Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

COMMENTS

موسی ع
18 August 19 , 08:34
با سلام وخسته نباشید خدمت دوستان همدرد عزیزم ممنون از این برنامه با ارزش شما ...قسمت گالاری باز نمیشه چکار کنم
موسی
05 August 18 , 02:52
سلام با تشگر از خدمت ایسار گرانه شما من برای دریافت سخنرانی مهدی اولیای رمز ورود رو ندارم از کجا بگیرم

پاسخ :

تشکر از شما موسی عزیز در قسمت تنظیمات اپلیکیشن بخش درباره را کلیک کنید رمز عبور نمایش داده میشود
علی
11 April 18 , 15:11
 سلام روز بخیر 
دوست عزیزم امکان داره یک اپلیکیشن برای آدرس جلسات درست کنی که راحتر بشه دسترسی پیدا کنیم به جلسات ؟؟

پاسخ :

با سلام خدمت شما علی عزیز جلسات کدام انجو مد نظرتان هست؟
امین
14 September 17 , 17:04
 سلام ببخشید برادریافت فایل صوتی پاک زیستن چکارکنم

پاسخ :

سلام امین عزیز به بخش تنظیمات اپلیکیشن بروید و قسمت درباره را کلیک کنید رمز را دریافت خواهید کرد
شیدا
22 March 17 , 07:41
سلام شما هر سال اپلیکیشن رو بروز رسانی میکردید امسال خبری از بروز رسانی نیست چرا؟
در ضمن قول داده بودید که سوالات و پاسخ کتاب کارکرد قدم رو بزارید چند روز قرار دادید اما ادامه ندادید لطفا اگر میتونید این کار رو بکنید خیلی عالی میشه من دفتر قدمم رو از توی ماشین دزدیدن اگر این کار رو بکنید لطف بزرگی به من و کسایی که به هر دلیلی دفتر قدم ندارن کردین 
من یه دختر تنهام گناه دارم تو رو خدا این کار رو بکنید و یه دختر تنها رو از نداشتن دفتر قدم نجات بدین
از همه کسایی که برای تهیه این اپلیکیشن تلاش کردن و میکنن صمیمانه تشکر میکنم 

پاسخ :

با سلام و تشکر از شما و همه همدردان عزیز نظرات شما و همه همدردای خوبمان برای ما قابل احترام میباشد
خدمت شما و همه دوستان عرض کنم که طراحی اپلیکیشن 2017 به پایان رسیده و تنها بار گزاری مطالب جدید مونده که تا قبل از 13 فروردین برای شما عزیزان جهت بروزرسانی قرار داده خواهد شد

لیلا
14 March 17 , 05:43
سلام خیلی این نرم افزار رو دوس دارم مرسی

پاسخ :

نظر لطفتونه لیلای عزیز
مهدی
05 March 17 , 01:26
ممنون از شما دوستان گلم نرم افزار رانصب کردم ولی بعضی از متنها با کتاب پاک زیستن فرق میکنن چرا لطفا راهنمایی کنید ممنون 

پاسخ :

مهدی عزیز بدلیل اینکه این نسخه اولین ویرایش کتاب است
امیر
27 February 17 , 00:06
امیر معتادم قرص وشیشه مصرف می‌کنم کمک میخواهم به عجزرسیدم چند بارترککردم کمپ رفتم دوباره لغزش کردم راهنما نیاز دارم کسی هست کمکم کند

پاسخ :

تبریک به شما امیر عزیز اگر دسترسی به جلسات دارید پیشنهاد ما به شما این است که به جلسات بروید و راهنما بگیرید

طالب
23 February 17 , 10:36
 دوستان برای ترک کردن قرص متادن چه کاربایدکرد
طالب
22 February 17 , 15:52
باسلام

پاسخ :

سلام طالب عزیز
علی هلندی
13 February 17 , 13:08
سلام و خداقوت به عزیزانی که زحمت کشیدن و برنامه ایی به این جالبی و پر از محتوا در اختیار عزیزان همدرد گذاشتند.
میخواستم فایل صوتی رو باز کنم اسم رمز خواست لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ :

تشکر از شما علی عزیز در بخش انرژی مثبت اپلیکیشن رمز ارسال شده است
اعظم
08 February 17 , 07:41
ممنون خیلی خوب و مفید 

پاسخ :

سپاسگزاریم
رحمان
21 January 17 , 01:18
معتاد مواد الکل
امید
09 January 17 , 03:12
بسیار ممنون

پاسخ :

سپاسگزارم موفق باشید

m
14 December 16 , 10:49
سلام چرا کانالتون در تلگرام نمیاد
مهدی
21 November 16 , 02:19
دیگه مراقبه صوتی تو کانال نمییاد؟

پاسخ :

نظر شما به خدمتگزاران کانال انتقال داده خواهد شد
الناز محمدی
20 November 16 , 01:30
سلام قالب وبلاگتونو میتونم داشته باشم خیلی دوسش دارم

پاسخ :

سلام الناز عزیز پاسخ به ایمیلتان ارسال شد
محمد
12 November 16 , 17:15
سلام من محمد هستم در اتن ودنبال جلسات  na هستم لطفا راهنماییم کنید
سعید
09 October 16 , 10:51
با عرض سلام و خداقوت
در قسمت فایلهای pdf از من رمز ورود میخواهد با آنکه من ۱۲۱۲ را وارد میکنم باز هم پیغام میدهم رمز اشتباه است لطفا راهنمایی کنید
با تشکر

پاسخ :

رمز درست است سعید عزیز
به قسمت سیتینگ گوشیتون برید و داده ها رو پاک کنید یا نرم افزار رو حذف و مجددا نصب کنید
حسین
01 October 16 , 07:52
نرم افزار برای من نصب نمیشه...نسخه گوشی من اندروید 2.3.6 هست

پاسخ :

سلام حسین عزیز اپلیکیشن با تمام نسخه های اندرویید سازگار است احتمالا فایل کامل دانلود نشده مجددا دانلود و نصب کنید
amin
25 September 16 , 10:49
سلام
شما نمیدونی خارج از ایران چقدر این اپلیکیشن کاربرد داره
عمر طولانی و پاکی با دوام خدا بده به شما

پاسخ :

با تشکر از شما امین عزیز
اپلیکیشن در همه جای دنیا مثل ایران کار میکند البته تمامی مطالب را میتوان از طریق اپلیکیشن به 32 زبان زنده دنیا ترجمه و مطالعه کرد
نظری
13 September 16 , 12:11
سلام آیا جلسات کدا در شیراز برگزار میشود؟ لطفا آدرس یا شماره تماس جلسات شیراز را به من بدید

پاسخ :

http://livingclean.blog.ir/post/1314
نظری عزیز شما از طریق لینک بالا و یا از طریق نصب اپلیکیشن ما میتوانید به تمامی آدرس ها دسترسی داشته باشید
محمدرضا
30 August 16 , 19:59
ممنون ازتون

پاسخ :

سپاسگزارم
امیرصادق ن
30 August 16 , 01:26
باسلام...امیرصادقم معتاد...واقعا نمیشود با تشکر ازشماتقدیرکرد...خداقوت...میشه تمام سوالات کتاب کارکرد قدم همراه با تجربه به عنوان فایل بزارید تو بسته؟

پاسخ :

تشکر از شما امیر عزیز در به روز رسانی بعدی اپلیکیشن حتما بخشی را به این امر اختصاص خواهیم داد
جمشیدمصباح
13 August 16 , 12:19
سلام خسته نباشیدو در خداوند شادباشید,,ضمن تشکر از زحمات شماو قدردانی, خواستم بدانم چرا دیگر تجربیات کارکردهای NAرا نمبگذارید؟قبلا این کار رادانجام میدادیداما به یکباره قطع کردید,,,خواهشمندم دوباره این کار بزرگ  را که تاثیر مثبتی دارد را انجام دهید تا ما بهرمند شویم,,با سپاس از محبت شما,,

پاسخ :

تشکر جمشید عزیز بزودی بطور منظم قرار خواهیم داد هدفمون اینکه در بروزرسانی بعدی اپلیکیشن یک بخش را به این امر اختصاص دهیم موفق و پیروز باشید
MoHaMaD
13 July 16 , 17:42
سلام
خدمت شما دوستان عزیز خسته نباشید خدا انشالا عجر معنوی بهتون بده من از برنامه ی شما خیلی انرژی میگیرم اگه امکان دارد یک قسمت رو اختصاص بدید به پرسش پاسخ که وقتی جایی گیر کردیم بتونیم استفاده کنیم انشالا هرچی از خدا میخواهید بهتون بده ممنون از برنامه ی خوبتون 


پاسخ :

تشکر از شما محمد عزیز چشم حتما
جمشید
24 June 16 , 23:50
سلام خداقوت,,,من از شما خواهشمندن که تجربه سولات کارکردقدمهای NAرا بگذارید و نمیدانم چرا دیگر قرار نمیدهید,,,لطفا اگر امکان دارد دلیل اینکه چرا دیگر نمیگذارید را بگویید,,باتشکر,,,

پاسخ :

تشکر جمشید عزیز حتما به زودی بصورت منظم قرار خواهیم داد
saeed
19 June 16 , 13:54
باسلام.هنگلم بازکردن فایل های صوتی کلمه عبورمیخواذ.‌.هرچی کلمه میدم باز نمیکنه.لطفٱ راهنمایی کنید.تشکر

پاسخ :

سلام سعید عزیز رمز عبور در بخش انرژی مثبت اپلیکیشن برای کاربرا ارسال شده
مجید
15 June 16 , 03:14
  با سلام و تشکر از زحمات بیدریغتون و برنامه عالیتون 
اگه امکانش هست سوالات مربوط ب قدمها و برداشتها در یک  فایل مخصوص توی برنامه گنجیده بشن تا دسترسی به اونها سریعتر باشه .

پاسخ :

تشکر از شما مجید عزیز فایل های پی دی اف هر قدم همراه با سوال و پاسخ سوالات در کانال Anonymous موجود است میتوانید از طریق کانال در کانال فایل های خدماتی اقدام به دریافت کنید
الیاس
16 April 16 , 02:56
سلام الیاس معتاد.میخواستم بگم فایلهای صوتی رمز میخواد باید چیکار کنم

پاسخ :

الیاس عزیز رمز فایل های صوتی در بخش انرژی مثبت برای کاربران ارسال شده میتونید در اون بخش رمز رو ببینید
محمد
22 March 16 , 13:06
با سلام وخسته نباشید خدمت تمام خدمتگذاران و تبریک سال نو امیدوارم سلامتی پاکی و بهبودی همیشه و همه جا همراهتان باشد.
تشکر ویژه از شما که روز به روز بهتر میشید خداقوت.

پاسخ :

تشکر از شما محمد عزیز آرزوی ما هم برای همه همدردانمان بهترینهاست
سجاد
18 March 16 , 00:47
سلام مرسی از برنامه زیباتون امیدوارم همیشه موفق باشین وشادزندگی کنین 

پاسخ :

تشکر سجاد عزیز
غلامرضا
28 February 16 , 13:30
خداروشکر که دوست ای خوبی دارم 

رضا
24 February 16 , 17:27
سلام با تشکر فراوان از شما دوستان 

پاسخ :

تشکر از شما رضای عزیز
محمد
30 January 16 , 08:11
سلام روز خوبی براتون آرزو میکنم موفق باشید 

پاسخ :

تشکر محمد عزیز ما هم برای شما و تمام همدردانمان آرزوی یک روز پاک را داریم
محمد گوهردشتی
27 January 16 , 09:50
سلام تشکر فراوان از شما عزیزان به خاطر خدمت وعشق بلاعوض

پاسخ :

تشکر محمد عزیز
سجاد
21 January 16 , 14:59
باسلام خدمت همه همدردان وخدمت گذاران NA.نرم افزارتون خیلی عالیه صمیمانه ازتون تشکرمیکنم.اگه یه قسمت روبه پرسش وپاسخ اختصاص بدیدخیلی خوب میشه بیشترمیتونیم ازتجربیات همدیگه استفاده کنیم.موفق وسربلندباشید.

پاسخ :

تشکر سجاد عزیز بزودی این بخش اضافه خواهد شد
امیر رها
20 January 16 , 23:40
سلام 
یک پیشنهاد دارم 
اگر امکان داره و مناسب دانستید فضایی ایجاد کنید برای دوستان نویسنده و شاعر همدرد که بادل نوشته ها و شعرها بتوانند پیام خودشون رو به دوستان برسونند ...بسیارند از دوستان که بخاطر حفظ گمنامی شخصی نمیتونند به راحتی در رسانه های عمومی فعالیت داشته باشند ... 
‌در انتها برایتان بهترین ها را از ایزد پاک خواهانم ...
امیر رها

پاسخ :

تشکر امیر عزیز هدف ما اینکه هر کاربر بتواند در سایت یک پروفایل شخصی داشته باشد پیشنهاد شما دقیقا با اهداف ما همسو است
رحمان
19 January 16 , 14:34
باسلام وخسته نباشید به تمامه دوستان وهمدردان عزیز،بازم بایدتشکرکردازشما که همچین برنامه ای دراختیارماگذاشتید،ازخداوندآرزویه روزهایی باپاکی وبدون دردوغم دارم،امیدوارم همیشه درکنارخانوادهاتون بدون دردوباحمایتهایه خداوندسپری کنید

پاسخ :

تشکر از شما رحمان عزیز
پیام بسیار دلگرم کننده ایی بود ممنون از شما
وحید
01 January 16 , 02:35
سلام خدمت خدمتگزاران عزیز نرم افزار جدید رو که نصب کردم امکان دسترسی به فایلهای صوتی نیست 
با تشکر

پاسخ :

تشکر وحید عزیز مشکل بر طرف شد
pezhvakk
01 January 16 , 00:59
با سلام و سپاس از شما
خوشحالم که اینبار هم اولین نفر هستم که بخاطر این نرم افزار جالب و خوب به شما تبریک میگم
برای شما آرزوی
سالها
پاکی
بهبودی
و
شادی
دارم
🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

پاسخ :

تشکر از شما پژواک عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan