Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

16تیر

 مشاهده خداوند در یکدیگر 16                                   تیر

«یکی از جنبههای بیداری روحانی از طریق شناخت جدید ما از نیروی برتر حاصل میشود که ما آن را از طریق مشارکت در بهبودی معتادی دیگر به دست میآوریم.»

کتاب پایه

v

شنیدهایم میگویند اغلب خداوند را به واضحترین شکل ممکن در یکدیگر مشاهده میکنیم. در هنگام کارکرد قدم دوازدهم این حقیقت را عیناً میبینیم. وقتی پیام بهبودی را به معتاد دیگری میرسانیم، حضور نیرویی برتر از خود را حس میکنیم. وقتی میبینیم پیام ما اثر میکند، متوجه مسئله دیگری میشویم: پیام است که بهبودی به ارمغان میآورد، نه پیامرسان. نیرویی برتر، نه نیروی خود ما، منبع تغییری است که در هنگام رساندن پیام به معتادی که هنوز در عذاب است، آغاز میشود.

وقتی پیام تأثیر خود را میگذارد و زندگی معتاد دیگری را دگرگون میسازد، در اقدام خود نیرویی برتر را مشاهده میکنیم. میبینیم چگونه پذیرش و امید جایگزین انکار و نومیدی میشود. در مقابل چشمان ما اولین آثار صداقت، روشنبینی و تمایل پدیدار میشود. اتفاقی در درون این فرد رخ میدهد، اتفاقی بزرگتر و قدرتمندتر از هر یک از ما. وجود خداوندی را که شناختهایم، در زندگی یک فرد دیگر مؤثر مییابیم. نیروی برتر را در او مشاهده میکنیم. با اطمینانی بیشتر از همیشه میدانیم این نیروی برتر در ما نیز به عنوان نیرویی که بهبودی ما را هدایت میکند، وجود دارد.

v

فقط برای امروز:  وقتی پیام بهبودی را به سایر معتادان میرسانم، سعی میکنم به نیرویی که در پس این پیام وجود دارد، توجه کنم. امروز، وقتی بهبود یافتن سایر معتادان را مشاهده میکنم، سعی میکنم خداوند را در وجود آنها شناسایی کنم تا بتوانم خداوند را در وجود خود بهتر بشناسم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan