Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

11تیر

 مقایسه                                        11 تیر

«ماجراهای شخصی ما ممکن است از لحاظ فردی با یکدیگر تفاوت داشته باشد، اما در نهایت همه ما در چیزهای یکسانی با هم شریک هستیم.»

کتاب پایه

v

ما معتادان قشر متفاوتی هستیم که سوابق گوناگونی داریم، مواد مخدر مختلفی را مصرف کردهایم و تجربیات متنوعی را به خاطر میآوریم. تفاوتهای ما در دوران بهبودی ناپدید نمیشود؛ برای برخی از ما این تفاوتها حتی چشمگیرتر هم میشود. رهایی از اعتیاد فعال به ما آزادی میدهد تا خود باشیم، همان طوری که واقعاً هستیم. این حقیقت که همه ما در حال بهبودی هستیم، بدین معنا نیست که همه ما لزوماً نیازها و اهداف یکسانی را داریم. هر یک از ما در دوران بهبودی باید درسهای مخصوص به خود را یاد بگیریم.   

با وجود تفاوتهای بسیار میان ما معتادان، چگونه ما می‌توانیم در بهبودی به یکدیگر کمک کنیم و از تجربیات یکدیگر استفاده نماییم؟ دور هم جمع میشویم تا درباره زندگی خود در پرتو اصول بهبودی با یکدیگر صحبت کنیم. اگرچه زندگی ما با یکدیگر فرق میکند، اما اصولی که در بهبودی به کار میبریم، یکسان است. در پرتو این اصول که بر تفاوتهای ما میتابد، راه یکدیگر را در مسیرهای فردی خود روشن میسازیم.   

همه ما در دو مسئله شریک هستیم: اعتیاد و بهبودی. وقتی با دقت گوش میدهیم، از دیگران میشنویم قطع نظر از سوابق خاص خود از عذاب ناشی از همان بیماریی سخن میگویند که ما نیز از آن رنج بردهایم. وقتی گوشهای خود را باز میکنیم، از سایر معتادان میشنویم که صرف نظر از اهداف شخصی خود درباره به کار بردن اصول روحانی که به ما نیز وعده امید میدهد، صحبت میکنند.

v

فقط برای امروز:  مسیرخود را دنبال میکنم. با این وجود، از مصاحبت با افرادی که درست مثل من از اعتیاد رنج بردهاند و نحوه به کارگیری اصول بهبودی را یاد میگیرند، سپاسگزارم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan