Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

قدم ششم نارانان

امادگی کامل پیدا کردیم که خداوند کلیه ی نواقص اخلاقی ما را برطرف کند.ٓ

ما با ٓاماده شدن برای ایجاد تغییر در زندگی مان که با روشی معنوی توسط نیروی برتر انجام مـی شـود، بـر روی قدم ششم کار می کنیم. نیروی برتر ما نمی تواند ما را تغییر دهد، تا زمانی که خودمان خواهان این باشیم که به او اجـازه این کار را بدهیم. ما ذهن خود را از تمامی چیزهایی که ما را ٓاشفته می سازد ٓاسوده کرده و قلب خود را برای تغییـرات وچیزهای جدید می گشاییم. هم زمان با این که ما در حال ساختن پایه و اساس محکمی برای تسلیم نهایی هستیم، قدم های اول تا پنجم مـارا در مسیر درست هدایت میکنند. در قدم ششم ما با یا امر مواجه می شویم که نیاز داریم نگرش هـا و رفتارهـای مـان را اصلاح کرده و روش زندگی مان را تغییر دهیم. ما کاملا ٓامادگی پیدا می کنیم که رهـا کنـیم. ممکـن اسـت کـاملا ٓامـاده نباشیم، اما می توانیم حرکت کردن در مسیر درست را ٓاغاز کنیم.
رها کردن به معنای بی تفاوت شدن نیست بلکه، فرصتی برای تلاش در جهت کنترل خواست خود و سـپردن ٓان به نیروی برتر می باشد. در قدم هفتم، ما از نیروی برتر خود در خواست خواهیم کرد تا خطاهای ما را برطرف سـازد. قـدم ششم ما را از قبل برای چنین مرحله ای ٓاماده می سازد. ما بجای این که کاملا بر نیروی شخصی خودمـان اعتمـاد کنـیم،
برای دریافت کمک، به نیروی برتر خود اطمینان می کنیم. نواقص شخصیتی ما ابزارهای شناخته شده ای بـرای مـان مـی باشند و بیشتر اوقات در حال استفاده از شیوه هایی برای کنار ٓامدن با زندگی هستند.

امادگی کاملٓ
زمانی که ما از عواقب رفتارهای منفی و نقاط ضعف خود ٓاگاه می شویم و درد و رنج ناشی از ٓانها را احـساس مـی کنیم، ٓاماده پذیرش واقعیت شده و خواستار تغییر می شویم. ٓامادگی یافتن برای رها کردن، روند دردناکی است، یعنی مـا از انکار – خشم – توقع و افسردگی بالاخره به پذیرش خواهیم رسید. هدف، ٓازادی و ٓارامش است، نه کامل شدن، ٓامادگی کامل یعنی این که ما می خواهیم بهترینی را که می توانیم یاد بگیریم، مورد نظر قرار دهیم.

تمایل
تمایل داشتن برای تغییر، این ترس را بوجود می ٓاورد که اگر ما تمامی نقطه ضعف ها و خصوصیت های مان را به نیروی برترمان واگذار کنیم، نتیجه ٓان چه چیزی خواهد بود؟ تمایل، وضعیتی ذهنی است کـه مـا را بـسوی عمـل کـردن پیش می برد. ما تمایل داریم به قدرت خودمان متکی باشیم به جای این که به نیروی برتر اعتماد کنیم. گاهی اوقـات مـا فقط از نیروی برترمان تقاضای چیزی داریم، به جای ٓان که با روشی متواضعانه با او ارتباط برقرار کنیم تا تأثیر متقابل ٓانرا درک کنیم. ما خواستار این می شویم که به جای عذرخواهی، درست صحبت کنیم. ما انتظار و توقع بیجا از خودمـان و دیگران نخواهیم داشت.

قدم ششم قدم رهایی است که به ما اجازه می دهد اعتماد کنیم، رها شویم و خواستار شروع این مراحل باشیم.
فهرستی از چیزهایی که مایلم در خودم عوض کنم تهیه می کنم، و از قدرت برترم می خواهم کـه مـرا در ایـن راه کمـک کند. با خواندن دعای ٓارامش شروع می کنم.


 

معصومه
31 July 17 , 01:12
خدایا شکرت که پیدات کردم ومیتونم ازت کمک بخوام بهت ایمان دارم وباورت دارم که هر لحظه در کنارم هستی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan