Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

پمفلت معتاد کیست؟

 معتاد کیست ؟

اکثر ما برای جواب دادن به این سئوال احتیاج به فکر کردن نداریم و جوابش را خوب می دانیم ! زمانی تمام زندگی و فکر و ذکر ما در مواد مخدّر خلاصه شده بود . ما همیشه یا مشغول گرفتن یا مصرف کردن آن بودیم و یا به دنبال راه تهیه اش می گشتیم . ما زندگی      می کردیم که مصرف کنیم و مصرف می کردیم که زندگی کنیم . خیلی ساده ، معتاد ، زن یا مردی است که زندگیش را مواد مخدّر کنترل  کند، ما کسانی هستیم که در چنگال یک بیماری مزمن و پیشرونده گرفتاریم و همیشه عاقبتی چون زندان،  تیمارستان و مرگ در انتظارمان است .

حسین
03 April 22 , 07:59

سلام حسین یک معتاد.من دارم مصرف میکنم.ولغزشی هستم چطور.پاک.شوم.وبه جلسه برگردم

 

 

عباس
10 October 21 , 18:17

سلام  من متادن وشیره مصرف میکنم هر جور ترکی که شده کردم از کمپ تا غیره ولی جواب نگرفتم ناراحتی افسردگی هم دادرم دارومصرف میکنم و ناموفق بودم بیشتر هم بخاطر این هست راهکار بدین لطفا

پاسخ :

عباس عزیز اگر پزشک برایتان دارو تجویز کرده داروهایتان را مصرف کنید و در جلسات حضور داشته و راهنما بگیرید و قدم کار کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan