Anonymous

پیام ما امید ، وعده ما آزادی

احساساتمان

بعضی اوقات فکر می کنیم احساسات مان آنقدر که باید و شاید عمیق نمی باشند. تصورمی کنیم که باید احساسات خاصی را تجربه کنیم اما آنچه که احساس می کنیم کاملأ متفاوت است. هدیۀ با ارزشی که می توانیم به خودمان اهدا کنیم این است که به خودمان اجازه دهیم هرطور که برایمان طبیعی است احساس نموده و دائمأ احساسات مان را قضاوت نکنیم. هرواکنشی که ازخود نشان دهیم, به خودمان تعلق دارد و ما می توانیم بدون اینکه اجازه دهیم وجودمان را دربربگیرد و یا ما را تعریف کند, مالکیت آن را بپذیریم. ما آزادیم دامنۀ کاملی از احساسات را کاملأ تجربه نموده و درعین حال بدانیم که آنها حدوحدو د ما و یا دنیای ما را تأیین نمی کنند. 

محمد رضا
19 November 21 , 00:36

خدا رو شکر محمد رضا معتاد امروز به لطف خداو کمک دوستان بهبودی  شدم ۲ سال ۹ ماه ۲۶ روز 

عباس
15 November 21 , 16:46

سلام به دوستان هم دردم.من العان چهل وپنج روزه پاکم.تازه سه روزه از کمپ اومدم توخانه ام ولی دنیا داره روسرم خراب میشه.بی پولی فکرهای که چرا من اینو ندارم چرا نمیتوانم نیاز همسرم وفرزندانمو برطرف کنم.وخیلی فکرهای دیگه.که شما هم دردهامیدانیدچی میگم.

پاسخ :

تبریک به شما عباس عزیز کمی به خودتان فرصت بدهید و صبر داشته باشید حضوذ در جلسات و صحبت با دوستان بهبودی میتواند به شما کمک کند تا از زاویه بهتری به زندگی نگاه کنید و از شر بیماری در امان باشید
حسین معتاد
20 September 21 , 17:56

شکر خدا با حضور شما دوستان.حرکت ازنو امروز شدم ۸روز

پاسخ :

تبریک به شما دوست همدردم
حسین
18 September 21 , 03:49
دوباره مصرف مواد را شروع کردید. حال می‌خواهید چه کار کنید؟ می‌توانید لغزش را به عنوان یک تجربه نگاه کنید یا این که آن را برای خود یک شکست به حساب بیاورید و به این بهانه مصرف مواد را ادامه دهید. بسیاری از ما معتادان فراموش می کنیم که پس از لغزش حق انتخاب داریم.
مرتضی
16 September 21 , 23:12

سلام میخوام قطع مصرف کنم لطفا کمک کنید

پاسخ :

سلام مرتضی عزیز تبریک به شما لطفا به نزدیکترین جلسه بروید دوستان راهنمایتان میکنند
محمد
07 September 21 , 04:45

سلام.حرفم برای دوستانیه که میخوان هیج وقت لغزش نکنن.اول که توکل به خداوند یکتا.دوم هر زمانی که میل برگشت به اعتیاد داشتین اولین موضوعی که باعث شد برای تغییر حالتون حالا چه حال خوبتونو خوب تر کنین .چه اینکه از حال ناراحتی بیرون بیاین.همون موضوعو یادتون بیاد و ببینین چقدر باعث دردتون شد ببینین واقعا اون موضوع چه شاد بوده باشه چه بد بوده باشه ارزش اینو نداشت که تموم تفکرتون اون مخدر باشه.بعدش حس درد و درماندگی اولین باری که نمیتونستین اون ماده رو جور کنین به هر دلیلی مثلا پول نداشتین.کسی نبود که بهتون برسونه.اولین خماری ،اولین قرض گرفتن.اولین عزیزی که براش مهم بودین و براتون مهم بود و ناراحتیو تو وجودش بخاطر اعتیاد شما دیدین.اولین کسی که تحقیرتون کرد بخاطر اعتیادتون.اولین چیزی که میخواستین و بخاطر اعتیاد بهتون ندادن یا نمیتونستین بخاطر اعتیاد برید سمتش.و تموم اولین بارهایی که بخاطر این اعتیاد درد کشیدید یادتون بیاد همونجا هست که اون میل کاذب از بین میره ان شاءالله.به امید تداوم پاکی همه دوستان عزیز و به امید روزی که ان شاالله ریشه اعتیاد درد اور به کلی از همه نسل ها پاک بشه

علی
27 August 21 , 19:18

سلام دوستان بعدازچندسال لغزش کردم حالم بده راهمناییم کنیدوازخ ابخواهیدمجدااپاکی راتجربه کنم 

پاسخ :

سلام علی عزیز از تجربیاتت استفاده کن و از لغزش برای خودت سرکوی پرتاب بساز ارتباطت رو با راهنما و برنامه و دوستان بهبودی مجددا برقرار کن و از تجربیاتت برای جدی تر دنبال کردن برنامه استفاده کن موفق و پیروز باشی
امیر حسین معتاد
26 August 21 , 02:51

حالم خوبه احساسم بالا پاینه شکرانش امروز شدم 31روز

پاسخ :

تبریک امیر عزیز
سیدمهدی
16 August 21 , 16:04

سلام به همدردا منم خدا رو شاکرم که ۱۶ سلال پاکم   به لطف شما دوستان  منم کورنا گرفتم ۳۵ درصد ریم درگیر شده برام دعا کنید ممنون

پاسخ :

سلام سید جان انشالله زودتر سلامتی حاصل میشه برات دعا میکنیم
محمدصادق
23 June 21 , 10:50

سلام به همگی .من 18ماهه ÷اکم وخدارو شکر میکنم وعضوaasjl

 

 

محمدعلی کلی
30 May 21 , 10:55

سلام دوستان دورزه مرخص شدم دیروز خوب بود امروز حالم خوبه ولی مثل دیروز نیست اگه میشه دعایم کنین محتاجم به دعایه شما

حمیدرضا
21 April 21 , 23:44

سلام  دوستان حمیدرضاهستم معتاد امشب به لطف خدا  ۵روزه پاک هستم برام دعاکنید ممنون.قبلأیک سال۱ماهپاک بودم الان۲۰روزه لغزش کردم و دوباره پاک شدم

پاسخ :

تبریک حمید عزیز دمت گرم
حمیدرضا
21 April 21 , 23:39

سلام  دوستان حمیدرضاهستم معتاد امشب به لطف خدا  ۵روزه پاک هستم برام دعاکنید ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دوستان کامنت هایی که به صورت خصوصی ارسال میکنید امکان پاسخ در سایت را ندارد
لطفا اگر کامنتی را اصرار دارید به صورت
خصوصی ارسال کنید
حتما ایملتان را نیز ارسال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan