Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

10تیر

  برنامه ساده10                                    تیر

«این برنامه به بیانی ساده:  مشارکت، کار کردن

 قدمهای دوازدهگانه، حضور در جلسات و تمرین اصول برنامه است.»

کتاب پایه

v

اگر بر چند چیز ساده تمرکز کنیم، زندگی ما پیچیدگی بسیار کمتری پیدا میکند—مشارکت تجربه، نیرو و امید خود با دیگران، حضور منظم در جلسات و به کارگیری اصول برنامه در زندگی روزانه خود.   

از طریق مشارکت تجربه، نیرو و امید خود با سایر معتادان، الگوی مؤثری را جهت پیروی برای تازهواردها فراهم میکنیم. تلاشی که صرف کمک به دیگران میکنیم، به رهایی از خودمحوری که در قلب بیماری ما قرار دارد، کمک میکند.  

بسیاری از ما گروهی را به عنوان "گروه همیشگی" انتخاب میکنیم و در جلسات آن فداکارانه حضور مییابیم. شرکت منظم در جلسات به زندگی ما نظم و برنامه میدهد و به دیگران این امکان را میدهد که در صورت نیاز بدانند کجا میتوانند ما را پیدا کنند.

به کارگیری قدمهای دوازدهگانه در زندگی روزانه، بین بهبودی متعادل و مصرف نکردن صِرف تفاوت ایجاد میکند. قدمها راهنماییهایی که در اداره امور روزمره لزوم بیشتری دارند، در اختیار ما قرار میدهند.

بله، ما افراد پیچیدهای هستیم. اما برنامه NA زندگی را برای ما ساده میکند و ما را قادر میسازد تا رها از اعتیاد فعال به زندگی خود ادامه دهیم. وقتی از راهنمایی اصول ساده برنامه در زندگی خود استفاده میکنیم، زندگی ما میتواند سرشار از امید و آرامش شود.

v

فقط برای امروز:  به خاطر میسپارم با وجود اینکه فرد پیچیدهای هستم، NA برای من سادهترین راهی است که میتوانم از پیچیدگی زندگی خود بکاهم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan