Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

2تیر

 تسلیم2                                           تیر

«به طور تصادفی با این انجمن که پر از عشق، صداقت، روشنبینی یا تمایل است، برخورد نکردیم.... وقتی شکست خوردیم، تمایل پیدا کردیم.»

کتاب پایه

v

تسلیم اساس لازم بهبودی است، اما گاهی اوقات با آن میجنگیم. اکثر ما پس از گذشت مدتی از پاکی به گذشته نگاه میکنیم و متحیر میشویم از اینکه چرا برای انکار عجز خود به سختی میجنگیدیم، در حالی که تسلیم سرانجام همان چیزی بود که زندگی ما را نجات داد.

وقتی بهبود پیدا میکنیم، فرصتهای جدید برای تسلیم شدن خود را نشان میدهند. یا میتوانیم با همه کس و همه چیزی که روبرو میشویم، درگیر شویم و یا با به یاد آوردن مزایای حاصل از اولین تسلیم خود، از جنگ دست برداریم.

بیشتر دردی که تجربه میکنیم از جنگ، و نه از تسلیم نشأت میگیرد. در حقیقت، وقتی تسلیم میشویم، درد پایان مییابد و امید جای آن را میگیرد. به تدریج باور میکنیم که همه چیز به خوبی پیش میرود و پس از مدتی متوجه میشویم که نتیجتاً زندگی ما خیلی بهتر شده است. همان طور احساس میکنیم که پس از تسلیم شدن در برابر این خیال باطل که میتوانیم مصرف خود را کنترل کنیم، احساس میکردیم—آسوده، آزاد و سرشار از امید و طراوت.  

v

فقط برای امروز:  آیا امروز باید در برابر چیزی تسلیم شوم؟ اولین تسلیم خود را به خاطر میآورم و به خود یادآور میشوم که دیگر نیازی به جنگیدن ندارم.  

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan