Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

COMMENTS

محمد
13 February 16 , 13:22
سلام وخسته نباشید
من میخوام در جلسات شڕکت کنم اما ادرس جلسات رۆ بلد نیستم من در شهر هادرسلو در کشور دانمارک زندگی میکنم اگر کسی اطلاعاتی زهم بده خیلی ممنون میشم
رضا
30 December 15 , 02:38
سیام و خسته نباشید
من الان 6 روزه صبح تا شب مشروب میخورم شام و ناهار هم نمیتونم بخورم امروز از صبح نخوردم بدن لرز و عرق مینم امروز تونستم به زور خانومم سوپ بخورم میخاستم بدونم راهی هست این لرزش و ضعف شدیدی که دادم بین بره
با تشکر

پاسخ :

دوستان لطفا اگر تجربه ایی در این رابطه دارید در همین بخش به رضای عزیز کمک کنید
مصطفی بوستانی
27 December 15 , 14:43
سلام دوست همدرد عزیز .واقعا ازت تشکر میکنم برا نرم افزاری که گذاشتی .منم مصطفی بوستانی هستم و یه پیشنهاد دارم که کتاب سوالات و تجربه جهانی قدم رو هم لطف کنید بزارید ممنونم ازت

پاسخ :

تشکر مصطفی عزیز
چشم حتما لحاظ خواهیم کرد
سالار
21 December 15 , 12:35
سلام برای دریافت رمز دانلود چکار کنم 

پاسخ :

رمز برایتان ایمیل شد
سالار
19 December 15 , 01:33
سلام بابت تهیه این اپلیکیشن از شما سپاسگزار هستم

پاسخ :

تشکر از شما سالار عزیز
pezhvakk
18 December 15 , 21:24
سلام و وقت بخیر
سپاسگزار تلاش و خدمت شما هستم
یک سوال دارم که امیدوارم دوستان جوابش را بدانند

در ایران اول انجمن na شکل گرفته
یا انجمن aa؟؟؟؟؟
تاریخچه ان ای را میدونم اما تاریچه ای ای را نه
لطفا اگه اطلاعاتی دارید سپاسگزار میشم این اطلاعات را با من در میان بگذارید
البته لطفا با سند و مدرک (نه حدسیات) 
🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

شاد پاک و موفق باشید
پژواک دوست همدرد شما
pezhvakk
14 December 15 , 23:11
درود بر شما دوست گرامی خوشحالم که منو به خاطر دارید 
متاسفانه به خاطر یکسری مشکلات کمتر میتونستم گوشی بدست بشم 
اما خوشحالم که باز در کنار شما و سایر دوستان هستم
شاد 
پاک و موفق باشید

پاسخ :

ما هم خوشحالیم پژواک عزیز پیام های شما کاربران عزیز به ما انگیزه بهتر خدمت کردن را میدهد
pezhvak
14 December 15 , 17:01
با سلام و سپاس از خدمات شما
من واقعا تشکر میکنم از این نرم افزار و لینک تلگرام شما 
وقت آزاد منو،پر میکنه
مشتاقانه منتظر ورژن جدید هستم
پاک
شاد 
و موفق باشید

پاسخ :

تشکر از شما پژواک عزیز خیلی وقت بود پیامی از شما دریافت نمیکردیم خوشحالیم از اینکه هستین
سعید
05 December 15 , 20:22
با عرض سلام و خسته نباشید به دوستان درقسمت فایلهای صوتی رمز ورود میخواهدکه قبلا بدون رمز وارد میشد لطفا راهنمایی کنید

پاسخ :

سلام سعید عزیز اگر از اپلیکیشن استفاده میکنید در بخش تازه ها رمز برای کاربران ارسال شده در غیر این صورت لطفا در قسمت تماس با ما"DESIGNER " جیمیل خود را قرار دهید تا رمز برای شما ارسال شود لطفا از جیمیل استفاده کنید پاسخ به ایمیل یاهو امکان پذیر نیست
امیر رها
14 November 15 , 12:58
سلام 
من عضو انجمن هستم 
میتونم در زمینه نوشتن و شعر کمک کنم ؟!

پاسخ :

سلام امیر عزیز ما خوشحال میشویم که دوستان بیشتری با ما در امر خدمت به همدردانمان همکاری کنند در آینده بخش نویسندگان ،عضویت،خبرنامه،و......به سایت اضافه خواهد شد
در حال حاضر شما میتوانید مطالب خود را از طریق تماس با ما برایمان بفرستید
تبریک ما را بابت روحیه خدمتگزاری پذیرا باشید
حجت
14 November 15 , 07:05
سلام به همه دوستان ازهمه سپاسگذارم که کمکم کردن ۱۱ساله شدم ودارم زندگی میگنم ارزوی خوشی برایتان دارم خوش باشید همهna

پاسخ :

تشکر و تبریک حجت عزیز
شهاب
14 November 15 , 00:41
سلام خسته نباشین،دوستم دانمارک،شهر یورینگ،لغزش کرده احتیاج به کمک داره،داره عذاب میکشه،لطفا کمک کنید،من شهاب معتاد دوست بهبودی شما از شاهین شهر
JAMAL
11 November 15 , 11:36
سلام هیچ گونه پیامی از هیچNGOبرای من نمیاد حتی به روز رسانی میکنم نمیشه

پاسخ :

با سلام خدمت شما به روز رسانی که بر روی اپلیکیشن هست تنها برای بروز رسانی مطالب است که شما میتوانید در قسمت تنظیمات گزینه بروز رسانی خودکار را فعال کنید اما هر اپلیکیشینی یک نسخه اولیه دارد که بر مبنای نیازها و اشکالات و کمبودها سازنده آن تصمیم به تغییرات و ارتقاء آن میگیرد و بعد از مدتی نسخه بروز رسانی آن را ساخته و در اختیار کاربرانش قرار میدهد شما اگر توجه کرده باشید تمام اپلیکیشین هایی که روی گوشیتان نصب کردید بعد از مدتی کارایی خود را از دست میدهد و لازم میشود شما نسخه بروز شده آن را نصب کنید بنابراین شما باید نسخه به روز رسانی را نصب کنید که هم اکنون بر روی صفحه اصلی لینک دانلود قرار گرفته 
سعید
07 November 15 , 17:46
با عرض سلام به همه دوستان وزحمتکشان این نرم افزار قسمت فقط برای امروز نرم افزار من بروز نمیشود و در پیغامی که مدتی پیش درخصوص گنجاندن تجربه دوستمان فرهاد در نرم افزار که قول آنرا دادید خبری نشد لطفا راهنمایی وپاسخ دهید

پاسخ :

سلام سعید عزیز در رابطه با مشکل نرم افزار نسخه بروز رسانی را نصب کنید در رابطه با تجربه فرهاد عزیز هنوز فایل 94 ایشون بدستمان نرسیده 
Jafar motad
05 November 15 , 02:26
تو برنامه وقتی میخوام فایلی رو دانلود کنم برنامه خود به خود متوقف میشه؟

پاسخ :

با سلام خدمت شما جعفر عزیز خدمتتون عرض کنم در زمان دانلود استفاده از توقف اجباری در تمام اپلیکیشن ها باعث این اختلال میشود برای رفع این مشکل به قسمت سیتینگ رفته بعد مدیریت برنامه و روی آیکون اپلیکیشن کلیک کنید گزینه پاک کردن حافظه پنهان و داده را بزنید و اوکی کنید و در آخر لغو نصب قبل از لغو نصب نسخه بروز رسانی شده اپلیکیشن را دانلود کنید بعد از لغو نصب گوشی را خاموش و روشن کنید بعد نسخه بروز رسانی شده را نصب کنید اگر مشکل بر طرف نشد متاسفانه باید گوشی را کارخانه ایی کنید اگر مجبور به این کار شدید حتما یک پکاب از گوشی بگیرید چون بعد از کارخانه ایی کردن تمام اطلاعات گوشیتان پاک میشود
خدمت کاربران عزیز عرض کنم نه تنها در این اپلیکیشن در هیچ اپلیکیشن دیگر از گزینه توقف اجباری استفاده نکنید چرا که باعث اختلال در نرم افزار میشود ما حجم تمام فایل های صوتی را تا جایی که امکان داشت برای شما عزیزان کم کردیم به طور مثال یک فایل صوتی یک ساعت و نیم را به اندازه یک تراک موزیک فشرده کردیم این اپلیکیشن بسیار هوشمند است اگر در زمان دانلود به هر دلیلی ارتباطتان با اینترنت قطع شود آن مقدار حجم دانلود شده را برای شما نگه داشته تا در نوبت بعد که به اینترنت دسترسی پیدا کردید ادامه دانلود را برای شما انجام دهد کاربرانی که از بسته اینترنتی استفاده میکنند  در قسمت تنظیمات اپلیکیشن در قسمت بروز رسانی میتوانید برای اپلیکیشن تعریف کنید که بروز رسانی یا دانلود فقط زمانی که به وایفا وصل میشوید انجام شود   
دوستانی هم که پیام دادن که مشکلاتی از قبیل سنگین شدن اپلیکیشن ،بروز نشدن مطالب،دریافت نکردن مطالب جدید،دریافت نکردن اطلاع از مطلب جدید و..........با نصب نسخه بروز رسانی همه این مشکلات بر طرف خواهد شد در نسخه بروز رسانی خیلی از مشکلات اپلیکیشن قبلی برطرف شده و امکانات جدیدی اضافه شده است در ضمن کاربرانی که بعد از نصب مطالب براشون نمایش داده نمیشه به مدت کمتر از 30 ثانیه از طریق وایفایا اینترنت پر سرعت اقدام به بروزرسانی مطالب کنند بعد از بروز رسانی تمامی مطالب را به صورت آفلاین خواهند داشت
موفق و پیروز باشید
خلاق
12 October 15 , 01:57
با سلام ,اگه امکان داره فایل صوتی سنتهای دوست گرامی مهدی اولیایی را جهت استفاده  و کسب تجربه در برنامه قرار دهید,با تشکر و ارزوی پاکی بی پایان برای 
تمام دوستان

پاسخ :

تشکر خلاق عزیز

khalagh
09 October 15 , 02:43
ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ، ﺳﺨﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﭼﻴﺰ، ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﺯﻳﺮﺍ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻳﻌﻨﻲ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﻫﻮﻳﺖ،
ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺨﺼﻴﺖ . ﻳﻌﻨﻲ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺧﻮﺩﺕ. ﺗﻮ
ﭼﻴﺰﻱ ﺟﺰ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺕ ﻧﻴﺴﺘﻲ، ﺗﻮ ﭼﻴﺰﻱ ﺟﺰ ﺷﺮﻃﻲ
ﺷﺪﮔﻲ ﻫﺎﻳﺖ ﻧﻴﺴﺘﻲ.ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﭼﻴﺰﻱ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺩﺭ
ﻣﻮﺭﺩ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻲ. ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺁﻥ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﺍﺳﺖ
،ﺳﺨﺖ ﺗﺮﻳﻦ ﭼﻴﺰ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﺳﺖ. ﻭﻟﻲ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ
ﺟﺮﺍﺕ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺶ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ، ﻓﻘﻂ ﺁﻧﺎﻥ ﺯﻧﺪﮔﻲ
ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ . ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﻓﻘﻂ ﺗﻈﺎﻫﺮ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻛﺮﺩﻥ ﻣﻲ
ﻛﻨﻨﺪ ...
khalagh
09 October 15 , 02:39
ﺁﺩﻡﻫﺎﯼ ﺯﯾﺒﺎ ﻭ ﺩﻭﺳﺖﺩﺍﺷﺘﻨﯽ، ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﺗﺼﺎﺩﻓﯽ ﺑﻪ
ﻭﺟﻮﺩ ﻧﻤﯽﺁﯾﻨﺪ .
ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﺩﻭﺳﺖﺩﺍﺷﺘﻨﯽﺗﺮﯼﻥ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ
ﻣﯽﺷﻨﺎﺳﯿﻢ، ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺷﮑﺴﺖ ﺁﺷﻨﺎ
ﺷﺪﻩﺍﻧﺪ. ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻧﺞ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ. ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ
ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺍ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ . ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﭘﺲ ﺍﺯ
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﯾﺪﺍﺩﻫﺎﯼ ﺩﺷﻮﺍﺭ، ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﺴﯿﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ
ﺳﻤﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩﺍﻧﺪ .
ﺍﯾﻦ ﺍﻓﺮﺍﺩ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﻣﺘﻔﺎﻭﺗﯽ ﻣﯽﻓﻬﻤﻨﺪ. ﺁﻥ
ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﻣﺘﻔﺎﻭﺗﯽ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ. ﻭ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ
ﻣﺘﻔﺎﻭﺗﯽ ﺣﺲ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ .
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ، ﺁﺭﺍﻡﺗﺮ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻭ
ﻣﺤﺒﺖ ﺑﻪ ﺩﻏﺪﻏﻪﺷﺎﻥ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻣﯽﺷﻮﺩ.
ﻭﯾﻦ ﺩﺍﯾﺮ
محمد گوهردشتی
08 October 15 , 09:48
سلام خسته نباشید برای همه ی دوستهای همدردم آرزوی روزی شاد و پر آرامشی واز خدا میخواهم 

پاسخ :

تشکر محمد عزیز
محمد گوهردشتی
08 October 15 , 09:44
سلام خسته نباشید خدمت قبول آدرس جلسات انجمن معتادان گمنام وبزارید سپاس گذارم از لطف شما عزیزان 

پاسخ :

محمد عزیز در قسمت سایت های رسمی اپلیکیشن لینک آدرس جلسات انجمن به صورت آنلاین قرار داده شده یا به سایت رسمی معتادان گمنام بروید وبه صورت آنلاین جلسه مورد نظرتان را جستجو کنید
نیما
05 October 15 , 02:01
بخنــــــــــد از تــــــــــہ قلبـــــت...
بیخیـــــال نداشتـــــہ هایت...
بیخیـــــال غصـــــہ هایت...
بیخیـــــال هـــــر چہ کہ خیـــــالت را ناارام میکنـــــد...
امـــــروز نفـــــس کشیـــــده اے ؟
پـــــس خوشبحـــــالت...
عمیـــــق نفـــــس بکـــــش...
عمیـــــق ...
عشـــــق را...
زندگے را ...
بودن را...بچــــــــــش....!
محمد گوهردشتی
03 October 15 , 10:54
سلام با تشکر از زحمات شما متشکرم اگر امکان دارد آدرس جلسات انجمن معتادان گمنام وبزارید سپاس گذارم 

پاسخ :

سلام محمد عزیز
در بخش سایت های رسمی لینک جلسات فارسی زبان قرار داده شده
خلاق
15 September 15 , 13:45
سلام دوستان خدا قوت,انشاا... همیشه موفق و سربلند باشید

پاسخ :

تشکر خلاق عزیز
امید
15 September 15 , 00:50
سلام دوستان امیدهستم معتاد خوشحالم درکنارتون هستم

پاسخ :

سلام امید عزیز
حال خوب ما هم به واسطه کنار شماها بودن است
سلام احمد همدردشما.از گچساران
06 September 15 , 23:55
خیلی خوشحالم بابت ‌شما .برنامه تون ‌از اینکه‌وقت‌میگذارید،برنامه تون عالیه 

پاسخ :

تشکر احمد عزیز
کوثر
06 September 15 , 03:54
زنده بادانجمن NA
امین
01 September 15 , 23:06
با تشکر از خدمتگذاران,با توجه به امکانات به روز واقعا معتادان امروز خوشبخترن
امیر
19 August 15 , 21:52
سلام خدمت دوستان
لطفا ادرس جلسات معتادان جنسی گمنام تهران رو کسی اطلاع داره بفرسته
محمد گوهردشتی
19 August 15 , 07:23
سلام سوالم اینکه چرا بعد از سالها پاکی پذیرش بیماری اعتیاد برایمان سخت است ؟

پاسخ :

سلام محمد عزیز درآینده بخشی برای پرسش و پاسخ در نظر گرفته خواهد شد
محمد گوهردشتی
18 August 15 , 18:42
با تشکر از زحمات شما

پاسخ :

تشکر محمد عزیز
سعید معاونیان
14 August 15 , 08:55
با عرض سلام و تشکر از دوستان زحمتکش
امروز جمعه 94/5/23 دوستمان فرهاد در کرمان تجربه اش را به مشارکت میگذارد آیا امکان دارد فایل صوتی اش را در نرم افزار قرار داد تا ما هم از تجربیاتش استفاده کنیم

پاسخ :

سلام سعید عزیز
انشاالله
امیر
08 August 15 , 13:06
سلام و خسته نباشید خدمت اعضا
میخواستم از ادرس جلسات انجمن معتادان جنسی گمنام اطلاع پیدا کنم
لطفا راهنمایی کنید

پاسخ :

سلام امیر عزیز
لطفا بگید از کدوم شهر هستید تا دوستانی که اطلاع دارند براتون آدرس رو بزارن
مقداد
07 August 15 , 00:23
سلام ممنون از همه کسانی که تلاش دارند که پیام امید و زندگی رو به هم نوع و همدردها خود میرسونند، اگه کار از دست ما بر میاد دریغ نمیکنیم 

پاسخ :

تشکر از شما مقداد عزیز
خدمت شما مقداد عزیز و کاربران گرامی عرض کنم ما همیشه نیازمند همراهی و همفکری شما عزیزان هستیم و هر گز به تنهایی قادر به انجام این مهم نبوده و نیستیم لذا اگر احساس میکنید در رابطه با انجویی جای مطلبی در اپلیکیشن خالی است میتوانید آن مطلب را برای ما ارسال کنید
صادق
05 August 15 , 16:36
به‌شما‌همدرهای‌عزیزخسته‌‌نباشیدمی‌گویم‌خداقوت‌به‌کمک‌شمانیازمندم

پاسخ :

سلام صادق عزیز چه کمکی از دست ما ساخته است
مرتضی
23 July 15 , 01:00
ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ !!... ﮔﺎﻫـــــﯽ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﻡ !!.. ﮔﺎﻫــــــــﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ !!... ﮔﺎﻫــــــــــﯽ ﺑﺨﺸﯿﺪﻩ ﺍﻡ !!... ﮔﺎﻫـــــــــــﯽ ﻓﺮﯾﺐ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ !!... ﮔﺎﻫـــــــــــــﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺍﻡ !!... ﮔﺎﻫـــــــــــــــﯽ ﺩﺭ ﺗﻨـــــــﻬﺎﯾﯽ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻡ !!... ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻝ ﺯﻣﺎﻧﺶ ﺭﺳــــــﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﮕــــــــﻮﯾﻢ : ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﻤــــــــﺎﻡ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺩﺭﺱ " ﺁﻣﻮﺧــــــــﺘﻪ ﺍﻡ !!..." ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺧﻮﺷﺤـــــﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ !!... ﺷﺎﯾﺪﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﻢ !!... ﺍﻣﺎ ﺻﺎﺩﻗﻢ .. ﻣـــــــــــــﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﺴﺘﻢ !!... ﻭ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
مرتضی
19 July 15 , 01:16
فقط متشکرم همین.

پاسخ :

تشکر مرتضی عزیز
مرتضی
19 July 15 , 01:03
از فروتنی مجموعه عوامل دست اندر کار این نرم افزار صادقانه و خاشعانه سپاسگزارم. 
خدمت، سنگ بنای بهبودی است.
خدا خیرتان بده. 
متشکرم. 

پاسخ :

باب بارتر در جشن 53 سالگی پاکی خود گفت: آن چیزی که باعث شد من 53 سال پاک باشم خدمت به همدردانم بود نه خدمت به خودم. خدمت به همدرد یک اجبار است نه اختیار. آن چیزی که امروز ما بعنوان خدمت به خانواده از آن صحبت می‌کنیم خدمت نیست بلکه یک وظیفه قانونی و از روی اجبار است نه اختیار. خدمت در انجمن دارای پارامترهای مشخصی هست که در کتاب راهنمای خدمات محلی به آن پرداخته اما خدمات دیگری در انجمن وجود دارد که بخاطر دیده نشدن، اکثر معتادان حاضر به قبول آن نیستند که این خدمات علاوه بر تاثیر مستقیمی که بر احساسات دارد از نظر روحی نیز موجب آرامش میشود. کسانی در انجمن به آرامش می رسند که خدمتگزار باشند نه خدمت گیرنده.
نادیا
18 July 15 , 11:13
🍶🍶🍶🍶🍶🍶
هر آدمی درون خود کوزه ای دارد که با عقاید، باور ها و دانشی که از محیط اطرافش میگیرد پر میشود، این کوزه اگر روزی پر شد یاد گرفتن آدمی تمام میشود، نه که نتواند، دیگر نمیخواهد چیز بیشتری یاد بگیرد . پس تفکر را کنار می‌گذارد و با تعصب از کوزه ی باورهایش دفاع میکند و حتی برای آن میمیرد. اما آدم غیر متعصب تا لحظه ی مرگ در حال پر کردن کوزه است . و صدها بار محتوای آنرا تغییر داده.
اگر شما مدتیست که افکارتان تغییر نکرده بدانید که این مدت فکر نکرده اید،
آب هم اگر راکد بماند فاسد میشود!
🍶🍶🍶🍶🍶🍶🍶
سعید معاونیان
15 July 15 , 07:08
با سلام وتشکر از زحمات شما کتاب پاک زیستن جزو نشریاتی که در این نرم افزار هست ، نیست آیا این کتاب به نشریات اضافه میشود

پاسخ :

سلام سعید عزیز
فعلا خیر
رضا
14 July 15 , 07:47
سلام وتشکرویژه به شماخدمت گذاران انجمن های گمنام .
درقسمت سایتهای رسمی سایت انجمن نیکوتینی های گمنام دیگرنیست؟!(nicairan.com)منون می شوم اگرادرس این انجمن راهم مجددا درقسمت سایتهای رسمی قراردهیدتامابه جلسات ویک سال معجزه نیکوتینی هادسترسی داشته باشیم.

پاسخ :

سلام رضای عزیز
احتمالا شما اون بخش رو پاک کردین اپلیکیشن را حذف نصب و مجددا نصب کنید
سعید معاونیان
13 July 15 , 10:01
سلام دوستان رکود در برنامه چه تاثیراتی دارد ؟ لطفا پاسخ

پاسخ :

سلام سعید عزیز
در آینده بخشی را برای پرسش و پاسخ قرار خواهیم داد
فعلا دوستان توی همین بخش میتونند پاسخ سعید عزیز را بدهند
محمد رضا
09 July 15 , 16:48
واقعا واقعا واقعا ممنون از خدمتتان خیلی وقت بود دلم میخواست فقط برای امروز راتوی گوشیم داشته باشم
محمدرضا معتاد7سال تمام از کرمانشاه

پاسخ :

تشکر محمد عزیز
امیرعلی
09 July 15 , 03:03
عرض ادب و خسته نباشید
همانطور که بهار خانم گفتن واقعا بابت این برنامه تشکر 
تو بدترین شرایط با خوندن یه پیام کلی حالم تغییر کرد از وقتی این برنامه را دانلود کردم کلی اهل مطالعه شدم خدا اجرتان بده

پاسخ :

شما لطف دارید امیر علی عزیز
بهار
09 July 15 , 00:54
سلام به همه ی دوستان همتون رودوست دارم وخداروشکرمیکنم که توگوشیم هم دوست همدرد دارم وهرجاگیربیفتم یاحالم بدباشه بایه پیام نیرومیگیرم ممنون خیلی ممنون ازتمامی کسانی که این کارارزشمندروکردن ممنون وازخداوندبراشون بهترینهاروازته ته ته قلبم میخوام خیلی دوستتون دارم

پاسخ :

تشکر از شما بهار عزیز
آرش
06 July 15 , 14:58
سلام
چرا کتاب سفید معتادان جنسی را کامل در دسترس نمیگذارید و فقط بخشی از کتاب سفید در این نرم افزار گذاشته شده است؟ لطفا این کتاب را کامل در دسترس بگذارید. ممنون

پاسخ :

سلام آرش عزیز
اگر تمایل دارید میتوانید به ما در کامل کردن بخش جنسی های گمنام کمک کنید
قبول کنید که کامل کردن مطالب هر انجو نیازمند همکاری اعضاء آن میباشد
pezhvak
02 July 15 , 03:01
1- من از پروردگار بزرگ سپاسگزارم، برای اینکه امروز را به من هدیه کرده است

2 - من سعی می کنم امروز روحیه ام شاد و شور و نشاط را در خود زنده نگاه دارم و مطالعه کنم و برای بهتر شدن اندیشه خودم احترام بگذارم

3- من سعی می کنم امروز شوق و اشتیاق و امید به زندگی را در خود زنده نگاه دارم

4- من سعی می کنم امروز با روحیه با موفقیت های دیگران تغذیه نمایم و به نکات مثبت دیگران نگاه کنم

5- من سعی می کنم امروز ورزش کنم که سلامتی بیشتر داشته باشم و به احساس جسمی خودم هم احترام بگذارم

6- من سعی می کنم امروز از تجربه گذشته درس بگیرم و آن را کنار گذاشته فراموش کنم چون زندگی و شخصیت امروز من مهم است 

7- من سعی می کنم امروز رنجش های خودم را کنار بگذارم و تمرین بخشیدن را یاد بگیرم

8- من سعی می کنم امروز کارم را با نهایت شادی انجام بدهم

9- من سعی می کنم امروز قدمی به سوی هدفم بردارم

10- من سعی می کنم امروز را با یک نگرش خوب و مثبت آغاز نمایم

11 - من امروز سعی می کنم به همه احترام بگذارم و هیچ شخصی را در هیچ جایگاهی قضاوت نکنم

12 - من سعی میکنم که با دیدن دوستانم پیش سلام باشم و همیشه یک لبخند روی لب داشته باشم

این نگرش را بارها و بارها تکرار و تمرین می کنم تا تبدیل به یک باور شود...
یاسین
02 July 15 , 00:30
سلام
زینب
30 June 15 , 16:28
تشکرکه ارسال نظر بدونه تایید شد
زینب
30 June 15 , 16:27
تشکرکه ارسال نظر بدونه تایید شد
زینب
30 June 15 , 16:25
سلام روز همگی به شادی
کریم
30 June 15 , 09:24
دوستان همدردسلام
دعای قدمها رامیخوام  برام لطف میکنید.
روزگارتان خوش وهمراه با آرامش .پاک
abbas
28 June 15 , 13:12
واقعا مجموعه بی نظیریه

پاسخ :

تشکر از شما عباس عزیز
نظرات شما همدردان عزیز باعث دلگرمیست

pezhvak
26 June 15 , 17:04
با سلام خدمت شما دوست همدرد
مجددا سپاسگزاری میکنم از این برنامه خوب شما
من هنوز منتظر کتاب پاک زیستن و کتاب معجزات به وقوع میپیوندد هستم،،،

دوست همدرد شما پژواک
ahmadreza
21 June 15 , 12:55
سلام من بعداز ۴سال لغزش کردم الان ۱۷،روزه پاک هستم ولی همش دارم درد میکشم بخاطر لغزشم راه کار بدهید ممنونم
آرش
20 June 15 , 13:01
سلام میخواهم این نرم افزار رو روی اپل نصب کنم. لطفا راهنماییم کنید.

پاسخ :

سلام آرش جان من روی گوشی اپل تست نکردم اما فکر میکنم دانلود کنید نصب بشه
دوستانی که روی گوشی اپل نصب کردن آرش عزیز را راهنمایی کنند
امراله سلیمانی
19 June 15 , 13:58
سلام دوستان بدلیل اینکه دسترسی به جلسات ندارم چطور میتونم تو جلسات مجازی شرکت کنم.ممنون 

پاسخ :

سلام دوست عزیزدر آخرین مطالب سایت قرار گرفت
اسماعیا
19 June 15 , 02:59
سلام از نارانان کسی برا کمک میخام یه مشکلی برام پیش اومده تجربه میخام
سجاد هستم معتاد
18 June 15 , 01:02
سلام دوستان بهبودی امید وعشق من شما هستید دیگر با وجود شما احساس تنهایی نمیکنم
نازنین
17 June 15 , 23:43
با سلام و خسته نباشید
چرا پیام روز انجوهای های دیگر را نمیزارید

پاسخ :

تشکر از شما
پیام روز انجوهای دیگر کمک اعضای آن انجو را طلب میکند اگر عضو انجویی هستید و تمایل دارید پیام روز آن انجو یا هر مطلب دیگری را در ارتباط با انجمنی که در آن عضو هستید را با دیگران به اشتراک بگذارید با ما تماس بگیرید
به طور مثال عضوی از خانواده نارانان این تعهد را گذاشته که هر شب پیام روز بعد را برای ما تکس کرده و میفرستد و ما هم آن را برای شما عزیزان قرار میدهیم و آن هارا ذخیره میکنیم
بنابراین اگر میتوانید این تعهد را بگذارید و این خدمت را برای همدردانتان در انجویی که هستید به عهده بگیرید با ما تماس بگیرید
عمار
16 June 15 , 00:02
بهبودی با تسلیم آغاز میشود ارزوی تسلیم واقعی بودن در تمام امور زندگی براتون دارم

پاسخ :

تشکر عمار عزیز

سلام .میخواستم ادرس جلسات وابسته های گمنام.را برام بفرستید. تهران یا شهرری.لطف میکنید.نیاز به کمک دارم
شنبه___________18الی19:30_____________خیابان ولیعصر،بالاتر از
میرداماد،خیابان قبادیان غربی، سرای محله کاووسیه

یکشنبه___________16:30الی 18 ____________تهرانپارس، خ جشنواره،خ امین،
خ مسجد صاحب الزمان، میدان کمیل،مرکز امور اجتماعی ، خانه شفق

دوشنبه__________16:30الی 18____________خیابان ستارخان، جنب برق آلستوم،
خیابان نیرو، کوچه ششم، سرای محله آلستوم

دوشنبه__________16:30الی 18__________خیابان استاد معین، فرهنگسرای مشق

دوشنبه________16 الی 17:30_______________افسریه، خیابان 21(اکبر سوری)،
بین پانزده متری سوم و چهارم، سرای محله افسریه(بانوان)

سه شنبه__________16 الی 17:30 ____________بزرگراه نواب، خ کمیل، روبروی
پمپ بنزین،کوچه فولادی، خانه سلامت سلسبیل جنوبی

سه شنبه___________13 الی 14:30 ____________تقاطع بلوار کاوه و اندرزگو،
ابتدای خ شهید احمدی، سرای محله حکمت، ط دوم( بانوان)

چهارشنبه_______18الی 19:30____________ سعادت آباد، میدان کاج، خیابان
دوم، پارک شقایق(اکوزیستی)، خانه سلامت

چهارشنبه_______16:30 الی 18_________________ تهرانپارس، خ جشنواره،خ
امین، خ مسجد صاحب الزمان، میدان کمیل،مرکز امور اجتماعی ، خانه شفق

پنجشنبه_____15:30 الی 17___________ خیابان استاد معین، فرهنگسرای مشق

پنجشنبه_________17 الی 18:30_________خ طالقانی، خ بهار شمالی، کوچه
یزدان نیاز، هلیا فیلم

جمعه__________9:30 الی 11 __________م دهکده المپیک، بطرف آزادگان،
رضای عزیز جهار مرتبه ایمیل براتون فرستادم اما با خطا مواجه شد
این آدرسها رو براتون از یکی از سایت ها پیدا کردم شاید آدرس یا ساعات برگزاری تغییر کرده باشد

علی
14 June 15 , 20:38
سلام دوستان خداقوت
به همه شماعزیزان خسته نباشید میگم

پاسخ :

تشـــــــــــــــــــــــــــــــــــکر 
زینب
14 June 15 , 11:27
‏به ماندلا گفتند" آیا از کسانی که تو را در طول حبس اذیت و آزار نمودند رنجش داری؟گفت اگر آنها     را نبخشم، هنوز زندانی آنها هستم !!!
sohrab deh
10 June 15 , 01:51
سلام،تشکرازبرنامه عالی شما،سپاسگزارم

پاسخ :

ممنون از لطف شما
عمار
09 June 15 , 12:08
سلام دوستان من تازه واردم

پاسخ :

خوش اومدی عمار عزیز
نرگس
07 June 15 , 14:10
معتادکودکی است که خودرابالغ و حق به جانب میداند.. غافل ازاینکه اودیوانه ایست مخرب که بااحساسات بیمارگونه اش.. مرتبا وعده اینده ای درخشان ومملو از ثروت وافتخاربه خود میدهد..  اوبااین توهمات به مصرف وخودمحوریش ادامه میدهد..  تامراحل سه گانه زندان تیمارستان   و مرگ راطی نماید..  ماقبرستانی راسراغ داریم.که مملو ازاین بیماران است. انهاحرف ماراگوش نکردند. 
 
   ( بیل ویلسون )
زیتب
07 June 15 , 11:07
الهی
قدم های گمشده ای دارم که تنها هدایتگرش تویی
و به آزمون هایی دچارم که اگر دستم نگیری و مرا به آنها محک بزنی، شرمنده خواهم شد.
سلام صبح بخیر
pezhvak
07 June 15 , 00:27
با سلام وخسته نباشید به دوستان همدرد

من ورژن جدید برنامه را نصب کردم و ازش استفاده میکنم
اما دو روزه که دوباره پیام میاد که ورژن جدید را دانلود کنید
من دوباره دانلود کردم اما هیچ فرقی نداره

سوالم اینه که چرا این پیام میاد ؟؟؟؟
و اینکه هنوز مشکل قبلی که روی پیام جدید وقتی کلیک میکنیم معلوم نیست که چیه و کجاست؟؟؟؟

باز هم از نرم افزار خوبتون سپاسگزارم

شاد باشید

پاسخ :

پژواک عزیز احتمالا شما از فیلتر شکن استفاده میکنید و اون پیام تبلیغاتی است برای معرفی بازی ها و نرم افزارها
در ضمن مطلب جدید برای انجو ها قرار داده نشده تنها مطالبی که این چند روز قرار داده شده مربوط به بخش تازه ها و گالری بوده
اگر مطلب جدیدی برای هر بخش از انجوها قرار داده بشه حتما به عنوان اولین پست قرار خواهد گرفت و شما به راحتی متوجه آن مطلب خواهید شد
موفق و پیروز باشید
علی
06 June 15 , 22:17
برای همه دوستان آرزوی بهبودی و پاکی بی پایان آرزومندم.

پاسخ :

تشکر از شما
معصومه
06 June 15 , 21:15
سلام امیدوارم در روندبهبودی موفق باشید

پاسخ :

تشکر از شما 
کریم
06 June 15 , 13:07
سلام.روزهمه طلایی وپاک

پاسخ :

تشـــــــــــــــــــــــــــکر
pezhvak
24 May 15 , 02:38
سلام سلام سلام

سلام به شما دوست همدرد تولد شما را تبریک میگم هر چند که نمیدونم چند ساله شدی،،،، امیدوارم اولین نفری باشم که هم تولدت و هم نرم افزار را تبریک میگم سپاسگزار خدمات شما هستم راستش تازه دانلود کردم و هیچ جایی از نرم افزار نرفتم و اول اومدم تبریک بگم،،،
به هر صورت آرزو میکنم پاکی شما بی تاریخ و مسیر بهبودی شما هموار باشه

شاد و پیروز باشید

پاسخ :

تشکر از شما پژواک عزیز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan