Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

الاتین و ناراتین چیست؟

الاتین یک گروه حمایتی متشکل از نوجوانان می باشد که هریک از آنها با اثرات و عواقب اعتیاد به الکل یکی از نزدیکان خصوصا والدین خود دست به گریبان هستند. بسیاری از جلسات الاتین درهمان زمان و مکان برگزاری جلسات الانان برگزار شده و تنها نوجوانان حق حضور در آن ها را دارند.

" ناراتین‌ها اعضایی از خانواده نارانان هستند و همانطور که از نامش پیداست افراد نوجوان می‌‌باشند. آن دسته از آنها که به سن بزرگسالی می‌رسند و نوجوانی را پشت سر می‌گذارند تشویق می‌شوند که وارد جلسات نارانان شوند.
اعضایی از خانواده که زیر سن نوجوانی هستند ممکن است آمادگی نداشته باشند که در برنامه خودیاری ناراتین شرکت کنند
بدیهی است که بچه‌های کم سن و سال تری وجود دارند که هم نیاز به ناراتین دارند و هم آماده شرکت در ناراتین هستند .این بستگی به تصمیمات هر گروه ناراتین در کاهش دادن محدودیت سنی یا رده بندی سنی دارد ." 1*
" اگر شما نوجوان هستید و یکی از نزدیکان شما معتاد است، می‌توانید با حضور در جلسات ناراتین کمک بگیرید. اگر هیچ گروهی در نزدیکی شما نباشد، با کسی در یک جلسه نارانان صحبت کنید و از او در مورد تمایلش جهت حمایت از یک گروه ناراتین بپرسید. تشکیل یک گروه ناراتین در همان زمان و همان مکان جلسه نارانان یا NA می‌تواند ایده مناسبی باشد. جلسات هفتگی برای اعضا فرصت بهتری برای شرکت و تمرین برنامه ناراتین در زندگی‌شان طی یک روند روز به روز میباشد. "

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan