Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ﻣﻘﺪﻣﻪ

این ویرایش چهارم (الکلیهای گمنام ) است. ویرایش اول آن، آوریل 1939 منتشر شد و طی 16 سال آینده، بیش از 300000 نسخه از آن بدست مردم رسید . ویرایش دوم که سال 1955 منتشر شد، بالغ بر 1150500 نسخه بود . ویرایش سوم که در سال 1976 منتشر شد، بالغ بر 11698000 نسخه بود.
از آنجا که این کتاب متن پایه و راهنمای انجمن ما شده و به مردان و زنان الکلی زیادی برای بهبودی کمک کرده، احساس می کنیم که نباید تغییرات بنیادی در آن ایجاد شود . بنابراین، قسمت اول این جلد، که برنامۀ بهبودی الکلی های گمنام را
توصیف می کند در جریان تجدید ویرایش دوم، سوم و چه ارم، دست نخورده باقی مانده است . بخش نظریۀ پزشک نیز دقیقاً به همان صورتی که در ویرایش اول توسط بانی بزرگ پزشکی ما، دکتر سیلک ورت فقید در سال 1939 نوشته شد،بدون تغییر مانده است.
در ویرایش دوم، ضمیمه های پایان کتاب، سنتهای دوازده گانه، و راهنمای چگونگی برق راری تماس با الکلی های گمنام اضافه شده است . اما تغییر اصلی در بخش داستانهای شخصی صورت گرفت، که هدف آن نشان دادن رشد جمعیت میباشد کابوس دکتر باب و داستان بیل و یک داستان شخصی دیگر از ویرایشاول، بدون تغییر باقی ماند، سه داستان تغییر یافته و ویرایش شد و عنوان یکی از آنها تغییر کرد، از دو داستان، دو نسخۀ جدید نوشته شد که عناوین جدیدی هم پیدا کرد و 30 داستان کاملاً جدید اضافه شد و قسمت داستانهای شخصی به سه بخش تقسیم شد و تحت همین عناوین امروزی ویرایش شد. 

در ویرایش سوم، بخش اول پیشگامان الکلیهای گمنام بدون تغییر باقی ماند نه داستان در بخش دوم آنها به موقع مشروبخواری را متوقف کردن از ویرایش  دوم منتقل شد و هشت داستان جدید اضافه شد در بخش سوم آنها تقریباً همه چیز را از دست دادند هشت داستان باقی ماند و پنج داستان جدید هم اضافه شد ویرایش چهارم شامل مفا هیم دوازده گانه برای خدمات جهانی است و سه بخش داستانهای شخصی را به صورت زیر مورد تجدید نظر قرار می دهد . یک داستان جدید به بخش یک اضافه شده و دو داستان که ابتدا در بخش سه گنجانده شده بودند، در اینجا آمده اند، شش داستان حذف شده است . شش داستان در بخش دو منتقل شده اند، یازده داستان جدید اضافه شده و یازده داستان حذف شده است .
اکنون بخش سوم شامل دوازده داستان جدید است، هشت داستان حذف شده است علاوه بر دو داستانی که به بخش یک منتقل شده است همۀ تغییراتی که طی سالها در کتاب بزرگ نام مستعار مورد علاقۀ اعضای الکلیهای گمنام برای این جلد ایجاد شده هدف یکسانی داشت : نشان دادن عضویت کنونی الکلیهای گمنام بطور دقیق تر، و بدین وسیله رسیدن کتاب بدست الکلی های بیشتر.
اگر شما هم مشکل مشروبخواری دارید، امیدواریم هنگام خواندن یکی از 42 : داستان شخصی، لحظه ای درنگ کرده و فکر کنید بله، این اتفاق برای من هم افتاد یا مهمتر از آن بله، من هم چنین حسی داشتم یا مهمتر از همه بله، من معتقدم این برنامه برای من هم میتواند موثر واقع شود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan