Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

4تیر

 نه فقط خوششانس4                             تیر

«فرآیند به باور رسیدن، سلامت عقل را به ما باز میگرداند. قدرت لازم برای به حرکت در آمدن از این باور نشأت میگیرد.»

کتاب پایه

v

به باور رسیدن فرآیندی است که از تجربه شخصی نشأت میگیرد. همه ما این تجربه را در اختیار داریم؛ همه معتادانی که در NA به بهبودی دست پیدا میکنند، گواه محکمی دارند بر وجود نیروی مهربانی که در زندگی به سود آنها عمل میکند. از این گذشته، افرادی که امروز در حال بهبودی هستند، افراد خوشاقبالی هستند. بسیاری از معتادان در اثر این بیماری میمیرند و هرگز آنچه را ما در معتادان گمنام پیدا کردهایم تجربه نمیکنند.

فرآیند به باور رسیدن مستلزم تمایل به پذیرفتن معجزات به عنوان معجزه است. همه ما در معجزه پاک بودن در اینجا شریک هستیم و هر یک از ما صاحب معجزات دیگری هستیم که فقط کافیست به آنها اذعان کنیم. از چند حادثه یا مصرف افراطی و یا فجایع دیگر جان سالم به در بردهایم؟ آیا میتوانیم به زندگی خود در گذشته نگاه کنیم و متوجه شویم که فقط "خوششانس" نبودهایم؟ تجربه ما در بهبودی نیز مثالهایی را از وجود نیروی برتری که به سود ما عمل میکند، ارائه میدهد.   

وقتی میتوانیم برای مشاهده نشانههای نیروی برتر و مهربانی که به سود ما عمل میکند، به اطراف نگاه کنیم، اعتماد به اینکه این نیروی برتر در آینده به ما کمک خواهد کرد، ممکن میشود. اعتماد، قدرت لازم برای پیشرفت را در اختیار ما قرار میدهد. 

v

فقط برای امروز:  بهبودی من فراتر از اتفاق است. قدرت من از این آگاهی نشأت میگیرد که نیروی برتر من هرگز مرا نومید نکرده و به راهنمایی من ادامه خواهد داد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan