Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

کتاب سفید اِس اِی .شهوت

چرا در قدم اول به جای رابطه ی جنسی گفتیم در مقابل شهوت عاجزیم ؟ آیا ما به برخی از شکلهای رابطه جنسی اعتیاد نداریم؟ بله.  پاسخ ما این گونه بود که : مشکل ما فقط رابطه ی جنسی نیست  ، همان طوری که مشکل شخص پرخور فقط غذا نیست. غذاخوردن و رابطه ی جنسی اعمالی طبیعی هستند، مشکل واقعی که در این دو نوع اعتیاد به چشم می خورد ،  چیزی است که ما آن را   شهوت می نامیم.  شهوت یک نگرش اجباری است که یک غریزه ی طبیعی را به یک خواسته ی غیر طبیعی تبدیل می کند. هنگامی که ما تلاش میکنیم از غذا یا رابطه ی جنسی برای کاهش انزوا ، تنهایی ، نا امنی ، ترس ، بحران یا سرپوش گذاشتن بر روی احساسات و به وجود آوردن احساس سر زندگی ، فرار ، کمک به رهایی و پر کردن خلاء روحانیِ مان که در اصل باید با خدا پُر شود ، استفاده کنیم ، در واقع در حال ساختن یک اشتیاق غیر واقعی برای سوء استفاده از غرایز طبیعی هستیم . این است که بیماری مان نه تنها شدیدتر می شود ؛ بلکه کاملاً چیز متفاوتی می شود . خوردن و رابطه ی جنسی در تمام ابعاد وارد می شوند و دارای یک جزء غیر طبیعی می شوند . حقیقت این است که سلطه ی شهوت در مورد موضوع اعتیاد جنسی ، تنها محدود به جسم و رفتارهای فیزیکی نشده و مسیر حرکت افکار ما را نیز در بر می گیرد و در این حین است که به عامل کنترل کننده ی رفتارهای جنسیِ بیمارگونه ی ما تبدیل می شود . به این دلیل ممکن است افراد در بیش از یک زمینه شهوت را نشان دهند . اغلب ، آن دسته از ما که اعتیاد به مواد یا اشکال دیگر را کشف می کنیم،   می دانیم که به نگرشها و احساسات منفی نیز اعتیاد داریم.   من به یاد می آورم زمانی که شهوت خاموش شد ، الکل دارویِ آرام بخش شد و رنجش مانند یک آتشفشانِ مسدود شده بالا آمد. خاطرم هست که فکر می کردم کنترل شهوت، مانند کنترل یک ژله است : فشار در یک قسمت باعث متورم شدن در قسمت دیگر می شود ، این در واقع مانند تلاشی است که برای جلوگیری از تونل زدن یک موش صحرایی در قسمتی از زمین انجام می دهیم ؛ ولی او این کار را از نقطه ای دیگر آغاز می کند . >> ممکن است افراد در احساس خود نسبت به غذا و رابطه ی جنسی آلرژی نداشته باشند . بعضی از مردم به گرده ی گلها ، توت فرنگی و گربه ها آلرژی دارند ؛ اما  آلرژی ما به شهوت در زمینه ی رابطه ی جنسی و غذا است . سوءِ استفاده کردن از غریزه ی طبیعی سکس به منظورِ اهدافِ غیرِ عادی ، حساسیت ما را به این ارتباط افزایش می دهد تا اینکه حتی یک فکر یا نگاهِ ساده اجبار را به وجود می آورد .   برای یک معتاد جنسی ، شهوت سم است.  به این علت است که در بهبودی، مشکل اصلی، روحانی است نه صرفاً جسمی.  به این خاطر است که تغییر نگرش و طرز فکر بسیار مهم است.


دلیل آمدن اکثر ما به جلسه معتادان جنسی گمنام (SA) این بود که بوسیله افکار و رفتارهای مخرب جنسی خود دچار نا امیدی شده بودیم. ما در طول جلسه های SA با شگفتی دریافتیم که شهوت یک نیروی قوی در پشت فعالیتهای ما بود. شهوت جنسی یک فکر یا احساس افراطی هست که ما را به طرف استفاده از خودمان, دیگران یا اشیا برای اهداف ویرانگر خودمحوری تحریک میکند.
با عضویت در SA ما انسانهایی را ملاقات کردیم که راهی برای متوقف کردن رفتارهای جنسی مخرب خود پیدا کرده بودند. ولی بوسیله راستی و چهره های نورانی آنها فهمیدیم که این واقعیت دارد. آنها جوابی را که ما ناامیدانه به دنبال آن بودیم داشتند.

سعید
18 May 24 , 12:40

خدا را شکر می کنم با این برنامه و کمک خداوند بزرگ اینکار را ترک کردم 

ناصر
25 February 22 , 11:39

دوازده قدم  مرا   زنده  کرد . خدایا  شکرت . من امروز  پاک  بودم  و الان ماههاست   پاک پاکم    الهی شکرت 

 

دوازده قدم   بذای من معجزه کرد

رضا
01 January 22 , 17:26

درود.

شما می‌توانید پی در اف تمام نشریات انجمن معتادان جنسی گمنام رو در اپلیکیشن نشریات این انجمن مطالعه کنید.

اپلیکیشن را از سایت این انجمن دانلود کنید

رحمت اله
26 August 21 , 11:01

سلام

فایل پی دی اف کتاب سفید چطور میتونم تهیه کنم

پاسخ :

رحمت عزیز در قسمت پیوندهای روزانه برایتان قرار دادیم
علی
21 April 21 , 03:59

سلا به من کمک کرد و صاحب زندگی کامل شدم تشکر از بیل بیلسون

محمود رضا
03 December 20 , 01:54

دروود ادرس این جلسات در شیراز رو میخوام و شماره  تماس ممنون میشم ایمیل بفرمایید

پاسخ :

سلام آدرس جلسات را در همین صفحه لینک کردیم
مهرنوش
27 August 20 , 07:13

بمن خیلی کمک کرد. .

پاسخ :

بسیار عالی
ابوالفضل
18 December 19 , 08:51

ای کاش زودتر با sa آشنا می شدم

ایمان
23 April 19 , 11:27
سلام. من برای عضویت نیاز به آدرس جلسات دارم. استان کرمان
اگر امکان دارد آدرس و ساعت جلسه رو واسم ایمیل کنید. سپاسگزارم



رسول
29 March 19 , 03:50
سلام.pdf کتاب سفید تو سایت بزارید
الان مسافرت هستم.برای ارتقا ابن سایت تمامی پی دی اف کتابها را به آسانی در دست رس بگذارید.با تشکر.رسول-ش از آبادان
رسول
29 March 19 , 03:47
سلام
رامین
14 March 19 , 18:30
با سلام 
چگونه و از کجا می توان این کتاب را خریداری کرد؟

پاسخ :

جلسات اس ای
محمود
18 January 17 , 01:46
سلام. من برای عضویت نیاز به آدرس جلسات دارم. استان خراسان . مشهد 
اگر امکان دارد آدرس و ساعت جلسه رو واسم ایمیل کنید. سپاسگزارم

پاسخ :

برایتان ارسال شد لطفا ایمیلتان را چک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan