Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

ناراتین چگونه به ما کمک میکند

 ما در ناراتین دریافتیم که هیچ شرایط نا امید کننده ای نیست و ما می توانیم آرامش و شادی از دست رفته خود را به دست آوریم . به شما پیشنهاد می کنیم شما هم مثل ما این برنامه را امتحان کنید زیرا ما به کمک این برنامه توانسته ایم راه حل هایی پیدا کنیم تا به آرامش برسیم .ما در ناراتین یاد می گیریم مشکلات را از دیدگاه درستی بررسی کنیم و می بینیم که از اهمیت آنها کاسته شده و دیگر بر افکار و زندگیمان سایه نخواهد انداخت .
 بدون دریافت کمک روحانی توسط اصول ناراتین ، زندگی با افراد معتاد برای ما بیش از اندازه سخت است . ناراتین بر اساس قدم ها و سنت های معتادان گمنام شکل گرفته است و ما سعی می کنیم فقط برای امروز اصول آن را همراه با شعارها و دعای آرامش در زندگی خود به کار ببندیم . ردوبدل تجربه با دوستی و مهربانی و خواندن نشریات روزانه ما را آماده دریافت هدیه آرامش می نماید.
هرآنچه در جلسات گفته می شود خصوصی است تنها به این شکل است که ما احساس آزادی بیان آنچه را در ذهن و قلبمان وجود دارد را خواهیم داشت
برنامه ناراتین شامل دوازده قدم و دوازده سنت و شعارهای بهبودی است((در این برنامه یاد میگیریم که چگونه با بکارگیری اصول آن به آرامشی که خواهان آن هستیم برسیم و نگرش مثبت خود را افزایش دهیم تا بتوانیم به خوشبختی و رضایت خاطر برسیم))
ما به این شکل در ناراتین به همدیگر کمک می کنیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan