاش رفتارکنم ممنون میشم آدرس جلسات در شهریار وشماره تماس بدید 

پاسخ :

لطفا با این شماره تماس بگیرید مسول آدرس جلسات  09196217742
نگران
17 June 18 , 15:28
بندر عباس این جلساتو دارین؟ میشه آدرس بدین چطوری میتونم پیداشون کنم؟

پاسخ :

بله لطفا با این شماره تماس بگیرید و آدرس جلسات شهرتان را دریافت کنید یا از طریق اپلیکیشن در بخش آدرس جلسات جستجو کنید

09196217742
نفس
09 May 18 , 12:35
سلام.من ب مدت یک سال میخام ب مهران مهاجرت کنم لطفا آدرس گروه نارانان اونجا رو برام بفرستید

پاسخ :

دوستان اگر اطلاعی از جلسات مهران دارید لطفا کامنت کنید
رها
01 May 18 , 21:48
خیلی عجیب به نظر میرسد این دیگه چه انجمنیه
رها
22 March 18 , 11:52
متاسفم واسه کسانی که بدون هیچ پایه علمی کلاسهای نارانان تشکیل میدهند وافراد را به خودشون وابسته میکنند وان راهنمایی که به افراد میگه اینکار رو انجام بده واینو انجام نده. این مانند همان تربیت بکن نکن هست که برای بچه ها به کار میرود. وتربیت مسمومی هست. وچیزی که پایه ی علمی ندارد رواج ان بیشعوری محض است. به امید انکه روزی تمام اصول غیرعلمی ریشه کن بشود. 

پاسخ :

سلام رهای عزیز منطقی بود که نظر شما را حذف میکردیم و پاسخ نمیدادیم اما ما شما رو به چشم یه همدرد که حالا به هر دلیلی از این برنامه جواب نگرفته و دیدگاهش نسبت به برنامه و اصول آن منفی شده نگاه کرده و پاسختان را از داخل نظر خودتان میدهیم شما فرمودید به امید روزی که تمام اصول غیر علمی ریشه کن بشود ما از شما فقط یک سوال میکنیم کدوم اصول و علمی توانسته تا به امروز به یک معتاد یا خانواده آن کمک کند که بتواند سالیان سال پاک باشد و امید به زندگی داشته باشد
K.l
06 November 17 , 13:07
سلام من همسرمعتادهستم.احتیاج به راهنما دارم.در ضمن تو ایلام هستم جلسه ای وجود نداره لطفا راهنمایی کنید.
کبری.ل

پاسخ :

با سلام خدمت شما دوست همدرد ایلام یکی از شهرهایی هست که جلسات زیادی در آن برگزار میشود و دارای اعضاء موفق زیادی هست

لینک آدرس جلسات  معتادان گمنام را براتون قرار دادم

http://meeting.na-iran.org/Default.aspx

اینم آدرس جلسه نارانان در ایلام احتمال اینکه مکان بر گزاری تغییر کرده باشه هست که میتونید قبل از مراجعه با شماره ایی که براتون میزارم تماس بگیرید


شادآباد – خیابان ابوذر غفاری – مسجد فاطمه الزهرا ساعت 3 تا 4:30 دقیقه بعد از ظهر   
09186871650
گمـــــــنام
15 September 15 , 12:18
دوست عزیز خانم یا آقای حسنی شما نظراتتان را به صورت خصوصی و بدون ایمیل ارسال میکند به تب هیچ راهی برای پاسخ گویی به شما دوست محترم وجود ندارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan