Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

قدم دوازدهم نارانان

با بیداری معنوی حاصل از برداشتن این قدم ها، سعی کردیم که این پیام ها را به دیگران برسانیم و این اصول را در تمام مراحل زندگی خود به اجرا در ٓاوریم.

قدم دوازدهم مستلزم صرف وقت برای توجه و درک رشد معنوی در زندگی ماست. ما با مشارکت برنامه با دیگران و ادامه تمرین اصول دوازدهم قدم در هر مرحله از زندگی مان بر روی قدم های دوازده گانه کار می کنیم.
اگر ما به حضور نیروی برتر خود اعتماد کرده، با کمک او بر روی قدم ها کار کنیم و کنترل اراده و زندگی خود را به او واگذار نماییم، بیداری قدم های دوازده گانه برای ما ایجاد می شود.
قدم های دوازده گانه صعود به قله را کامل می کند، جایی که ما ماجراهای درد و رنـج و شـادی را کـه در طـول سفرمان تجربه کرده ایم را به خاطر می ٓاوریم. ما هنوز سفر خود را به سوی کمال و یکپارچگی کامل نکرده ایـم، مـا تنهـا اغاز به ٓاگاهی یافتن از اصولی می نماییم که کیفیت زندگی ما را بهبود خواهد بخشید. ما از قدم ها به عنوان ابزاری جهتٓ دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مان استفاده می نماییم. شکر گزاری ما می تواند در بر گیرنده افزایش عشق و دوستی،
پذیرش، اعتماد و ٓارامش ذهنی گردد. زندگی به ما یاد می دهد که ما به طور پیوسته با گرفتاری ها و وسوسه هایی روبر می شویم. اما با کمـک و یـاری
نیروی برترمان می توانیم ٓان ها را به فرصت هایی جهت رشد و ٓارامش خودمان و دیگران تبدیل نماییم.

اگاهی معنویٓ
این معمولا یک تغییر تدریجی در کنترل کردن زندگی ماست. ما اطمینان داریم که خداوند درک و فهممان مـی تواند مورد اعتماد باشد، با دعا کردن معجزه می تواند رخ بدهد. تولد دوباره معنوی زمانی اتفاق مـی افتـد کـه مـا معنـای درونی قدم های دوازده گانه را فرا گرفته و وقت خودمان را صرف تمرینات روزانه ٓان بنماییم.
با کارکردن قدم ها، هدف، کاربرد این قدم ها در زندگی می باشد و ما با روبرو شدن با مشکلات و پرداختن به قدم ها، خواستار حمایت و هدایت یک نیروی برتر می شویم و نتیجه، صلح و ٓارامش و اعتماد به نفس تازه ای است که ما مـی توانیم به ٓان دست یابیم. ما طوری عمل می کنیم که ترس کمتری از نتایج داشته باشیم. مراحل، رونـد تـدریجی دارنـد و سازنده هستند و هرگز پایان نمی پذیرند. نیروی برتر هسته اصلی زندگی ما می شود و ما معنای صحیح عشق نیروی برتـر
را یاد می گیریم، همانطور که زندگی خود را به او واگذار می نماییم.

انتقال پیام
ما تشویق می شویم که پیام قدم های دوازده گانه را به دیگران انتقال دهیم. ما این پیام معنوی را که تنها نیروی برترمان قادر به کنترل زندگی و بهبود بخشیدن ما می باشد را انتقال می دهیم. ما زندگی سالم تر و سازنده تری خـواهیم داشت، اگر تسلیم یک نیروی برتر از خودمان بشویم. این بدین معنی نیست که ما مشکلات افراد دیگر را حـل مـی کنـیم.
بلکه بدین معنی است که ما سعی می کنیم به خاطر دیگران اینجا باشـیم، در حـالی کـه ٓان هـا در حـال حـل مـشکلات شخصی خود هستند.
ما می توانیم با رفتار، گفتار و سهیم شدن داستان زندگی مان پیام را به دیگران انتقال دهیم، ما یـادٓاور ایـن مـی شویم که پس از صدمه دیدن بسیار به نارانان ٓامدیم.
ممکن است تازه واردین دچار مشکلات بسیاری بوده و سردرگم و رنجیده باشند. تازه واردین ممکن است نیاز بـه راهنمایی و کمک داشته باشند، برای درک این نکته که این نیروی برتر ٓان ها را از طریق قدم های دوازده گانه و ابزار دیگر برنامه نیرو خواهد بخشید. کار کردن با تازه واردین می تواند بسیار ارزشمند باشد، بطوری که ما ٓان ها را تشویق می کنیم
تا با خودشان مهربان باشند و فقط برای امروز بر روی برنامه کار کنند. این اصول، برای ما راهنمایی هستند که ما با کار کردن بر روی قدم ها ٓان ها را کشف کرده ایم. زمانی که ما ناامید می شویم، تمایل پیدا می کنیم که به سوی عادات و رفتارهای گذشته مان بـازگردیم ولـی مـاهرگز تسلیم نمی شویم، ما از طریق تمرین پیاپی مسیر بهبودی و اصول قدم های دوازده گانه، بـرای بهبـود بخـشیدن بـه زندگی مان تلاش می کنیم، ما روابط و تمامی بخش های زندگی مان را که تاکنون برای ما و دیگران کاربرد نداشته اسـت را رها می کنیم.
به منظور ادامه مسیر بهبودی، ما نیازمند این هستیم که تمامی این چه که از دوستان و خـانواده معتـادان کـسب کرده ایم را مشارکت کنیم. برای حفظ و نگهداری ٓان، می بایست ما ٓان ها را رها سازیم. در زندگی، ما به طور پیوسـته بـا چالش ها و فرصت هایی برای کار کردن قدم ها و برنامه خود در یک مبنای روزانه روبرو می شویم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan