Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ﺍﮔﺮ ﻧﺘﻮﺍﻧﻢ ﻳﻚ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻱ NA ﭘﻴﺪﺍ ﻛﻨﻢ ﭼﻪ ﻃﻮﺭ ؟

گاهی اوقات ما قادر نیستیم بلافاصله یک راهنما پیدا کنیم . به ویژه در انجمن های کوچک یا نو پای NA  که تعداد اعضای با پاکی قابل توجه کم تر است . در این گونه شرایط ، بعضی از اعضا مجبور شده اند که از انجمن های دوازده قدمی دیگر از طریق اینترنت راهنمای خود را انتخاب کنند ، بعضی دیگر رابطه "هم – راهنمایی " را انتخاب کرده اند . (رابطه ای که در آن هر یک از دو نفر ، راهنمای دیگری است ) تا به یک دیگر در بهبودی کمک کنند و بعضی از این راه کارها موثر بوده و سالیان دراز طول کشیده است

 "هیچ زن دیگری به زمان پاکی مشابه من در انجمن ما وجود نداشت ، بنا بر این من یک راهنمای NA در خارج از کشور پیدا کردم تا قدم ها ، سنت ها و مفاهیم را با او کار کنم . وقتی که از این زن درخواست کردم ، خاطر نشان کرد که او هم همین مشکل را دارد و پیشنهاد رابطه ی "هم راهنمایی " را به من داد . از آن زمان ، ما با یکدیگر با E-Mail ، پست و تلفن در ارتباط بوده ایم . و تا بحال ، کار کرده است ."
"بخاطر زندگی در کشوری که NA کوچکی داشت ، و نبودن زنی که پاکی بالاتر از من داشته باشد ، مجبور شدم به انجمن دیگری برای یافتن راهنما بروم . او بهمن در قدم ها کمک کرد و برای چند سالی راهنمای ام بود . ولی بعدا متوجه شدم که من بیشتر از او در برنامه فعال هستم . او رفتن به جلسات را هم متوقف کرده بود . متوجه شدم که باید یک راهنمای جدید پیدا کنم . یک راهنمای NA ، و شروع کردم در کشورهای همسایه جستجو کردن

"بیش تر ارتباط من با راهنمای ام روی خط اینترنت صورت می گیرد . ما مرتبا با یک دیگر نامه نگاری هم می کنیم . نوشتن به ما این فرصت را می دهد تا بتوانیم بین حرفها و نظراتمان اندیشه کنیم و این واقعا خودش را نشان می دهد . با تلفن ، من می توانم راجع به بیماری خود ساعتها بنشینم و داستان ببافم . اما نوشتن مرا به "مختصر و مفید بودن " وادار می کند .و هر دو ما از این که سابقه ای از مباحثات خود داریم ، سود می بریم . البته ، من در طول کارم است که سرویس E-Mail را دریافت می کنم و این خود نعمتی است . زیرا که رئیس من هم به مباحث من با راهنمای ام دست رسی دارد . خیلی مهم است که به خاطر داشته باشیم که E-Mail یک راه محرمانه با حفظ گمنامی جهت ارتباط نیست . چیز هایی هست که من به سادگی نمی توانم با E-Mail مطرح کنم ."

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan