Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ﭘﯿﺸﮕﻔﺘﺎر وﯾﺮاﯾﺶ اول

این پیشگفتاری است که از اولین ویرای ش در چاپ اول کتاب در سا ل 1939 نوشته شد ه است .
ما الکلی های گمنام بیش از یکصد نفر مرد و زنی هستیم که از یک حالت ظاهراً لاعلاج فکری و جسمی بهبود یافته ایم . هدف اصلی این کتاب نشان دادن چگونگی دقیق بهبودی ما به الکلی های دیگر است . آرزو داریم این سطور آنقدر برای آنها قابل قبول واقع شود که دیگر نیاز ی به ثابت کردن آن نباشد . ما فکر می کنیم تجربیاتمان به همگان کمک کند تا الکلی ها را بهتر در ک کنند . بسیاری از مرد م متوجه نیستند که الکلی یک انسان شدیداً بیمار است ، مضافاً ما معتقدیم که روال ز ندگی ما برای همه مزایایی در بر دارد.
ما برایمان گمنام ماندن اهمیت فراوانی دارد، زیرا در حال حاضر تعدادمان بسیار کم است و قادر نخواهیم بود به متقاضیان زیادی که در اثر نشر ای ن کتاب ممکن است به ما مراجعه کنند پاسخ گوییم . ما اکثراً حرفه یا شغلی برای خود داریم و اگر تقاضا زیاد باشد دیگر نمی توانیم درست به کار خود برسیم . ما مایلیم همه بدانند که کار ما در رابطه با الکلیها، یک کار حرفه ای نیست .
ما به اعضای خود توصیه می کنیم که در صورت سخنرانی در سطح عمومی و یا نوشتنم طالب در مورد الکلیسم از ذکر شهرت خودداری کنند و به جای آن خود را عضو الکلی های گمنام معرفی کنند.
ما از اعضا ی ارتباطات جمعی نیز جداً تقاضا می کنیم که این مطلب را رعایت کنند ، زیرا مراعات آن شدیداً در کار ما موثر است . سازمان ما یک سازمان متداول و معمولی نیست و برای عضویت در آن مخارج و حق عضویتی مطالبه نمی شود، تنها شرط عضویت در انجمن ما ، تمایل صادقانه به قطع نوشیدن است . ما به هیچ مذهب ، فرقه یا تیره بخصوص ی بستگی نداریم و در عین حال با هیچکس هم مخالف نیستیم . تنها آرزوی ما کمک به مبتلایان به الکل است .
ما در اشتیاق شنیدن هر خبری از جانب کسانی که از این کتاب نتیجه گرفته اند هستیم ، بخصوص کسانیکه مشغول کمک بدیگران شده اند و مایلیم در اینگونه موارد آنها را یاری دهیم .
به سئوالات جوامع علمی ، پزشکی و مذهبی با اشتیاق پاسخ میگوئیم .
الکلی های گمنام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan