Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ﭘﯿﺸﮕﻔﺘﺎر وﯾﺮاﯾﺶ دوم ﺑﻪ زﺑﺎن ﻓﺎرﺳﯽ

این ترجمه ، دومین ترجمۀ فارسی در سال 2009 میلادی، از چهارمین ویرایش کتاب الکلی های گمنام به زبان انگلیسی می باشد . ترجمۀ اول این کتاب از زبان انگلیسی به زبان فارسی در سال 1993 میلادی انجام شد و بیش از 16 سال توسط گروهای مختلف الکلی های گمنام تا کنون زیر چاپ بوده است . یکی از ویژگی های صفحه آرائی این ترجمه، تطابق کامل شمارۀ صفحات متن ترجمۀ فارسی با انگلیسی آن می باشد و این امکان را فراهم می کند که در هر زمان بتوان متن فارسی کتاب را با متن انگلیسی مطابقت داد. ویرایش اول این کتاب به زبان انگلیسی در آوریل سال 1939 به بازار آمد و ظرف شانزده سال 300000 جلد از آن به دست مردم رسید . در سال 1955 ویرایش دوم به زبان انگلیسی این کتاب به چاپ رسید و بیش از 1150000 نسخه از آن وارد بازار شد . در نوامبر 2001 که آغاز هزارۀ جدید میلادی بود، ویرایش چهارم به زبان انگلیسی نیز به با زار آمد و بیش از 11698000 جلد از آن تا کنون به چاپ رسیده است.
از آنجا که این کتاب به صورت مرجع و راهنمای جمعیت ما در آمد ه است و به مردان و زنان الکلی زیادی برای بهبودی کمک کرده است ، بنابراین احساس می کنیم که نباید تغییرات اساسی در آن داده شود . بدین جهت قسمت اول کتاب ( 164 صفحۀاول) که برنامه بهبودی الکلی های گمنام را توصیف می کند، در جریان تجدید ویرایش  دوم و سوم و چهارم دست نخورده باقی مانده است . قسمت » نظریه یک پزشک »نیز دقیقاً به همان صورتی که در چاپ اول بوسیله بانی بزرگ پزشکی ما، دکتر سیلک ورت فقید در سال 1939 نوشته شد بجا مانده است . در ویرایش دوم ، تبصره های آخر کتاب ، سنت های دوازده گانه و راهنمای چگونگی تماس با الکلی های گمنام به کتاب اضافه شده است .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan