Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

نظرات

pezhvak
23 May 15 , 21:22
سلام بر شما

میخواستم بدونم نسخه جدید را چطوری میتونیم دریافت کنیم؟؟؟؟؟

پاسخ :

سلام پژواک عزیز
نسخه جدید به اتمام رسیده ، آپلود شده و آماده برای گذاشتن روی سایت برای دانلود شما عزیزان است
چون هدف این بود که این اپلیکیشن را به عنوان کادوی تولد به شما عزیزان تقدیم کنیم بنابراین ساعت 24 امشب برای دانلود شما عزیزان قرار داده خواهد شد

اکبر
19 May 15 , 08:12
گزیده هایی از کتاب پاک زیستن http://nairan.blog.ir/post/581
pezhvak
17 May 15 , 00:29
سلام و شب خوش،،،، سپاس از پیشاپیش تولدتون را تبریک میگم و آرزوی سالها پاکی بی تاریخ و مسیر بهبودی هموار برای شما دارم،،،،
راستش من خودم نمیدونم اما اگه فکر میکنید خدمتی از دست من برمیاد برای خدمت گزاری حاضرم،،،،،،

اول منتظر تولد شما و بعد منتظر نسخه نهایی هستم
دوست همدرد شما پژواک
🙏🙏🙏🙏🙏

پاسخ :

تشکر از شماپژواک عزیز
بابت روحیه خدمتگزاری به شما تبریک میگم حتما بعد از آپلود نسخه نهایی اپلیکیشن از دوستانی که تمایل به خدمت داشته باشند دعوت به عمل خواهد آمد


pezhvak
15 May 15 , 17:14
باسلام خدمت همدردان

آیا پیامهای من بدست شما نمیرسه؟؟؟؟

اگه اشتباه نکنم سایت بانیان جوان بود که کتاب داریوش را به اشتراک گذاشته بود،،،

و اینکه لینک دانلود مستقیم این نرم افزار را چطوری میتونم داشته باشم،،، چون میخوام برای دوستان همدرد در اروپا بفرستم

سپاسگزارم

پژواک دوست همدرد شما

🙏🙏🙏🙏

پاسخ :

سلام پژواک عزیز
پیام های شما رو دیدم عذر میخوام که نتونستم جواب بدم
اگر توجه کرده باشید در حال تغییرات هستیم اپلیکیشنی رو به صورت آزمایشی تهیه کردیم که در اختیار کاربران عزیز قرار دادیم
در حال حاضر در تلاشیم که نسخه نهایی این اپلیکیشن را تکمیل کرده ودر روز تولد پاکیم که سوم خرداد است آن را بر روی سایت آپلود ودر
اختیار شما عزیزان قرا بدهیم در ضمن در اپلیکیشن نهایی تمامی اشکالات بر طرف شده و مطالب تفکیک شده تا شما عزیزان بهتر بتوانید به مطالب دسترسی داشته باشید کلا تغییرات بسیار زیادی انجام شده که خودتون میبینید
اگر متوجه شده باشید در اپلیکیشنی که در اختیارتان هست مطالب بهم ریخته شده ویا چند بار تکرار شده دلیلش تغییراتیست که میبایست بر روی نسخه نهایی تعریف میشد
بازم از تمام کاربران عزیز بابت اینکه وقت نشد به پیام ها جواب بدهیم عذر خواهی میکنیم
در رابطه با کتابی که فرمودید چیزی یافت نشد
با تشــــــــــــــــــــــکر
pezhvak
08 May 15 , 14:44
با سلام به دوستان و همدردان

راستش یادم نمیاد اما در یه سایتی که به انجمن مربوط بود کتاب زندگی نامه داریوش (خواننده) را به اشتراک گذاشته بودند که تجربه جالبی بود اگه براتون مقدوره این کتاب را به این نرم افزار خوبتون اضافه کنید

با سپاس دوست همدرد شما پژواک
🙏🙏🙏🙏

پاسخ :

چشم پژواک عزیز
اگر شما آدرس سایت رو میدونید بکید تا آپلود کنم
pezhvak
02 May 15 , 16:42
درود دوستان همدرد
سپاس از تلاشهای بیدریغ شما،،،،، شاد باشید

پاسخ :

تشکر از شما پژواک عزیز
pezhvak
30 April 15 , 03:08
با سلام به همدردان عزیز،،،،، باز هم از این نرم افزار بسیار سپاسگزارم و واقعأ ازش استفاده میکنم و لذت میپرم،،،، فقط یک ایراد کوچیک داره زمانی که این زنامه فسمتی بهش اضافه میشه وقتی کشویی کوشی را پایین میکشم و روی اون کلیک میکنم کل برنامه باز میشه و معلوم نیست چه چیزی جدید اومده،،،، امیدوارم که این عیب برطرف بشه،،،،، باز نم سپاس از شما،،،، شاد باشید

پاسخ :

با عرض ادب و صبح بخیر خدمت کاربران عزیز
پژواک عزیز سلام و صبح بخیر
در رابطه با موضوعی که مطرح کردین خدمتتون عرض کنم که حق با شماست دلیلشم اینکه این مطالب مطالبی هستن که از قبل آماده شده بود اما هنوز تکمیل نشده بودن و قابل انتشار نبودن بعد از تکمیل شدن و انتشار سر جای خودشون قرار میگیرند مثلا موضوعی مثل کتاب چگونگی عملکرد الکلی های گمنام نزدیک 80 مطلب شده که هم اکنون نزدیک کامل شدن است 5 یا 6 مطلب مونده تا کامل بشه وبعد از کامل شدن به ترتیبی که توی کتاب هست این مطالب دقیقابه همان ترتیب قرار داده میشوند به همین دلیل به عنوان پست اول شناخته نمیشه مثل دوازده قدم که به ترتیب قرار داده شده تا شما عزیزان به راحتی به مطالب دسترسی داشته باشید
تذکر خوب و به جایی بود بازم تشکر از امروز مطالبی رو که انتشار داده میشه تو صفحه اول سایت بهش اشاره خواهد شد
موفق و پیروز وسر بلند باشید 
مائده
28 April 15 , 02:29
سلام
بسیار عالیه
ممنون از تمام زحمات شما.

پاسخ :

سلام
تشــــــــــــــکر از شما

pezhvak
13 April 15 , 02:40
سلام و خسته نباشید
این بار دومه که پیام میفرستم،،،، از نرم افزارتون سپاسگزارم فقط اگه لطف کنید و کتاب فقط برای امروز نارانان و کتاب معجزات به وقوع میپیوندد و کتاب پاک زیستن را هم اضافه کنید ممنون میشم
شادباشید

پاسخ :

سلام پژواک عزیز
کتاب هایی که اشاره به آنها کردین فعلا در دسترس نیست
به دلیل مشغله زیاد امکان تایپ نیست اما اگر کسی تمایل داشته باشد این مهم را انجام دهد استقبال میکنیم
از حسن نظرتون تشکر میکنم
pezhvak
10 April 15 , 14:38
باسلام به شما دوستان همدرد،،،،، از نرم افزارتون بسیار سپاسگزارم ،،،،،،
از شما در خواست دارم کتاب فقط برای امروز و کتاب معجزات به وقوع میپیوندد را هم در اینجا قرار بدین،،،،،، باز هم سپاس از زحمات شما،،،، شادباشید
داود
22 February 15 , 01:29
باسلام تشکر از راهنمای اپلیکشن رو حذف نصب کردم دوباره نصب کردم درست شد مرسی

پاسخ :

خواهش میکنم

داود
12 February 15 , 01:31
با سلام و خسته نباشید
لطفا از الکلی ها هم مطلب بگذارید

پاسخ :

سلام داود عزیز
چشم حتما
زینب
09 February 15 , 02:07
در معبدی گربه ای زندگی می کرد که هنگام عبادت راهب ها مزاحم تمرکز آن ها می شد. بنابراین استاد بزرگ دستور داد هر وقت زمان مراقبه می رسد یک نفر گربه را گرفته و به ته باغ ببرد و به درختی ببندد.
این روال سال ها ادامه پیدا کرد و یکی از اصول کار آن مذهب شد. سال ها بعد استاد بزرگ درگذشت.گربه هم مرد.راهبان آن معبد گربه ای خریدند و به معبد آوردند تا هنگام عبادت به درخت ببندند تا اصول عبادت را درست به جا آورده باشند. سال ها بعد استاد بزرگ دیگری رساله ای نوشت درباره ی اهمیت بستن گربه هنگام عبادت!!
بسیاری از باورهای ما اینگونه به اصل و قانون تبدیل می شوند.
اگر نتوانی روی زمین بهشت را پیدا کنی، در آسمانها نیز نمی توانی آن را بیابی …
خانه خدا همین نزدیکی است و تنها اثاث آن مهربانی است !
حوا که بغض کند حتی اگر خدا سیب هم بیاورد تنها آغوش آدم آرامش می کند !!!
پدرم می گوید : کتاب
مادرم می گوید : دعا
و من خوب می دانم که زیباترین تعریف خدا را فقط می توان از زبان گل ها شنید …
Mohandas mahdi
08 February 15 , 00:18
اﻧﺴﺎن ﮐﻪ ﻏﺮق ﺷﻮد ﻗﻄﻌﺎ ﻣﯿﻤﯿﺮد،
... چه در درﯾﺎ
... چه در روﯾﺎ
... ﭼﻪ در ﮔﻨﺎﻩ
  
آنهایی که به بیداری خداوند اعتماد دارند ، راحت تر می خوابند . . .
خدایا .. به آنچه که دادی تشکر 
به آنچه که ندادی تفکر 
به آنچه که گرفتی تذکر
که داده ات نعمت است ،نداده ات حکمت و گرفته ات عبرت ...
یا رب :آنچه خیر است در تقدیر ما کن و آنچه شر است از من و دوستانم جدا کن و ولحظه ای ما را به حال خود رهایمان نکن ...
زینب
07 February 15 , 07:52
دلت را بتکان.......
اشتباهاتت وقتی ا؋ـتاد روی زمیـن.....
بگذار همانجا بماند.....
؋ـقط از لا به لای اشتباه هایت،یک تجربـه را بیرون بکش.......
قاب کن ....و بزن به دیوار دلت......
اشتباه کردּن اشتباه نیست.........
در اشتباه ماندنּ اشتباه است...... 

فروغ فرخزاد
زینب
04 February 15 , 18:02
خواهش میکنم مرجان جان قابل نداره
زینب
04 February 15 , 18:01
خواهش میکنم مرجان جان قابل نداره
مرجان
04 February 15 , 18:00
به به چه پیام زیبایی
زینب
04 February 15 , 17:56


چند نفری که در جستجوی ارامش و خرسندی درون بودند, نزد یک استاد بودایی رفتند و از او پرسیدند: استاد شما همیشه یک لبخند روی لبت است و به نظر ما خیلی ارام و خشنود به نظر میرسی, لطفا به ما بگو که راز خشنودی شما چیست؟
استاد گفت: بسیار ساده, من زمانی که دراز میکشم , دراز میکشم. زمانی که راه میروم راه میروم. زمانی که غذا میخورم, غذا میخورم. 
این چند نفر عصبانی شدند و فکر کردند که استاد انها را جدی نگرفته است. به او گفتند که تمام این کارها را ما هم انجام میدهیم, پس چرا خشنود نیستیم و ارامش نداریم؟ 
استاد به انها گفت: زیرا زمانی که شما دراز میکشید به این فکر میکنید که باید بلند شوید, زمانی که بلند شدید به این فکر میکنید که باید کجا بروید, زمانی که دارید میروید به این فکر میکنید که چه غذایی بخورید. فکر شما همیشه در جای دیگر است و نه در انجایی که شما هستید. حال تقاطع گذشته و اینده است و شما در این تقاطع نیستید بلکه در گذشته و یا اینده. به این علت است که از این لحظه ها لذت واقعی نمیبرید, زیرا همیشه در جای دیگر سیر میکنید و حس میکنید زندگی نکرده اید و یا نمی کنید.
🌷
محمد
04 February 15 , 17:51
چه جالب تا نظر دادم خودم نظرمو دیدم 
محمد
04 February 15 , 17:51
چه جالب تا نظر دادم خودم نظرمو دیدم 
محمد
04 February 15 , 17:47
با سلام 
خیلی قشنگ و کاربردی این نرم افزار مرسییییییی
reza
01 February 15 , 15:11

ﭼﻪ ﺍﻳﺪﻩ ﺑﺪﻱ ﺑﻮﺩﻩ، ﺩﺍﻳﺮﻩ ﺍﻱ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﺳﺎﻋﺖ!
ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﻴﮑﻨﻲ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻓﺮﺻﺖ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻫﺴﺖ...
اما ﺳﺎﻋﺖ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻴﮕﻮﻳﺪ؛ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﻭﺭ ﻳﮏ ﺩﺍﻳﺮﻩ ﻧﻤﻲ ﭼﺮﺧﺪ!
ﺯﻣﺎﻥ ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ﺧﻄﻲ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﻣﻲ ﺩﻭﺩ
ﻭ ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ،
ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ،
ﻫﻴﭽﮕﺎﻩ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﻴﮕﺮﺩﺩ...
ﺍﻳﺪﻩ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﺩﺍﻳﺮﻩ، ﺍﻳﺪﻩ ﺟﺎﺩﻭﮔﺮﻱ ﻓﺮﻳﺒﮑﺎﺭ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ!
ﺳﺎﻋﺖ ﺧﻮﺏ، ﺳﺎﻋﺖ ﺷﻨﻲ ﺍﺳﺖ!
ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻳﺎﺩﺁﻭﺭﻱ ﻣﻴﮑﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﺍﻱ ﮐﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﻲ ﮔﺮﺩﺩ.
ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﻱ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ،
ﺑﻪ ﺟﺎﻱ ﻫﻤﻪ ﺩﮐﻮﺭﻫﺎ ﻭ ﻣﺠﺴﻤﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺳﺘﻮﻧﻬﺎ،
ﺳﺎﻋﺖ ﺷﻨﻲ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻥ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺳﺎﺧﺖ ﻭ ﻣﻴﮕﻮﻳﻢ
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﺷﻨﻲ، ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺷﻦ ﺑﺮﻳﺰﻧﺪ ﮐﻪ ﺗﺨﻠﻴﻪ ﺍﺵ ﺑﻪ
ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻣﺘﻮﺳﻂ ﻋﻤﺮ ﻳﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻃﻮﻝ ﺑﮑﺸﺪ...!
ﺗﺎ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﮐﻪ ﺭﻭﺑﺮﻭﻳﺶ ﻣﻲ ﺍﻳﺴﺘﻢ ﺑﻪ ﻳﺎﺩ ﺑﻴﺎﻭﺭﻡ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻥ، «ﺧﻂ» ﺍﺳﺖ ﻧﻪ «ﺩﺍﻳﺮﻩ »!
و ﺯﻣﺎﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﻲ ﮔﺮﺩد
زینب
01 February 15 , 00:09
اشتباهاتم را دوست دارم
آنها همان تصمیماتی هستند که خودم گرفته ام
و نتیجه اش را هر چه باشد میپذیرم
اشتباهاتم را گردن کسی نمی اندازم
میپذیرم که انسانم و اشتباه میکنم 
نه فرشته ام و نه شیطان!
و نه انسان کامل!
تا زنده ام برای انتخاب راه درست فرصت هست
وقتی زمین میخورم، بلند میشوم خودم را میتکانم و ادامه میدهم
اشتباهاتم را دوست دارم...
آنها حباب شیشه ای غرورم را میشکنند......
هر زمان به اشتباهاتم پی بردم... بزرگتر شده ام
اشتباهاتم را دوست دارم
آنها گران ترین تجربه هایم هستند ،چراکه برایشان هزینه گزافی پرداخته ام
مهناز
31 January 15 , 23:24
با سلام 
اپلیکیشن جدید رو دانلود کردم خیلی بهتر شده تشکر
دعای آرامش رو هم گوش کردم خیلی گریه کردم  آرزوی بهترین ها رو برای همه خانوادهای دوازده قدمی دارم
زینب
12 January 15 , 01:42
بسیار زیبا تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan